Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tror folket skjer med tanke på poengtrøya? Desverre tror jeg Cavendish vinner og Hushovd er maks uflaks med et eller annet. Men selvfølgelig håper jeg at Cavendish blir knust på siste spurten i årets Tour.

Edit: Er det noen som man skal ta av seg hatten for, så synes jeg det er Tahir og Vidar. Å sykle Trondheim - Oslo på 22.5 timer er imponerende. All ære!

Endret av hawaii2k
Lenke til kommentar
Huff, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med gjøre den siste etappen så lang, når den tydeligvis uansett er lite annet enn en formalitet.

Helt enig, skjønner ikke hvorfor det ikke er "lov" å angripe den gule trøya. I fotball spiller man til dommern blåser i fløyta, et sykkelritt er ikke ferdig før siste målsyreken er krysset for siste gang.

Lenke til kommentar

Hahaha, Konge Historie! (Kappgang - Løping) Forza Italia! :D

Forbanna Garmin Ryttere (Hvem det nå enn var)! Hushovd ble helt borte etter at han ble stengt inne (ikke noe ulovligheter elns jeg pjatter om).

Fult fortjent seier til Cavandish, og det burde og må bli en Grønn-trøye seier med bismak - Cavandish har vært totalt overlegen under hele Tdf i spurtene ;)

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Var det ikke Garmin som totalt spolerte oppløpet for Thor?

Ville ikke brukt det som unnskyldning, men de hjalp ikke akkurat på.

Jotun; fordi grønn trøye skulle safes' inn.

Lenke til kommentar

Han hadde nok ikke vunnet, men han hadde nok blitt nr. 2 hadde det ikke vært for at Garmin gutta klarte å kjøre seg nesten inn i gjerdet, det var ikke mye mer som skulle til for at de gikk i bakken der og tok med seg den grønne trøya til Thor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...