NilsiT Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) vil tro at saxo bank kjører for frank, men en kan nok ikke se borti ifra at det endres underveis om andy viser seg å være sterkere. Men det er strengt tatt aldri godt å vite med Riis, kan vedde på at det ikke bare var meg som trodde det var teit å la sastre hente tid, istedet for å satse fullt og helt på frank i og med at han var i gult og kjørte godt i fjellene. Endret 3. juni 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror ikke TC tør å satse på Cavendish. Han tåler ikke fjellene, og det hadde faktisk overrasket meg veldig mye om de kun hadde kjørt for han. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Cavendish takler ikke fjellene. er ikke mange monsteretapper i år, tror han skal klare det fint Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nei, går ikke fint. Kan nesten vedde på at han ikke greier tidsgrensa på en av etappene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 En monsteretappe er nok. --- Hva syntes dere forøvrig om hvor årets etapper et lagt? Syntes forsåvidt det er kult at en etappe avsluttes i Barcelona samtidig som jeg syntes det litt synd at man har vraket Bretagne og store deler av nord-Frankrike Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) tørr å satse på? de bør ikke trenge et helt lag for å kjøre for cavendish. Gleder meg til mont ventoux etappen. Endret 3. juni 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 de trenger et helt lag, så de kan dytte han gjennom monsteretappene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 tørr å satse på? de bør ikke trenge et helt lag for å kjøre for cavendish. Hvordan skal han komme seg gjennom fjellene da? Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hvis de skal greie å dytte ham opp fjellene, så trenger de nok et helt lag ja Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tror for å være ærlig at de ikke gidder å bruke hele laget for muligens å klare å hjelpe Cavendish over fjellene. Da tror jeg heller de går for en mann blandt de 10 beste noe Rogers er kapabel til å klare. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ser bare etappe 16 og 17, som har den typen fjell som kan bli et problem. Men med det går hvis han går litt i kjelleren og har med seg laget i gruppetoen Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Cavendish ryker opp Alpe D'Huez. Han gidder snaut prøve engang tipper jeg Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Cavendish ryker opp Alpe D'Huez. Han gidder snaut prøve engang tipper jeg Utenom at Alpe D'Huez ikke er med i 2009 utgaven av TDF, så kan man være enig. Men jeg tror Cavendish klarer å fullføre. Cavendish kommer ikke til å ha et helt lag rundt seg til enhver tid. Rogers, Kirchen, Monfort og Siutsou(evt. Lövkvist) vil nok kjøre touren. Dermed forstår vi at ikke alt vil foregå rundt Cavendish, noe som er absolutt helt greit! Ellers er jo Valverde tatt ut i bruttotroppen til CDE. Dette kommer definitivt til å skape kontrovers. Hvordan kommer differansene til å bli på en 38 km. lagtempo? Det kan bli spennende og se. Jeg tror Astana stikker av med seieren på den lagtempoen. Tror det blir spennende. Edit: Anbefaler alle å ta en kikk her Og for dere sykkelinteresserte, så hadde det kanskje vært en idé og bli medlem også. Det er mye diskutering rundt etappeløpene og sykling på PCM NORGE forumet. Bra side Endret 3. juni 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skulle ikke Thor jobbe mer med tempo denne sesongen? Kanskje vi får se han stikke av med etappeseieren? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Cavendish ryker opp Alpe D'Huez. Han gidder snaut prøve engang tipper jeg hvis han velger å sykle opp der ryker han nok ja. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skulle ikke Thor jobbe mer med tempo denne sesongen? Kanskje vi får se han stikke av med etappeseieren? Han vant jo prologen i forfjor Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg gleder meg til etappen opp Mount Ventoux Elsker etapper som slutter på toppen, og ikke har 5 mil med nedoverbakke etterpå før de kommer i mål. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg gleder meg til etappen opp Mount VentouxElsker etapper som slutter på toppen, og ikke har 5 mil med nedoverbakke etterpå før de kommer i mål. agreed. Jeg tipper Armstrong kommer først opp i gult på Ventoux! noen som tipper noe annet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skulle ikke Thor jobbe mer med tempo denne sesongen? Kanskje vi får se han stikke av med etappeseieren? Han vant jo prologen i forfjor Men prologen pleier bare å være et par kilometer. Jeg snakker om de ordentlige tempoetappene underveis i rittet. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fy f### for en bakke! Går rett opp jo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå