tigersager Skrevet 18. august 2008 Rapporter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Da har vi i crewet bestemt oss for å starte påmedling for TS-rekka 09! planen var egentlig å starte den når TG09 forumet kom, men etter det forslaget Scotty ga oss så gjorde vi litt om på de planene. til de som har planer om å melde seg på rekka så kan jeg komme med litt info om hvordan dere gjør dette, og denne gangen så eer det flere muligheter: når dere melder dere på så sender dere da en pm til meg, denne pmen skal innholde fullt navn og alder. den persjonen som tar seg av påmedling av seg selv eller sine venner må også sende meg en kort mail med det samme, grunne til dette er forde jeg skal ha litt mere kontroll over påmeldte deltagere. mere info om denne rekka finner dere på vår hjemmeside som dere ser i min signatur, der har vi også et forum. jeg vil da ønske alle nye og tidligere deltagere velkommen til TS-rekka @ TG09! Her er en liste over de tingene rekka arrangerer under TG09: Paintball tur til Mjøsa paintball Peppes tur Pengepremie på 1500 kr (mere info om dette ligger på siden) det kan sefølgelig hende at den lista blir lengere, men for øyeblikket så vet vi ikke om noe særlig mere som er å arrangere, har du/dere noen forslag om dette så bare kom med det! En liste over påmeldte deltagere: Kim-Andrè Bakken Johannessen Ruben Israelsen Jeg vet jo at HW har sin rekke, men jeg bare ville ha påmelding her også for sikkerhets skyld, og det er ikek vits engang å nevne det for vårt mål er altså ikke å slå HW, men vi vil slå vår egen rekord Endret 19. august 2008 av tigersager Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. august 2008 Rapporter Del Skrevet 22. august 2008 grunnet dobbelposting stenges denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg