tobn Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Rigoberto Uran tar seiern i morgen. Synd ikke Barloworld er med i år, for da hadde Augustyn tatt den. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Contador har allerede vunnet, tipper det står mellom han og Andy på Mont Ventoux i morgen. Hadde vært herlig med Andy-seier i morgen. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Irriterende at Thor ikke vant i dag og det er ene og alene lagets strategi som jeg mener var feil. Nå vet ikke jeg hvor sterkt lag Thor har bak seg men hvis han hadde fått skikkelig hjelp i fjellene hadde nok Thor hatt nok krefter til å sykle fra Cav med ett par minutter i "fjellet" der og sikret etappeseier og den poengtrøya. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tenk hvor mange etappeseiere Thor hadde hatt om Cav ikke hadde vært med. Eller om laget hans hadde hatt bedre hjelperyttere og strategi. Håper alt er klart til i morgen, for ikke noe er bedre enn seier på siste etappe, og poengtrøya. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Contador må skade seg alvorlig for ikke å vinne dette. Andy Schleck har imponert i år igjen. Han er bare 24 år, så det er vanvittig sterkt at han mest sannsynlig kommer til å ende opp på andre plass i år. Contador er vel bare 26, og har vel kanskje 6-10 gode år igjen, kanskje kan han utfordre Lance sine 7 seirer i TDF før han legger opp? Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Får selvfølgelig ikkje sett ettappen i dag! Skulle vel ikkje vere noken som gidd å sende topp ti på resultatlista, sidan eg skal langt ut i skogen på hytta? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Her er Hushovds plan for å komme opp Mont Ventoux: (side 1 på google bildesøk etter Mont Ventoux ) Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Herre min hatt hvor spennende dette kan bli på slutten! Ønsket scenario mot slutten: Contador sprekker, The Boss støter og Schlecks pustende i nakken. Har trua på en heidundrende avsluttning. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Maks nedtur... Ingen støting i det hele tatt jo! &¤# EDIT: Bra at Schlecks går akkurat når jeg skriver det. Uansett ikke mye å skryte av. EDIT2: Meh, nedtur. Endret 25. juli 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Sterk vind, ødela vell en del. Hadde uansett håpet på litt mer action mot slutten. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Dette ble litt daft, eneste som prøver er Andy, men er ikke lett med Contador som skygge. Virket ikke som Nibali eller Franck hadde helt dagen heller, hadde tro spesielt på Nibali. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Har ett dopingspørsmål om metoder, det er jo kommet en ny metode i de siste årene der man lager ett "kart" av blodet til hver utøver slik at om de finner store avvik så reageres det. Det jeg lurer på er hvordan de får kartlagt blodet til alle sammen med hviten om at det er slik blodet er normalt. Om noen har dopet seg HELE livet vil jo de kunne fortsette med dette med denne metoden for da har de jo ikke sett blodet mens det har vært rent. Håper dere skjønte spørsmålet mitt nå.... Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Det skal dere bare være klar over! Kaggestad på sitt beste! Ganske artig igår også, når han ble så rørt.."Jeg har møtt disse 2 fantastiske menneskene..jeg er på grinern jeg nå asså, Christian" ! Paasche måtte ta seg ordentlig sammen, for ikke å begynne å le.. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Dopingspørsmål: http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2826483.ece I den videoserien besvares spørsmålene dine, det er farlig med konstant doping og det var måter dette kunne påvises såvidt jeg forstod. Tourens skuffelser: Løypeprofiler, Evans og Sastre. Menchov kan også nevnes siden han vant giroen men var ikke noen jeg så som vinnerkanditat uansett. Tourens overraskelser: Wiggins (aldri hørt om han før) Armstrong (Sterkt med tredjeplass. Så også ut som han hadde enda mer krutt inne på noen etapper) og Thor i fjellene Tilføyelser? Lenke til kommentar
stwa Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Tenk hvor mange etappeseiere Thor hadde hatt om Cav ikke hadde vært med. Tenk hvor mange jeg kunne vunnet om ingen andre var med! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/artik...hp?artid=564584 Vi har hatt et tøft program i det siste, og er litt slitne nå. Likevel prøver vi å snu det til noe positivt, sier Nannskog til VG Nett. Hehe, primadonnaer Prøv 4-5 timers hardt arbeid i 3 uker, da kan man si man er sliten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå