Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Nok en gang viser du til din "troverdighet" ved å vri på det jeg sier, og så blir det uintresangt. Det er mer uintresangt å høre dine stadige innlegg om Frankrike, sovjet osv, det vi diskuterer er lovligheten i det usa har gjort dermed er alt annet like uintresant for oss som Rumsfiels overtredelser er for deg. Men uansett så vet jeg hva som er rett og galt når det gjelder vedtak som et styre fatter, da du sikkert merket deg at jeg har mange års erfaring fra styreverv, Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja, du sa Rumsfeld hjalp Nord Korea få tak i atomvåpen.Dette er ikke sant. Var det noe annet du skulle klage på? Har jeg vridd dette og? Denne saken om Rumsfeld, ABB, og Nord Korea er helt urelevant og uinterresant. Den handler bare om vanlige forretnings handlinger som skjedde 3 år siden. Hvorfor skal dette være en nyhetssak? Jo, fordi Rumsfeld, Nord Korea, og atomreaktorer er innblandet som nøkkelord, og da setter man en stor vri på det for å få det til å høres ut som noe sakelig når det egentlig ikke betyr noen ting. Typisk propaganda. Så hvorfor du engang nevner dette... ja, vet ikke jeg. Hva hadde denne handling med å gjøre med hvor Rumsfeld er i dag? Er det noen direkte forbindelser med at han var på et styre i et selskap som solgte N.Korea atomreaktor utstyr som bruk til strømproduksjon og at han senere ble med i staben til Bush? Dette var ikke en kriminell handling. Dette var ikke ulovlig. Hvorfor ble det tatt opp? Når man skal grave opp fortiden av en politiker eller en i makt, så finner man vanligis frem noe ulovlig som de gjorde. I denne saken, så har han absolutt ikke gjort noe ulovlig eller galt. Hva er poenget med hele nyhetsoppslaget om det??? Du snakker som om Rumsfeld har gjort noe ulovlig, noe han og ABB ikke har gjort. Ja, han ville kanskje være medskyldig om det skulle foregått noe kriminelt, men det skjedde ingenting ulovlig. Hvorfor dra fram sånne ting? Jo, fordi det er propaganda, og du er mester av propaganda. Nord Korea har da like mye rett til strømproduksjon som alle andre. Det var ABB som solgte utstyret til de, ikke Rumsfeld. Når du kjøpte bilen din, så blir ikke da bilforhandleren medskyldig om du skulle bruke den til å feie ned folk med den. Slutt og lag saker ut av ingenting, slutt og følg med på propaganda.no og tenk deg om først. HVEM SA DU VAR EN MESTER I PROPAGANDA ,Jeg ler meg i hjel Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Si meg hvorfor det er interresant at Rumsfeld var i ABBs styre i 2000 når de solgte atomreaktor utstyr til Nord Korea for normalt bruk for strømproduksjon. Hvordan er dette relevant og interresant i en diskusjon om krigen i Irak? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Si meg hvorfor det er interresant at Rumsfeld var i ABBs styre i 2000 når de solgte atomreaktor utstyr til Nord Korea for normalt bruk for strømproduksjon. Hvordan er dette relevant og interresant i en diskusjon om krigen i Irak? Enhver politiker er ansvarlig for det han gjør og har gjort tidligere, han er ikke den første og blir neppe den siste som blir konfrontert med sin fortid. Du fokuserer hele tiden på at dette var til strømproduksjon, tror du virkelig på det selv når du vet hvilket styre det er der. Eller for å stille et konkret spørsmål. Hvist sovjet under komuniststyret hadde solgt tilsvarende til Cuba under dekke at dette hadde vert til strømproduksjon, hadde du da trodd dette???????? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja, og Rumsfeld og ABB har ikke blitt anklaget for å ha gjort noe galt. Let's see... USSR og Cuba var venner. USA og Nord Korea er ikke venner. Ditt eksempel detter hardt i bakken. Hvorfor skulle Rumsfeld ha grunn til å selge Nord Korea atomreaktorer for å bruke de som våpen? I alle fall, så var det hele styre i ABB som bestemte det, og du og ingen andre vet om det ble stemt om, eller om Rumsfeld sa nei, eller hva. Dene hele saken hadde vært interresant hvis ABB og Rumsfeld hadde gjort noe ulovlig eller galt, men det har de ikke gjort, og har heller ikke blitt anklaget for dette. Nord Korea, som i 2000 viste "progress" mot å ikke være atom-happy... De har da rett til å lage atom-strøm de og? Spesielt siden det helt sikkert ikke finnes så mange andre måter å lage strøm på der, dette skal jeg ikke si helt sikkert uten å skjekke det, men skal skjekke det. Ja, enhver politiker må finne seg ansvarlig for ting de har gjort i fortiden, men her har ikke Rumsfeld gjort noe galt eller ulovlig. Hvorfor ta det opp da? Og hvorfor plutselig nå? Dette skjedde i 2000 og har neppe vært en hemmelighet siden da. Jo, fordi folk som deg biter på tråden med "Rumsfeld", "atom", og "Nord Korea". Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Ja, og Rumsfeld og ABB har ikke blitt anklaget for å ha gjort noe galt.Let's see... USSR og Cuba var venner. USA og Nord Korea er ikke venner. Ditt eksempel detter hardt i bakken. Hvorfor skulle Rumsfeld ha grunn til å selge Nord Korea atomreaktorer for å bruke de som våpen? I alle fall, så var det hele styre i ABB som bestemte det, og du og ingen andre vet om det ble stemt om, eller om Rumsfeld sa nei, eller hva. Dene hele saken hadde vært interresant hvis ABB og Rumsfeld hadde gjort noe ulovlig eller galt, men det har de ikke gjort, og har heller ikke blitt anklaget for dette. Nord Korea, som i 2000 viste "progress" mot å ikke være atom-happy... De har da rett til å lage atom-strøm de og? Spesielt siden det helt sikkert ikke finnes så mange andre måter å lage strøm på der, dette skal jeg ikke si helt sikkert uten å skjekke det, men skal skjekke det. Ja, enhver politiker må finne seg ansvarlig for ting de har gjort i fortiden, men her har ikke Rumsfeld gjort noe galt eller ulovlig. Hvorfor ta det opp da? Og hvorfor plutselig nå? Dette skjedde i 2000 og har neppe vært en hemmelighet siden da. Jo, fordi folk som deg biter på tråden med "Rumsfeld", "atom", og "Nord Korea". Atter en gang er du ikke i stand til å svare på et enkelt spørsmål men heller begynne å vri på det , at de "ikke" var venner som du sier skulle da føre til en enda mer forsiktig holdning til salget. Så spør du hvorfor ta det opp nå, fordi det er nå det er blitt kjent dessuten er ikke du den rette til å snakke om å ta ting opp nå hvor mange år har ikke du gått tilbake i din kamp for å få det til å se ut som det er Frankrike & co som er skurkene isteden for USA. Nok en gang viser du din tvetydighet der du helliger midlene når det gagner usa, og kaller det falsk propaganda når det slår andre veien. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Her kan du se Nord Koreas atom import over årene: http://www.nti.org/db/profiles/dprk/nuc/ie...e/NKN_EiGO.html Der kan man blant annet lese at USSR, Tyskland, Frankrike, Kina, Østerrike, Canada, Romania, Japan, Iran, og Pakistan er de landene som har solgt ting til Nord Koreas atomprogram. Og her er litt ekte informasjon: In a 1994 framework agreement with the United States, North Korea agreed to freeze its nuclear program in exchange for two new pressurized light-water reactors (which are considered less capable of producing weapons-grade plutonium) and 500,000 metric tons per year of heavy fuel oil to meet its energy needs until the new reactors become operational. The Korean Peninsula Energy Development Organization (KEDO), an international consortium led by the U.S. government (with South Korea and Japan), was established to implement the agreement. The European Union joined KEDO in September 1997. The United States is also working with North Korea on the safe storage of spent nuclear fuel. In December 1995, KEDO signed a $4.5 billion deal with North Korea for two 1,000-megawatt light-water reactors, planned for completion by 2003. In March 1996, KEDO named Korea Electric Power Company (KEPCO) -- South Korea's leading utility -- the main contractor for the project. In May 1996, the U.S. Department of Energy authorized the participation of two U.S. firms: ABB Combustion Engineering Nuclear Systems and Stone & Webster Engineering Corporation. Construction of the first phase of the project got underway in the village of Kumho on the northeast coast in August 1997. Og her er litt om Nord Koreas strømproduksjon og energibehov: In 1995, hydroelectric power plants generated about 65 percent of North Korea's electricity and coal-fired thermal plants about 35 percent. Og: Food and energy shortages are pressing issues for the DPRK with estimates that only around 40% of energy needs can be met from domestic energy production resources. ABB er et flernasjonalt selskap som har hovedbase i Sveits. Og litt fra ABB selv: Eberhardt said it was possible that the North Korea deal never crossed the ABB boardroom desk. “At the time, we generated a lot of big orders in the power generation business [worth] around $1 billion…[so] a $200 million contract was, so to speak, a smaller one.” Og de solgte hva til Nord Korea? The ABB contract was to deliver equipment and services for two nuclear power stations at Kumho, on North Korea’s east coast.Solgte utstyr og tjenester til to atomstasjoner som var allerede på plass. Og hvem hjalp Nord Korea sette opp atomstasjonene tro...?Ja, man trenger bare gå til begynnelsen av dette innlegget for å vite det. Så, hvis du skal virkelig lage en sak ut av dette her, så kan du like godt henge ut alle de landene som jeg listet ovenfor, selv om heller ikke de har blitt anklagd for å ha gjort noe ulovlig (vel, egentlig så har noen av de det... men... nei, la oss bare fokusere på Rumsfeld mer, siden han ikke gjorde noe). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Jeg driter i hvor mange sitater du drar frem eller hvor mange andre land du trekker frem. Trovedigheten til styret i nord Korea vet alle er lik NULL dermed er alle traktater de skriver under på også lik null da alle vet at disse bryter de når det måtte passe dem, at andre land har solgt til dem er denne saken helt urelevant, da vi her snakker om hva en person har vert med på. Jeg kan vel ikke gå¨å drepe naboen bare fordi noen andre har gjordt dette før meg. Problemet ditt er at du vet at det andre skriver er riktig men i din enfoldighet er du ikke i stand til å innse/innrømme en feil og dermed finner du alskens rariteter for å vri å vende på alt. Og når du ikke klarer det må andre latteliggjøres. Jeg synest virkelig synd på deg. :o :o :o Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du ser på informasjonen, så ser du at ABB solgte utstyr og tjenester til Nord Koreanske atomstasjoner. Hvordan blir dette plutselig atomvåpen? Du vet ikke en gang hva ABB solgte til Nord Korea, men er bombe sikker på at de lagde atomvåpen ut av det... :o Ja, og troverdigheten til et regime sånn som Saddams er også da ifølge deg lik NULL. Men det stoppet ikke Frankrike og Russland fra å skrive mange oljekontrakter med de. Da skal jeg hevde at Frankrike og Russland kjøpte tanks og våpen til Irak?? Nei, for det hadde vært FEIL. Du er så jevli usakelig at det er helt på trynet. Jeg gidder ikke snakke om denne Rumsfeld saken lenger, siden du er overbevist om at Rumsfeld og ABB har gjort noe galt, noe som de ikke har. Ingen har tiltalt de, ingen har anklagd de... De solgte utstyr og tjenester til Nord Korea, og med din tryllestav blir dette plutselig om til atomvåpen. Jeg vet at det er urelevant hvem som solgte hva til Nord Korea før. Likedan er det helt urelevant hva ABB solgte til Nord Korea før. Det var dette jeg skulle demonstrere... men noen folk her har litt konsentrasjonsproblemer med å lese engelsk informasjon. Du motsier deg selv mann. Get a grip. Problemet ditt er at du vet at det andre skriver er riktig men i din enfoldighet er du ikke i stand til å innse/innrømme en feil og dermed finner du alskens rariteter for å vri å vende på alt.Er du schizofren? Det er du som smører på virkeligheten. Du sier: Rumsfeld hjalp Nord Korea skaffe atomvåpen. Egentlig: ABB, som Rumsfeld var styremedlem av, solgte utstyr og tjenester til Nord Koreas allerede eksisterende atomprogram, en helt lovlig handling som de har ikke blitt anklagd på. Det er ikke jeg som sier dette, det er de samme tekstene som du "leser" som sier dette. Her er sitat fra VG: Det europeiske selskapet ABB, med base i Zürich inngikk i 2000 en milliardkontrakt* med Nord-Korea for salg av hovedkomponenter for reaktorer, skriver den britiske avisen The Guardian. *milliard kontrakt (i kroner siden man vet at kontrakten gikk ut på ca. $200millioner) Så hvor er din påstand om "det andre skriver er riktig men i din enfoldighet er du ikke i stand til å innse/innrømme en feil " i dette? VG: I 2000 satt USAs forsvarsminister Donald Rumsfeld i styret til et selskap som solgte kjernereaktorer i Nord-Korea. Deg: Samtidig ser jeg på tekst tv at Rumsfield var med på å hjelpe Nord Korea å få atomvåpen, hurra for usa. Hmm... litt forskjell der. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Hvis du ser på informasjonen, så ser du at ABB solgte utstyr og tjenester til Nord Koreanske atomstasjoner.Hvordan blir dette plutselig atomvåpen? Du vet ikke en gang hva ABB solgte til Nord Korea, men er bombe sikker på at de lagde atomvåpen ut av det... :o Ja, og troverdigheten til et regime sånn som Saddams er også da ifølge deg lik NULL. Men det stoppet ikke Frankrike og Russland fra å skrive mange oljekontrakter med de. Da skal jeg hevde at Frankrike og Russland kjøpte tanks og våpen til Irak?? Nei, for det hadde vært FEIL. Du er så jevli usakelig at det er helt på trynet. Jeg gidder ikke snakke om denne Rumsfeld saken lenger, siden du er overbevist om at Rumsfeld og ABB har gjort noe galt, noe som de ikke har. Ingen har tiltalt de, ingen har anklagd de... De solgte utstyr og tjenester til Nord Korea, og med din tryllestav blir dette plutselig om til atomvåpen. Jeg vet at det er urelevant hvem som solgte hva til Nord Korea før. Likedan er det helt urelevant hva ABB solgte til Nord Korea før. Det var dette jeg skulle demonstrere... men noen folk her har litt konsentrasjonsproblemer med å lese engelsk informasjon. Du motsier deg selv mann. Get a grip. Problemet ditt er at du vet at det andre skriver er riktig men i din enfoldighet er du ikke i stand til å innse/innrømme en feil og dermed finner du alskens rariteter for å vri å vende på alt.Er du schizofren? Det er du som smører på virkeligheten. Du sier: Rumsfeld hjalp Nord Korea skaffe atomvåpen. Egentlig: ABB, som Rumsfeld var styremedlem av, solgte utstyr og tjenester til Nord Koreas allerede eksisterende atomprogram, en helt lovlig handling som de har ikke blitt anklagd på. Det er ikke jeg som sier dette, det er de samme tekstene som du "leser" som sier dette. Her er sitat fra VG: Det europeiske selskapet ABB, med base i Zürich inngikk i 2000 en milliardkontrakt* med Nord-Korea for salg av hovedkomponenter for reaktorer, skriver den britiske avisen The Guardian. *milliard kontrakt (i kroner siden man vet at kontrakten gikk ut på ca. $200millioner) Så hvor er din påstand om "det andre skriver er riktig men i din enfoldighet er du ikke i stand til å innse/innrømme en feil " i dette? VG: I 2000 satt USAs forsvarsminister Donald Rumsfeld i styret til et selskap som solgte kjernereaktorer i Nord-Korea. Deg: Samtidig ser jeg på tekst tv at Rumsfield var med på å hjelpe Nord Korea å få atomvåpen, hurra for usa. Hmm... litt forskjell der. Du sier det er urelevant hva abb gjør, ja men hvem er det som har trukket inn dem jo det er du, jeg har sitert hva Rumsfield har gjort mest han satt i styret der dette er relevant for hans troverdighet i den jobben han har nå, så derfor skjønner jeg godt at DU foretrekker å glemme denne saken. Jeg påstår heller ikke at alle andre her har rett påstår heller ikke at alt jeg sier er rett, men forskjellen er at vi er istand til og se/inrømme en feil mens du er egenrådig og "feilfri" og beskylder andre for falsk propaganda eller roper etter bevis. det er dette som gjør deg lattelig/lite troverdig. er det det de kaller for "amerikan way" Lenke til kommentar
mandela Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 utrolig at noen gidder å diskutere med Seixon ennå. det er mer spennende å gå til første beste "eldre-hjem" og snakke med noen demente oldboys i stedet Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 utrolig at noen gidder å diskutere med Seixon ennå.det er mer spennende å gå til første beste "eldre-hjem" og snakke med noen demente oldboys i stedet LOL Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Wow Snekkern, går det an å bli mer barnslig? heraldo... ja, det er vanskelig å diskutere mot noen som har peiling på saker og ting om krigen... Hva har Rumsfeld sine handlinger på styret av ABB å gjøre med hans troverdighet? Han var medlem i et styre av et energi selskap som solgte deler til atomreaktorer til Nord Korea for bruk som energikilde. Hvordan mister han troverdighet her? Å ja, det er bare dere som innrømmer feil ja... sikkert. Jeg kan ikke huske en gang ivertfall DU har innrømmet å være feil. Du innrømmer aldri å være feil, du bare skifter tema eller kommer med noe helt urelevant til saken for å komme bort fra å svare på argumentene mine. Jeg har blitt bevist feil i dette forumet, og har innrømmet det da. Det er openbart hvorfor jeg ikke tar feil så ofte som du, fordi jeg leser mye og studerer mye av alt som har med denne krigen å gjøre, mens du leser nyhetsoverskrifter og dikter opp hva du tror står i artikkelen basert på en USA-hets som du tilsynelatende har. Hvis jeg ikke hadde sagt at jeg var amerikaner, og ikke hadde det i signaturen min... Oi, da hadde mye det du har sagt gått rett ut vinduet, for stadig bruker du det som unnskyldning på at jeg "må være feil" siden jeg heier på Bush og ser ikke feil i USAs veier (to ting som også ikke er riktig). Det er bare at du er elendig til å diskutere og det går ikke an å diskutere med folk som deg som tror de vet alt i verden, når de ikke har lest, analysert, eller lært om alt om propaganda, nyheter, krig, historie, osv. Hvordan jeg vet at du ikke har det? Fra det du sier og hvordan. Da vet jeg at du ikke lærte noe om dette på skolen, at du ikke analyserer noen ting som helst du leser, og at du bare dikter opp ting etter å ha lest nyhetsoverskrifter. Jeg har gang på gang bevist at du har brukt feilaktige påstander, ren propaganda, osv. i dine innlegg, noe som du da aldri innrømmet. Skal du motsi at du har smørt litt ekstra på i denne saken om Rumsfeld (en usak)? Igjen: VG: I 2000 satt USAs forsvarsminister Donald Rumsfeld i styret til et selskap som solgte kjernereaktorer i Nord-Korea. Deg: Samtidig ser jeg på tekst tv at Rumsfield var med på å hjelpe Nord Korea å få atomvåpen, hurra for usa. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 utrolig at noen gidder å diskutere med Seixon ennå.det er mer spennende å gå til første beste "eldre-hjem" og snakke med noen demente oldboys i stedet Det var ingen som sa dette var spennende... Hvis du ikke kan diskutere, så kan du la vær. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Wow Snekkern, går det an å bli mer barnslig?heraldo... ja, det er vanskelig å diskutere mot noen som har peiling på saker og ting om krigen... Hva har Rumsfeld sine handlinger på styret av ABB å gjøre med hans troverdighet? Han var medlem i et styre av et energi selskap som solgte deler til atomreaktorer til Nord Korea for bruk som energikilde. Hvordan mister han troverdighet her? Å ja, det er bare dere som innrømmer feil ja... sikkert. Jeg kan ikke huske en gang ivertfall DU har innrømmet å være feil. Du innrømmer aldri å være feil, du bare skifter tema eller kommer med noe helt urelevant til saken for å komme bort fra å svare på argumentene mine. Jeg har blitt bevist feil i dette forumet, og har innrømmet det da. Det er openbart hvorfor jeg ikke tar feil så ofte som du, fordi jeg leser mye og studerer mye av alt som har med denne krigen å gjøre, mens du leser nyhetsoverskrifter og dikter opp hva du tror står i artikkelen basert på en USA-hets som du tilsynelatende har. Hvis jeg ikke hadde sagt at jeg var amerikaner, og ikke hadde det i signaturen min... Oi, da hadde mye det du har sagt gått rett ut vinduet, for stadig bruker du det som unnskyldning på at jeg "må være feil" siden jeg heier på Bush og ser ikke feil i USAs veier (to ting som også ikke er riktig). Det er bare at du er elendig til å diskutere og det går ikke an å diskutere med folk som deg som tror de vet alt i verden, når de ikke har lest, analysert, eller lært om alt om propaganda, nyheter, krig, historie, osv. Hvordan jeg vet at du ikke har det? Fra det du sier og hvordan. Da vet jeg at du ikke lærte noe om dette på skolen, at du ikke analyserer noen ting som helst du leser, og at du bare dikter opp ting etter å ha lest nyhetsoverskrifter. Jeg har gang på gang bevist at du har brukt feilaktige påstander, ren propaganda, osv. i dine innlegg, noe som du da aldri innrømmet. Skal du motsi at du har smørt litt ekstra på i denne saken om Rumsfeld (en usak)? Igjen: VG: I 2000 satt USAs forsvarsminister Donald Rumsfeld i styret til et selskap som solgte kjernereaktorer i Nord-Korea. Deg: Samtidig ser jeg på tekst tv at Rumsfield var med på å hjelpe Nord Korea å få atomvåpen, hurra for usa. Gå og legg deg vi har hørt nok piss fra deg Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har besluttet å overse alle fremtidige innlegg fra deg. Hvis du ser, så er det ingen andre som har uttalt seg som deg mot meg. Jeg kan heller ikke ta noen som bruker mer smilie-tegn enn ord til å uttale seg seriøst. Jeg hadde kanskje vurdert å spørre deg om din utdanning, men ved analyse av dine innlegg, trengs ikke dette. Du har bevist at du rett og slett ikke kan føre en akademisk diskusjon, og jeg har bevist dette ved flere anledninger, mens du fortsatt trakasserer meg og kommer med falske og misledene innlegg. Desverre er det folk som deg som får konstruktiv diskusjon til å bli en slags trakasseringsfest og rope-match. Du er kanskje flink til mange andre ting, og kan kanskje mye om andre tema, men jeg syns virkelig du burde holdt deg ut av dette temaet når du har bevist ditt mangel på kunnskap her, og besluttet til drit-slenging og trakassering. Du kan sikkert owne meg i en EU-debatt. Kanskje, men du har vist deg og ikke ha noen slags diskusjonsevner. Hvordan du skulle opptredt i en TV eller formel debatt lurer jeg virkelig på... Jeg svarer på denne tråden bare når noen andre kommer med et konstruktivt og sakelig innlegg, skal ikke sløse mer tid på noe annet. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg har besluttet å overse alle fremtidige innlegg fra deg.Hvis du ser, så er det ingen andre som har uttalt seg som deg mot meg. Jeg kan heller ikke ta noen som bruker mer smilie-tegn enn ord til å uttale seg seriøst. Jeg hadde kanskje vurdert å spørre deg om din utdanning, men ved analyse av dine innlegg, trengs ikke dette. Du har bevist at du rett og slett ikke kan føre en akademisk diskusjon, og jeg har bevist dette ved flere anledninger, mens du fortsatt trakasserer meg og kommer med falske og misledene innlegg. Desverre er det folk som deg som får konstruktiv diskusjon til å bli en slags trakasseringsfest og rope-match. Du er kanskje flink til mange andre ting, og kan kanskje mye om andre tema, men jeg syns virkelig du burde holdt deg ut av dette temaet når du har bevist ditt mangel på kunnskap her, og besluttet til drit-slenging og trakassering. Du kan sikkert owne meg i en EU-debatt. Kanskje, men du har vist deg og ikke ha noen slags diskusjonsevner. Hvordan du skulle opptredt i en TV eller formel debatt lurer jeg virkelig på... Jeg svarer på denne tråden bare når noen andre kommer med et konstruktivt og sakelig innlegg, skal ikke sløse mer tid på noe annet. Vel siden du lurer så har jeg tre år på yrkesskole + 2 år teknisk fagskole + 3 år Ingeniørhøyskole, når det gjelder debatter i offentlige foraer har jeg klart meg utmerket til dags dato. PS: i tillegg har jeg amrikanske aner. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 14. mai 2003 Del Skrevet 14. mai 2003 utrolig at noen gidder å diskutere med Seixon ennå.det er mer spennende å gå til første beste "eldre-hjem" og snakke med noen demente oldboys i stedet LOL INGEN ANDRE Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 utrolig at noen gidder å diskutere med Seixon ennå.det er mer spennende å gå til første beste "eldre-hjem" og snakke med noen demente oldboys i stedet Vil ogsaa stoette opp om denne personhetsen. Og ettersom jeg har en dement eldre slektning, vil jeg gjerne legge til at det faktisk kan vaere mer underholdende aa snakke med demente - dere burde proeve det. Finnes ingenting som kan sammenlignes med aa prate med en dement som "detter ut" hvert 3 minutt, og som etter vedkommende er gaatt lei av aa prate, begynner aa synge usammenhengende om Jesus. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Wow Snekkern, går det an å bli mer barnslig?heraldo... ja, det er vanskelig å diskutere mot noen som har peiling på saker og ting om krigen... Ja det må jeg si, du har virkelig peil på krigen, ihvertfall etter det innlegget du prestert å poste som svar til meg angående Petter Nome = humanist? Der viste du virkelig hvor lite du har fulgt med på de sakene som ble tatt opp der og da, men nok om det. Poenget er at du faktisk Vrir på det som kommer opp og svarer faktisk ikke så veldig konkret mange ganger, du bare rett og slett slenger dritt om det andre har skrevet før deg. Med andre ord du minner meg litt om norske politikere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå