AlltidRett Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Sitter her og tenker at det hadde vært kjekt med en skikkelig brawl turnering her på vestlandet. Leige av lokale, inngangspenger og pengepremier. Hele pakken. Så lurte litt på å prøve å dra i gang noe slikt. Man må jo begynne ett sted, og da tenkte jeg å lodde stemningen her. Hvor mange hadde gidda å reise en times tid og betale en 100-lapp i inngangspenger for å delta i en brawl turnering? Hovedsaken er jo å ha det gøy med å spille mot mange forskjellige, likesinnede. Kanskje dra inn en tusenlapp +/- i gevinst om man vinner Tingen er jo den at det helst bør komme en 30+ stykker for at det skal la seg gjennomføre,da. Utfordringen er å finne alle disse. Så fortell gjerne hva du syns, om du hadde giddet dette eller ikke. Hvor langt er du villig til å reise, hvordan syntes du det burde gjennomføres osv osv. Om det er noen som har peiling på hvordan man kunne fått sponset litt av kostnadene med dette hadde det vært veldig kjekt om dere sa litt om det Jeg for min del har en 4-5 bekjente som jeg er ganske sikker på hadde blitt med. Lenke til kommentar
TanTheMan Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg ville halvert både inngangspengene og premien hvis det hadde vært mulig. Det er bare en (tre-fire?) som vinner, og de fleste kommer nok ikke for å vinne uansett. Men dette ville kanskje ikke gått med tanke på å leie et lokale? Hvis jeg ikke hadde hatt ME (utmattelsessyndrom, jeg orker lite, men det går litt bedre nå for de som lurte :-P) kunne jeg ihvertfall dratt til Oslo (omtrent tre mil sør for Ås), sannsynligvis enda lenger også. Jeg anbefaler at du tar det i en "stor"by, så det blir relativt lett å komme seg dit. Hvor på Vestlandet bor du? Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Jeg syns ikke det burde vært pengepremier, er det i det hele tatt lovlig å organisere slike tuneringer med pengepremier ? Dersom det taes imot penger for å bli med syns jeg det burde ha gått tilbake til deltakerne, lokaler / mat / underholdning osv, så får alle en god opplevelse ut av det, og ikke et par personer som går av med premien. En storby er også å foretrekke, oslo, trondheim eller bergen kanskje ? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 19. august 2008 Forfatter Del Skrevet 19. august 2008 Det er jo allerede en gjeng som organiserer slikt som dette borte på østlandet, men det blir liksom litt voldsomt å reise helt bort dit. Underholdningen blir jo for det meste hverandres selskap, å spille og ha det gøy. Selv om det bare er en 6 stykker elns som vinner litt pengepremie, betyr ikke det at de andre ikke har det gøy da Om dette blir noe av vil det sikkert skje litt sør for bergen tenker jeg.. Det er veldig tidlig i planleggingsfasen da, som sagt. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Hei, Poenget mitt er at dersom motivasjonen er premie så er det en ytre motivasjon som fører til at folk vil spille. Dersom det er glede og moro så er det en indre motivasjon. Det blir selvfølgelig en blanding av disse, men om du har premie vil det være mer ytre motivasjon, og de som ikke vinner vil da føle seg mindre motivert og oppleve mindre glede pga. premisen. Det er derfor jeg foreslo at du kunne droppe den og heller øke trivselen og fokusere i glede av og spille, ikke glede av å vinne en premie. Et eksempel av en psykologi lærebok som jeg har lest forteller om noen barn som likte godt å leke i en av hagene til naboen. Naboen likte dette og belønnet dem med penger hver gang de var der. Når naboen sluttet med dette, ville ikke barna leke der mer, selv om de i utgangspunktet bare ville ha en plass å leke. Ser du sammenhengen? Du får gjøre som du vil Jeg bare foreslår ut av kompetansen min. Er absolutt ikke så farlig for meg hva du bestemmer deg for eller i hvilken form du velger å utføre det. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Jeg har ikke Brawl og tenker ikke på å være med, men jeg kan gi noen forslag. Det hadde funka med inngangspenger. Det blir liksom ikke inngangspenger, men alle "spleiser" og det blir kjøpt inn mat, godteri, potetgull og drikke osv. Vinneren får bare ære. Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Har en kompis som e rimeli dreven i brawl, so vi e glatt med. Men som nevnt over, kor bur du? snakka vi eid, stryn?? edit: hehe, såg d no, mn heilt til bergen blir nok litt drøyt for oss Endret 22. august 2008 av Daxt3r Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Altså det jeg tenkte på var litt mer sånn kompetetiv turnering, ikke sånt kosetreff. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Altså det jeg tenkte på var litt mer sånn kompetetiv turnering, ikke sånt kosetreff. Får jeg foreslå en mellomting? vis det blir i bergen er jeg og en venn av meg med. Endret 30. august 2008 av The Zapper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå