Sameboe Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Robbie McEwen har lagt ut en liten hilsen på twitter til et par gutter også Astarloza, you're a wanker. While I'm at it, Ricco - stay gone, we don't want you back amongst us. Go ride with Kohl. Hahaha, herlig Robbie Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Han skal ha for at han sier det han mener, han har sikkert ikke skrevet det han mener for da tror jeg du måtte ha lagt inn noen BIIB BIIB BIBB etter eller foran navnene Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 For en drittsekk! Men den verste er Vino og Ricco. Stay far away! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 For en drittsekk! Men den verste er Vino og Ricco. Stay far away! Hvorfor er de verre? Er man doptatt så er man doptatt. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Nå blir det levert mye gull. McEwen er absolutt, og vitterlig nok, ikke i en gunstig posisjon når han kritiserer hva andre ryttere har gjort. Glemmer ikke dine gestikulasjoner og springskalle. Astarloza setter Baskerland på kartet sammen med ETA. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 For en drittsekk! Men den verste er Vino og Ricco. Stay far away! Hvorfor er de verre? Er man doptatt så er man doptatt. Joda, det er nå sant - men jeg får mer avsmak av navnet Ricco enn Beltran... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Jeg har større problemer med folk som står på sitt og påstår at de ikke har dopet seg, folk som Vino og Landis. Hvis virkelig Vino tror han kan hoppe tilbake på sykkelen og på en eller annen måte tror at Astana virkelig kommer til å bli invitert til Touren hvis han er på laget, så er han noen hakk dummere enn det jeg trodde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Vet dere hvem som suger mest? Tyler Hamilton. Noen som husker unnskyldningen hans? Haha. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Han skal ha for at han var kreativ da Er til dags dato den mest fantasktisk unnskyldningen jeg har hørt. Han hadde absorbert sin egen tvillingbror under graviditeten og påsto at det var derfor han hadde en annen dna profil i tillegg til sin egen Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 (endret) Hehe. Tenkte akkurat på det samme. At han ble tatt for steroider i vår var heldigvis spikern i kista for den idioten der. Han unnskyldte seg vel blant annet med at han hadde en ufødt tvilling. Edit: Manx, det er faktisk noe reelt. Men det skal sies at det er svært, svært sjeldent. Endret 1. august 2009 av Juℓenissen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Er klar over det, det var at han brukte det som en unnskyldning som er hysterisk morsomt Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet. Lenke til kommentar
Gloryhoundz Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet. Kunne ikke vært mer enig ! gi dem en skikkelig smell, så tenker de kansje over hva de er på vei / har gjort. synes heller ikke de som har dopet seg bør få en ny sjanse. Gjort er gjort å doping er jo bevist gjort av den som velger det. livstid utestengelse er nå mitt ønske. Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet. Kunne ikke vært mer enig ! gi dem en skikkelig smell, så tenker de kansje over hva de er på vei / har gjort. synes heller ikke de som har dopet seg bør få en ny sjanse. Gjort er gjort å doping er jo bevist gjort av den som velger det. livstid utestengelse er nå mitt ønske. Skulle vært slik som i Italia i alle land, der er det narkotika-politiet som tar seg av doping saker. Da risikerer man fengsels dom og store bøter. F.eks. Valverde risikerer å bli arrestert hvis han reiser inn til Italia. Livstids utestengelse skulle også vært innført. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Så klart. Slik dopingsystemet fungerer i dag er det en del av sporten og gamet. Blir man tatt må man stå på sidelinja i et par år, så er man inne igjen. Fullstendig tåpelig. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hva syns dere om at vår kjære Paasche vurderer å slutte som TdF-kommentator? Var det noe som gledet meg i disse begredelige grå sommerdagene i år, så var det å høre på duoen Kaggestad og Paasche formidle kunnskap og koseprat, mens rytterne trillet i det vakre Frankrike. Kaggestad som den vettige og taleføre, Paasche den sympatiske og Lauritzen den vittige og energifulle. Trioen må bestå slik den består. Og er det et ord undertegnede savner at Kaggestad skal bruke; så er det treningsdisiplin. Grunn: Han formulerer med for mange ord når han skal forklare at en viss rytter i feltet har trent godt. Men Kaggers er unnskyldt; sitte inne i en varm bunkers går utover konsentrasjon. Gleder meg allerede til neste år. Lance going ArmSTRONG. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det er langt fra alltid at den med best treningsdisiplin er den som har trent best. Mange av syklistene ligger nok veldig nære grensen for overtrening. Paasche må for all del ikke slutte, det teamet TV2 har er helt fantastisk. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Noen som vet hvem som sender Polen rundt? Ser ikke noe i programoversikten til Eurosport. Tv2 sport/sumo, eurosport, sportN? Eller andre? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Det som er idiotisk er at vi sikkert får se han igjen om et par år. Jeg stemmer for livstid, da tenker nok idiotene flere ganger før de tar dopet. Kunne ikke vært mer enig ! gi dem en skikkelig smell, så tenker de kansje over hva de er på vei / har gjort. synes heller ikke de som har dopet seg bør få en ny sjanse. Gjort er gjort å doping er jo bevist gjort av den som velger det. livstid utestengelse er nå mitt ønske. Skulle vært slik som i Italia i alle land, der er det narkotika-politiet som tar seg av doping saker. Da risikerer man fengsels dom og store bøter. Hadde bare antidopingsystemet i Italia vært like bra. Det er jo merkelig at stort sett ingen blir tatt i Giroen, men når de dukker opp i Touren så blir de tatt... Så Franske dopinglabratorier og Italienske lover og regler om doping hadde jo vært en fin kombinasjon. Hva syns dere om at vår kjære Paasche vurderer å slutte som TdF-kommentator? Helt greit for min del, har aldri vært noen fan av fyren for å si det pent. Hvis han slutter så satser å håper jeg på at TV2 tar til vettet og ringer Kjell Erik Kristiansen. Har Tyler Hamilton flyttet til Florida, kan nesten se sånn ut. Denne unnskyldningen står i hvertfall i still til Hamilton (litt stygg nå?). Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Har Tyler Hamilton flyttet til Florida, kan nesten se sånn ut. Denne unnskyldningen står i hvertfall i still til Hamilton (litt stygg nå?). Hvordan våger du å si noe sånt om vår alles helt Tyler Hamilton?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå