foenix Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg vet at det finnes diverse programmer på markedet som påståes a være gode til avinnstallasjon av programvare. Er noen av disse mer effektive enn det som finnes i windows kontrollpanel? Hvilken av dem bør jeg i såfall velge? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Mange programmer avistalléres problemfritt med den medfølgende 'uninstall.exe'. Det er denne som kjøres når du avinstallérer via kontrollpanelet i Windows. En del programmer legger igjenn "rester" som må fjernes manuelt. Disse fjernes ved å navigere deg til rette mappen, f.eks c:\Program files\Opera\. For å rydde opp temp-filer, logger, osv. Og rydde i registeret, er Crap Cleaner Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ble selv anbefalt Revo Uninstaller her på forumet tidligere i en tråd hvor jeg slet med masse blåskjermer. Man antok at rester fra drivere og programmer kunne knote det til. Selv vet jeg ikke hvor stor effekt det egentlig har, men skjer titt og ofte når jeg avinstallerer at dette programmet sier ifra om masse ekstra som ligger igjen, og spør om jeg vil fjerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå