Gå til innhold

Kommentarer til Lian Li Heavy vannkjølt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Knappene kommer fra performance-pcs.com

Hvis det er krympe kablen du tenker på så er de kjøpt på www.intune.no (jobber der slik at jeg tror ikke du kan få handlet dem der. Evt så sender du en epost til [email protected] og spør etter det)

Kabelstrømpene kommer fra sidewindercomputers.com og kjøpes i antall fot. Beste kablestrømpe jeg noen sinne har vært borti.. Utrolig tett vevet. Mye mye bedre enn de kitene som man får kjøpt. Men koster dog en god del mer.

Jeg bruker en 2000watt varmepistol til å krympe dem.

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Likte siste update særdeles godt. :)

Hvor fikk du tak i de nipplene? Det ble veldig vakkert når du fikk dem på radiatoren. En blanding mellom sort og chrome. :)

Vil også få lov til å kommentere 24-pinen på PSU. Elsker når folk gjør det der. Gir hele prosjektet kvalitet og alt blir litt mer raffine'rt. Ser veldig bra ut MoDzoNa. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Takker :D

så trangt som det blir i dette kabinettet så må kabler gå på en fornuftig måte. Vet det ikke vises så godt på bildene. Men må faktisk droppe dvdrom for å få inn begge pumpene og radiatoren. :D

Regner med at jeg får siste pakken i løpet av neste uke. Slik at til neste helg skal jeg være færdig med maskinen.

Var i dag å handlet meg stikksag til å sage ut bunnen til radiatoren og til å kappe i 5.1/4" bayen.

Kom også over tappe sett med tapper i fra m3 til m12 pluss tapp i G1/4" og G1/8". Slik at hvis jeg finner plass så blir det kanskje en custum vanntank. Men tviler litt på det. Skal værtfall brukes på neste bygg som jeg alt har begynt å planlegg..:p

Lenke til kommentar

hehe forståelig men er sykt irriterende å ikke ha cd rom i det hele tatt har prøvd det før og det. likefør det rablet for meg når jeg skulle spille et spill som trengte cd for å starte ikke altid en kan starte det fra en annen pc ble til at cdrommen hang ut av kabinettet en lang stund:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

hehe.. Ting har bare ikke blitt tid til slik som jeg har håpet på. Men håper på å få gjort litt mer nå i romjulen. Men vi får se.

Kan vell si at jeg har bestilt fullcover blokk til 4870x2 slik at må vell hive meg rundt å bestille kortet også.. :p

Da var 4870x2 bestilt :D

Endret av MoDzoNa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...