Gjest WonderWonder Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei... Planlegger en tur til Oslo nå til helgen og da står jo Sexhibition på plakaten. Har selv aldri vært der før og har derfor noen spørsmål.... i denne tråden kan vi også dele "erfaringer".... - Når pleier det å være mest liv der? De åpner jo klokken 15 noen dager, men det er kanskje tamt da? Noen som har erfaring? - Når stripper stripperne? Er det hovedsaklig lagt til kvelden eller holder det på gjennom hele dagen fra åpning kl 15/18 og til langt på natt? - Er billettprisen den samme i døren som om en forhåndsbestiller? Takknemlig for svar - ser frem til å komme meg ditt... Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Var ikke det i går, a? Eller loker jeg helt nå? Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) I fjor var det fra 22-26 august, så det varer noen dager da. Det begynte nok i går, og varer ut helgen. Endret 22. august 2008 av Manfred Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg vurderer å reise opp der idag, men har ikke bestemt meg helt enda Er det mange chicks der, bortsett fra "danserne"? Eller er det bare masse menn med ståkuk? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Det er ganske mange jenter der som er ganske frisinnede. Stikk innom pervosirkus er mitt tips. Der er det liv sånn hele dagen. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skal ikke påstå det var så veldig mange damer der de gangene jeg var der men noen av dem var garantert klar for å få seg noe ja. For noen år siden var jeg på byen under sexhibition og tok siste buss hjem. Mens jeg ventet på bussen kom jeg i prat med ei jente på min egen alder (rundt 30 mao) som hadde vært der. Hun hadde kjøpt seg ett skikkelig juletre av en dildo hun dro fram og viste meg. Hun passet på å nevne at hun var nysingle og hadde flyttet hjem til foreldrene og gledet seg til å prøve det nye vidunderet. Hva hun ikke sa rett ut men som var overtydelig var at hun helst ville ha selskap når hun prøvde sin nye leke. Det var drøyeste sjekkeforsøket jeg opplevde det året. Dessverre for henne hadde jeg akkurat fått meg ny dame og var fullstendig uinterressert i noe tull den kvelden. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Skal ikke påstå det var så veldig mange damer der de gangene jeg var der men noen av dem var garantert klar for å få seg noe ja. Nå drar vel ikke folk først og frem til Sexhibition for å få seg noe da... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tommy_* Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Hei. Jeg og dama var i olso i fjor, aldri blitt så skuffet noen gang, Jeg og dama deler de samme interessene, så vi hadde jo håpet på noen råe show o.l vi da, men glemte helt at vi var i norge *lol* så neste gang så sier vi nei takk og tar heller flyet til London der det virkelig skjer noe. Der kan du/dere kle dere som dere vil og det er helt rått når det kommer til shows. Sexhibition i Oslo er helt tragisk i forhold til London og Tyskland. skal dere ha 100% valutta for pengene så kost på dere en flybilett dra dit det virkelig skjer noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg