Isbit47 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Noen som vet om DDR3 RAM kommer på AM2+ kort i nærmeste framtid?? ser at intel har det alt, kommer det kanskje en AM3?? Endret 19. august 2008 av Isbit47 Lenke til kommentar
007CD Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 DDR3 bruk kommer vell med neste generasjons AMD CPU'er siden minnekontrolleren ligger i CPU'en så er det der det må forandres først. Hos Intel akkurat nå ligger den i brikkesettet så der er det enklere å fikse hele greia, så neste CPU generasjon fra AMD, om det er svaret på Core i7 som har det vet ikke jeg, de som har fulgt med på nyhetene på den fronten kan helt sikkert svare deg der. Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 leste nå at den kommer til neste år. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 For å presisere: DDR3 kommer aldri til AM2 eller AM2+. Hovedkort med AM2/AM2+ er utstyrt med DDR2 minneporter. Man kan ikke sette DDR3-minne i DDR2 minneportene selv om man kjøper ny prosessor. AMD kommer derimot til å lansere en ny sokkel, AM3, til bruk med DDR3 minne. For at det ikke skal være så forvirrende: AM2 og DDR2 AM2+ og DDR2 AM3 og DDR3 Lenke til kommentar
Isbit47 Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Sevfølgelig! bare jeg som ikke tenkte når jeg skrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå