bruno99 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Enig. Å ønske at en god gammel ringrev og rival av Thor skal forsvinne pga. en skade er idiotisk. Håper han kommer tilbake. Når det gjelder Lance skal det blir utrolig spennende å se. Jeg vil tro Lance har såpass peiling på hva han driver med at han når formtoppen i juli og da tror jeg mange skal få slite med å følge han på klassiker etappene Lance har syklet så mange ganger før. Lance har dessuten tempoegenskapene mange av hans konkurrenter ikke har. Noen som har en liste eller husker hvilke sammenlagsprofiler som stiller opp og hvilke som evt. ikke stiller opp? Cadel Evans f.eks.? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Thor Hushovd syklet Kristiansand-Hovden i dag, i trimklassen. Kompisen min på 17 åtr slo han :!: Dag Otto Lauritzen måtte slippe og gi seg i Bykle-bakkene, og satte seg rolig ned med ei pils Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Thor med større sjanser til å vinne etapper i år:http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2751013.ece og vi er alle enige om at det er en flott måte å vinne etapper på? andres ulykke? Samme som thors grønne trøye, vunnet takket være andres uflaks. Det er seiere med bismak spør du meg. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Thor med større sjanser til å vinne etapper i år:http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2751013.ece og vi er alle enige om at det er en flott måte å vinne etapper på? andres ulykke? Samme som thors grønne trøye, vunnet takket være andres uflaks. Det er seiere med bismak spør du meg. Enig. Vis Thor skulle vinne grøn trøye, uten av McEwen eller Bonen er med, så er det med en smule bismak. Men nå er det jo en hel haug med gode spurtere, som er nesten på nivå med disse to. For å ikke glemme Cavendish som slår disse to ned i støvlene anyday. Så har vi mange "ukjente" spurtere for mange, men som hevder seg godt i flere spurter i Giroen å i andre små etappe ritt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Cavendish har ikke sjanse i fjellene. Kan nesten vedde på at han blir slått ut på tid på en av fjelletappene (hvis han ikke er slått ut før vi kommer til fjellene da). Så min favoritt til å vinne poengtrøya, er Thor. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Cavendish klarer neppe fjellene nei. Boonen er vel uønsket, eller får ha starte likevel? I så fall tror jeg fjorårets vinner Oscar Freire blir farligste konkurrent. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Boonen er fortsatt uønsket, ja. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Mye morro med thor er det ihvertfall. Husker en spesiell en: Det er 900 meter igjen Julian Dean går til og legger seg ut på 600 metersmerket. Thor er da selvfølgelig først, siden ingen av de andre går så tidlig. TV2 gutta hopper selvfølgelig i taket "Thor LEDER, Thor LEDERRRRR!!!!". 300 meterskiltet passeres og Hushovden er poppet Kommentaren etter målgang: "opptrekket trenger litt finjustering" Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Flere som gleder seg bare til det å høre stemmer til Johan Kaggestad og Paasche igjen? Mer underholdende kommentatorer skal man lete lenge etter!! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Flere som gleder seg bare til det å høre stemmer til Johan Kaggestad og Paasche igjen? Mer underholdende kommentatorer skal man lete lenge etter!! ENIG! Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 ikke mye nei, men kanskje jeg tar opp alt og lager en liten youtube favoritt av alt det dumme de lirer av seg. Jeg vil ha kommentatorer som * kan sykling * som kan sykling per dags dato (ikke bare masse erfaringer som er 25 år gamle) * som følger proffsyklingsirkuset (mer enn bare de norske) * som kjenner de fleste av rytterne uten å måtte trenge et nummerskilt. * som vet hvordan en sykkel virker (kaggestad svarte at dagens sykler har 8 gir bak...) * som ikke bare sitter med en haug med lister, og det er veldig tydelig at de ikke har no særlig tygde i feltet. * Gode til å kommentere (selvfølgelig det viktigste, men holder ikke alene) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som vet om Petacchi(?) stiller i Touren? Og som metkel skrev, hvilke bakkeryttere stiller/stiller ikke? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det er vel ikke offiselt enda om hvem som stiller. Er jo tross alt en drøy måned til den starter. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som vet om Petacchi(?) stiller i Touren? Og som metkel skrev, hvilke bakkeryttere stiller/stiller ikke? Petacchi stiller jo aldri x) men ikke se bort ifra at han gjør det Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere som gleder seg bare til det å høre stemmer til Johan Kaggestad og Paasche igjen? Mer underholdende kommentatorer skal man lete lenge etter!! ENIG! Den duoen, og sendingene til TV2 tror jeg er blant de bedre TdF sendingen verden over. Det er tilbakeblikk, fakta, intervjuer osv. i det uendelige for hver etappe. Samt Dag Erik, Johan og Dag Otto som har erfaringer fra sykkeltouren og vet hva seerene vil se. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg hørte av en kompis i dag at like etter dopinginnrømmelsen til Riis, falt blodverdiene til Arvesen. Utelandske medier skal visstnok ha beskyldt ham for doping, men saken ble dysset ned i Norge. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Om Arvesen skulle bli tatt for doping faller mye sammen her i gården. Om det finnes en person som jeg aldri hadde trodd doper seg så er det Arvesen. Ville likt å se konkret bevis på de historiene. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Har ikke hørt et ord om Arvesen og doping jeg. Hverken på nettet eller tv. Men jeg kan aldri tenkte meg at Kurt Asle er dopet. Da må det være ubevvist at en lege stappet noe ekstra i maten hans. For så å slutte med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg har heller aldri hørt noe om saken og det synes jeg er rart. Fyren som nevnte det for meg er ikke spesielt sykkelinteressert og som vi ofte opplever har mange en oppfatning om at "alle" som sykler er dopet. Til og med våre egne. Vi har generelt en meget god dopingkultur i Norge i den forstand at det ikke eksisterer en. Arvesen er en av de mest sympatiske rytterne og hvis det skulle vise seg at han var/er dopet får jeg sjokk. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Flere som gleder seg bare til det å høre stemmer til Johan Kaggestad og Paasche igjen? Mer underholdende kommentatorer skal man lete lenge etter!! ENIG! Den duoen, og sendingene til TV2 tror jeg er blant de bedre TdF sendingen verden over. Det er tilbakeblikk, fakta, intervjuer osv. i det uendelige for hver etappe. Samt Dag Erik, Johan og Dag Otto som har erfaringer fra sykkeltouren og vet hva seerene vil se. Men Dag Erik er ikke på TV2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå