Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

vil tro at saxo bank kjører for frank, men en kan nok ikke se borti ifra at det endres underveis om andy viser seg å være sterkere.

Men det er strengt tatt aldri godt å vite med Riis, kan vedde på at det ikke bare var meg som trodde det var teit å la sastre hente tid, istedet for å satse fullt og helt på frank i og med at han var i gult og kjørte godt i fjellene.

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En monsteretappe er nok.

---

Hva syntes dere forøvrig om hvor årets etapper et lagt? Syntes forsåvidt det er kult at en etappe avsluttes i Barcelona samtidig som jeg syntes det litt synd at man har vraket Bretagne og store deler av nord-Frankrike

post-129814-1244029135_thumb.png

Lenke til kommentar
Cavendish ryker opp Alpe D'Huez. Han gidder snaut prøve engang tipper jeg :p

Utenom at Alpe D'Huez ikke er med i 2009 utgaven av TDF, så kan man være enig. Men jeg tror Cavendish klarer å fullføre.

Cavendish kommer ikke til å ha et helt lag rundt seg til enhver tid. Rogers, Kirchen, Monfort og Siutsou(evt. Lövkvist) vil nok kjøre touren. Dermed forstår vi at ikke alt vil foregå rundt Cavendish, noe som er absolutt helt greit!

Ellers er jo Valverde tatt ut i bruttotroppen til CDE. Dette kommer definitivt til å skape kontrovers.

Hvordan kommer differansene til å bli på en 38 km. lagtempo? Det kan bli spennende og se. Jeg tror Astana stikker av med seieren på den lagtempoen. Tror det blir spennende.

Edit: Anbefaler alle å ta en kikk her

Og for dere sykkelinteresserte, så hadde det kanskje vært en idé og bli medlem også. Det er mye diskutering rundt etappeløpene og sykling på PCM NORGE forumet. Bra side :)

Endret av Kalle_92
Lenke til kommentar
Skulle ikke Thor jobbe mer med tempo denne sesongen? Kanskje vi får se han stikke av med etappeseieren? :dribble:

Han vant jo prologen i forfjor :)

Men prologen pleier bare å være et par kilometer. Jeg snakker om de ordentlige tempoetappene underveis i rittet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...