Karl-Peder Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Hei! Dette bildet er et av de første jeg tok etter å ha anskaffet D80 i sommer. Vi var ute og gikk en tur på moloen her hjemme, og lekte egentlig bare litt med kameraet. Bildet er beskjært og har blitt konvertert til S/H (unntatt øynene). Jeg vil i utgangspunktet ha kritikk på alt, men spesielt om bildet i det hele tatt funker, samt croppingen. Teknisk: Blenderprioritet ISO 200 f/4,5 1/40 sek. Nikkor 18-135 f/3,5-5,6 @ 35mm Edit: Forslag til ramme/forbedret presentasjon mottas med takk. Endret 19. august 2008 av Karl-Peder Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Effekten med å gjøre alt SH bortsett fra en ting i bildet er litt oppbrukt, beklager. Da må det være veldig spesielle tilfeller, som f. eks den bilen som var her i BK for litt siden.. det må gjøre en god effekt, og det tilfører ikke akkurat dette bildet noe spesielt. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Det var det jeg mistenkte, ja. Takker for svaret. Det var det jeg mistenkte, ja. Takker for svaret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå