Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå blir det levert mye gull. McEwen er absolutt, og vitterlig nok, ikke i en gunstig posisjon når han kritiserer hva andre ryttere har gjort. Glemmer ikke dine gestikulasjoner og springskalle.

Astarloza setter Baskerland på kartet sammen med ETA.

Lenke til kommentar

Jeg har større problemer med folk som står på sitt og påstår at de ikke har dopet seg, folk som Vino og Landis.

Hvis virkelig Vino tror han kan hoppe tilbake på sykkelen og på en eller annen måte tror at Astana virkelig kommer til å bli invitert til Touren hvis han er på laget, så er han noen hakk dummere enn det jeg trodde.

Lenke til kommentar

Han skal ha for at han var kreativ da :D

Er til dags dato den mest fantasktisk unnskyldningen jeg har hørt.

Han hadde absorbert sin egen tvillingbror under graviditeten og påsto at det var derfor han hadde en annen dna profil i tillegg til sin egen :rofl:

Lenke til kommentar

Hehe. Tenkte akkurat på det samme. At han ble tatt for steroider i vår var heldigvis spikern i kista for den idioten der.

Han unnskyldte seg vel blant annet med at han hadde en ufødt tvilling.

Edit: Manx, det er faktisk noe reelt. Men det skal sies at det er svært, svært sjeldent.

Endret av Juℓenissen
Lenke til kommentar
Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet.

Kunne ikke vært mer enig ! gi dem en skikkelig smell, så tenker de kansje over hva de er på vei / har gjort.

synes heller ikke de som har dopet seg bør få en ny sjanse. Gjort er gjort å doping er jo bevist gjort av den som velger det.

livstid utestengelse er nå mitt ønske.

Lenke til kommentar
Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet.

Kunne ikke vært mer enig ! gi dem en skikkelig smell, så tenker de kansje over hva de er på vei / har gjort.

synes heller ikke de som har dopet seg bør få en ny sjanse. Gjort er gjort å doping er jo bevist gjort av den som velger det.

Skulle vært slik som i Italia i alle land, der er det narkotika-politiet som tar seg av doping saker. Da risikerer man fengsels dom og store bøter. F.eks. Valverde risikerer å bli arrestert hvis han reiser inn til Italia.

Livstids utestengelse skulle også vært innført.

Lenke til kommentar

Hva syns dere om at vår kjære Paasche vurderer å slutte som TdF-kommentator? Var det noe som gledet meg i disse begredelige grå sommerdagene i år, så var det å høre på duoen Kaggestad og Paasche formidle kunnskap og koseprat, mens rytterne trillet i det vakre Frankrike.

Kaggestad som den vettige og taleføre, Paasche den sympatiske og Lauritzen den vittige og energifulle. Trioen må bestå slik den består.

Og er det et ord undertegnede savner at Kaggestad skal bruke; så er det treningsdisiplin. Grunn: Han formulerer med for mange ord når han skal forklare at en viss rytter i feltet har trent godt. Men Kaggers er unnskyldt; sitte inne i en varm bunkers går utover konsentrasjon. Gleder meg allerede til neste år. Lance going ArmSTRONG.

Lenke til kommentar

Skulle vært slik som i Italia i alle land, der er det narkotika-politiet som tar seg av doping saker. Da risikerer man fengsels dom og store bøter.

Hadde bare antidopingsystemet i Italia vært like bra. Det er jo merkelig at stort sett ingen blir tatt i Giroen, men når de dukker opp i Touren så blir de tatt...

Så Franske dopinglabratorier og Italienske lover og regler om doping hadde jo vært en fin kombinasjon.

Hva syns dere om at vår kjære Paasche vurderer å slutte som TdF-kommentator?

Helt greit for min del, har aldri vært noen fan av fyren for å si det pent. Hvis han slutter så satser å håper jeg på at TV2 tar til vettet og ringer Kjell Erik Kristiansen.

Har Tyler Hamilton flyttet til Florida, kan nesten se sånn ut. Denne unnskyldningen står i hvertfall i still til Hamilton (litt stygg nå?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...