untouch4ble Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det han mener er at han setter seg foran laget. Dette snakket Johan Bruynell om og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Er det så rart, når over halve laget jobber mot ham? Endret 29. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Kanskje det var derfor de jobbet mot ham? Nå har jeg drevet en del med lagsport og sykling. Og hvis noen setter seg "høyere" enn andre på laget så tar det ikke lange tiden før noen ikke vil samarbeide. Og det hjalp helt garantert ikke at Lance kom inn i bilde heller. Endret 29. juli 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Liker ikke helt konflikten mellom dem to. Noe trist var det også å se Astana som lag møte opp på pallen for å motta premie. Var ikke snev av glede. Tatt i betraktning hvordan Saxo Bank opptrådte under premieutdelingen i fjor. Armstrongs uttalelser forbauser meg ikke. Han er litt eplekjekk. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Kanskje det var derfor de jobbet mot ham? Nå har jeg drevet en del med lagsport og sykling. Og hvis noen setter seg "høyere" enn andre på laget så tar det ikke lange tiden før noen ikke vil samarbeide. Og det hjalp helt garantert ikke at Lance kom inn i bilde heller. Nå er det jo sånn at Contador er kaptein, og innenfor sykkelsporten så skal laget jobbe for kapteinen, så enkelt er det. At Armstrong lagde litt krøll i starten, men de var jo enige etter hvert. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Skal jobbe for han ja, men da bør han ikke sette seg høyere enn laget? For at de rytterne skal hjelpe kapteinen må de føle at de er en del av laget og at de får den respektene de trenger av kapteinen. Hvis ikke blir det raskt sure miner. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Det er klart han respekterer laget sitt, kanskje ikke Lance men han tåler det. Mannen må få lov til å ha litt selvtillit, han er par dags dato det beste syklisten i feltet. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Contador ba jo selv om å bli upopulær på laget da han først rykket uten resten av laget var forberedt på det, og så da han la Kløden i dødens posisjon noen dager senere. Da tenker du ikke mye på laget vil jeg si, da tenker man kun på seg selv, så han har pent bedt om dette selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Contador slapp seg jo ned for å vente på Kløden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Han innså når det var for sent at han kanskje hadde driti seg ut heter det. Så du han slapp seg ned, eller bare at han litt fortvilt snudde seg bakover og innså hvilken tabbe han hadde gjort? Jeg så det siste. Endret 29. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Syns han så veldig sliten ut den dagen jeg, trodde han "slapp" seg ned fordi han ikke klarte å rykke ifra nok og ble kjørt inn Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Contador fikk vel høre på øret noe sånt som, Hva f... er du holder på meg? av Johan Bruynell vil jeg tro. Å sprenge den eneste lagkameraten du har igjen når du har 2 konkurenter fra samme lag fortsatt med er en generaltabbe uten like, og han hadde selv flaks at kreftene holdt til toppen, for ellers hadde han selv også fått svi hardt for den tabben. Contador beviste i år at han er en fryktelig god syklist som enda har endel igjen å lære om å spille på lag. Der synes jeg twitter meldingen til Lance traff spikeren på hodet. Til og med Bjarne Riis lurte jo på hva i all verden Contador tenkte med da han rykket. Endret 29. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Selvfølgelig var han ikke sliten. Folk har fått det inntrykket fordi Kaggestad kommenterte det. De sa at han så sliten ut i stilen. Det er jo akkurat den stilen han har når han klatrer. Hvorfor i alle dager skulle han bli sliten når en middelmådig Frank klarte å holde følge? De fleste lurte nok på hva han gjorde når han rykket. Jeg tror han forsøkte å avgjøre Touren, men slapp seg ned fordi han ikke ville ødelegge totalt for Kløden. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så at han selv sa han var forferdelig sliten over toppen og glad han holdt ut var bare spill for galleriet? Og Kaggestad kan ett og annet om sykkel, og han var ikke den enste som syntes Contador så rimelig slapp i fisken ut mot slutten, men du vet kanskje mer enn de fleste du da? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jeg vil faktisk være enig med wh1te her - Contador hadde krefter nok han, men han kunne ikke ødelegge for Kløden. Han snakket jo med Kløden før han rykket. (men med Contador's engelskkunnskaper, kan det ha kommet en misforståelse.. ) Dermed rykket Contador, men så at Kløden ikke klarte fartsøkningen til Schleck-gutta og dermed tok Contador det med ro. Han hadde full kontroll. Som wh1te sier, er det sånn Contador klatrer. Men litt urutinert kan man vel si at Contador fortsatt er, i forhold til Lance. Men så er det kanskje litt forskjellig, fordi Contador ser ikke på pulsmåleren før han rykker, han bare gjør det. Slik gjorde Mercx det også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Så at han selv sa han var forferdelig sliten over toppen og glad han holdt ut var bare spill for galleriet?Og Kaggestad kan ett og annet om sykkel, og han var ikke den enste som syntes Contador så rimelig slapp i fisken ut mot slutten, men du vet kanskje mer enn de fleste du da? Link? Sist jeg sjekket slapp han seg ned for hjelpe Kløden. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=564320 - Men den eneste som falt av var Andreas. På grunn av dette, så forsøkte jeg å stoppe opp for å se om han ville komme opp igjen, men det klarte han ikke. Dermed tapte han mye tid, sier Contador. Det er ikke vits å være spydig Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 (endret) Finner ikke videoen av intervjuet, men det var vel med TV2 etter den etappen han sa han var sliten på slutten av fjellet, men veldig glad det holdt. Hva er jeg spydig med, når Contador bekrefter at han gjorde en stygg feil, som er akkurat hva jeg sier? Han blåste bort Kløden, så enkelt er det.. Endret 29. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Hva er jeg spydig med Og Kaggestad kan ett og annet om sykkel, og han var ikke den enste som syntes Contador så rimelig slapp i fisken ut mot slutten, men du vet kanskje mer enn de fleste du da? Uansett, det er klart han er glad det holdt, men det betyr ikke at han var så sliten at han så vidt klarte å henge med. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Måten du skrev på i innlegget før inviterte jo til det da du skriver som du vet ting sikkert. Noe du ikke kan gjøre, like mye som ikke jeg kan. Leser du VG artikkelen burde det ikke være tvil om hvem som gjorde feilen og tabbet seg ut på etappen, og han slapp seg aldri ned, men han bremset og så om Kløden hadde noe mer å gå på. Da var det jo alt for sent og skaden var alt skjedd. Alle ekspertene under touren mente han så kjørt ut, Kaggestad inkludert, og når det stemmer med hva jeg så på han er jeg ikke så overbevist om at han hadde det så enkelt som du skal ha det til. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Gjorde Contador intervjuer på engelsk i løpet av touren altså? Uansett ganske enig med white. Selvsagt var han sliten, men han var langt unna å falle av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå