Gjest Undrende... Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Jeg møtte ei jente i sommer. Begge har visst hvem hverandre var, men ikke noe mer. På en fest kom jeg i prat med henne, og vi ble sittende å kose og prate lenge, bare vi to. Da sa hun bl.a. at hun "var såå glad for å ha blitt kjent med meg" osv. Og da hun skulle dra, ga hun meg et kyss på kinnet. Ingen andre, selv om flere av hennes venner og venninner var der. Hun sendte meg melding noen dager etter denne festen, uten at jeg har gitt henne nummeret mitt. Mest sannsynlig har hun har søkt det opp. I ettertid har hun sendt meldinger om det blir flere fester i nærmeste framtid. Kan det være tegn på noe her, eller er jeg bare naiv ? Takker for svar ! Lenke til kommentar
Vrocker Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Det virker som om den jenta er blitt glad i deg. Jenter som regels venter til vi menn sender meldinger eller ringer, så jeg tror faktisk det er noe tegn der. Høres ut som hun har det gøy sammen med deg. Lykke til:) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Etter dét hun sa, og det faktum at hun fisket opp nummeret ditt og sendte deg melding, vil jeg nå påstå og tro at du har fanget interessen hennes. Du er langt ifra naiv dersom du tror det samme. Go for it. Lenke til kommentar
Gjest Undrende... Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Ja, har følt at det har vært tegn på at hun kan være interessert. Dette er en jente som til vanlig (har jeg hørt), liker å spille litt kostbar. Derfor ble jeg veldig overrasket, og glad, da jeg fikk melding av henne. Og det at hun er såpass ivrig på å få bli med på våre fester er vel heller ikke et dårlig tegn.. Som sagt, takk for svar ! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Ja, har følt at det har vært tegn på at hun kan være interessert. Dette er en jente som til vanlig (har jeg hørt), liker å spille litt kostbar. Derfor ble jeg veldig overrasket, og glad, da jeg fikk melding av henne. Og det at hun er såpass ivrig på å få bli med på våre fester er vel heller ikke et dårlig tegn.. Som sagt, takk for svar ! Ikke gå i fellen selv med å være altfor ivrig, da forsvinner hun like fort som hun kom. Endret 18. august 2008 av Xtra Lenke til kommentar
Daddlemannen Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Her er det definitivt attraksjon, ja. Hun er veldig nysgjerrig på deg, så hvis du spiller kortene dine riktig her, så blir det action og forhold på deg! Nå har hun tatt initiativet, vis at du er mann, ta henne med på noe hvor dere kan skravle mer sammen. - Feks en fisketur, ikke for fiskinga, men da kan man sitte sammen og snakke! Er kjemien like god som på den festen, så er det i boks. :] Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå