Giallorossi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor mange hatter skal Kaggestad ta av seg for Lance? Langt mindre enn hvor mange han egentlig har tatt seg av for Schleck-Gutta og Saxo-Bank Lenke til kommentar
hawaii2k Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hva tror folket skjer med tanke på poengtrøya? Desverre tror jeg Cavendish vinner og Hushovd er maks uflaks med et eller annet. Men selvfølgelig håper jeg at Cavendish blir knust på siste spurten i årets Tour. Edit: Er det noen som man skal ta av seg hatten for, så synes jeg det er Tahir og Vidar. Å sykle Trondheim - Oslo på 22.5 timer er imponerende. All ære! Endret 26. juli 2009 av hawaii2k Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Tror at Cavendish kommer til å gå for alle de sammenlagte. De ljuger om de sier at de helt har gitt opp grønt. EDIT: Litt av et bestemortempo i dag. Endret 26. juli 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
hean Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Hvor mange hatter skal Kaggestad ta av seg for Lance? Langt mindre enn hvor mange han egentlig har tatt seg av for Schleck-Gutta og Saxo-Bank Hvor dum går det an å bli, det er jo samme hatten da Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Håper Hutarovich eller noen gjør et stunt med å overraske toget til Columbia rett før Renshaw eller noe - evt at Cancellara stikker med 1 km. Igjen. Kanskje Ballan også vil prøve seg? Blir vanskelig å slå Cavendish idag. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tour of Norway er et flott arrangement, men om det har noe på tv å gjøre tviler jeg litt på. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Huff, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med gjøre den siste etappen så lang, når den tydeligvis uansett er lite annet enn en formalitet. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Nå synes jeg det må bli litt action snart. Håper Cancellara bruker oksekreftene sine og går solo imål, men med Columbia-toget i front blir det veldig vanskelig. Cavendish er storfavoritt. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Huff, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt skjønner poenget med gjøre den siste etappen så lang, når den tydeligvis uansett er lite annet enn en formalitet. Helt enig, skjønner ikke hvorfor det ikke er "lov" å angripe den gule trøya. I fotball spiller man til dommern blåser i fløyta, et sykkelritt er ikke ferdig før siste målsyreken er krysset for siste gang. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 (endret) Hahaha, Konge Historie! (Kappgang - Løping) Forza Italia! Forbanna Garmin Ryttere (Hvem det nå enn var)! Hushovd ble helt borte etter at han ble stengt inne (ikke noe ulovligheter elns jeg pjatter om). Fult fortjent seier til Cavandish, og det burde og må bli en Grønn-trøye seier med bismak - Cavandish har vært totalt overlegen under hele Tdf i spurtene Endret 26. juli 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Aldri sett makan til rævva filming i en innspurt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Og hvem faen skulle hjelpe Thor der? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Enig i den Jotun. Den kamervinkelen er fin å ha til reprisene, men burde ikke blitt brukt på selve oppløpet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Og hvem faen skulle hjelpe Thor der? Han har da knapt hatt opptrekk i hele TdF, så hvorfor skulle han plutselig ha det på CE? Rabobank var jo effektive hjelpere for Cavendish da.... Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det ikke Garmin som totalt spolerte oppløpet for Thor? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Det var vel garmin. Renshaw er jo helt fantastisk, han har virkelig fått en oppsving i Colombia. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det ikke Garmin som totalt spolerte oppløpet for Thor? Ville ikke brukt det som unnskyldning, men de hjalp ikke akkurat på. Jotun; fordi grønn trøye skulle safes' inn. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Var det ikke Garmin som totalt spolerte oppløpet for Thor? Ja, stemmer det. Gikk på en smell og hørte på folk her inne... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Han hadde nok ikke vunnet, men han hadde nok blitt nr. 2 hadde det ikke vært for at Garmin gutta klarte å kjøre seg nesten inn i gjerdet, det var ikke mye mer som skulle til for at de gikk i bakken der og tok med seg den grønne trøya til Thor. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Tar av meg hatten for det Cavendish viste i dag. Overlegent! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå