Sewero Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Jeg har en D-Link DIR-120 som router, bruker Canal Digital som leverandør. Jeg går inn på siden til routeren min hvor det kommer en login hvor jeg ikke husker passord eller brukernavn, noe sted jeg kan sende mail for å få dette til sendt? Endret 19. august 2008 av Blink-182 Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Prøv med admin som brukernavn, blankt passord. Det er standard på routeren dersom det ikke er endret til et personlig passord. Hvis ikke: Letteste er å kjøre en factory reset. Da mister du alle innstillinger, men passordet blir satt til default. Se etter en liten knapp bak på routeren. Den er gjerne så liten at du må bruke en kulepenn eller en annen spiss gjenstand for å trykke på den. Hold den inne i ca. 10 sek og slipp for å gjenopprette routeren. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Admin funka hadde glemt det, over 1 år siden jeg holdt på der inne nå, var sikker på jeg hadde bytta. Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Fint du fikk det til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå