Stonemeister Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ikke nok slag oppoverbakke. Cavendish er faen meg så irriterende god at det er... irriterende. Sjekk tråkkfrekvensen hans når han setter inn nådestøtet, det er helt sykt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Joda, men hva om Thor har hatt hjulet til Cavendish? Han lå jo ca 1 meter bak hjulet når han støtet. Hadde han ligget like bak kunne det hele sett annerledes ut, fordi jeg syns ikke Thor stivnet i spurten i dag. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Thor kjører vel på et noe tyngre gir. Man så Cavendish fikk halvannen meter da han støtet fra Tony Martin. Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya? Tviler Cavendish vinner på Mount Ventoux Endret 24. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya? Er det ikke en helvetes bakke rett før mål imorgen? Ikke akkurat ønskeavslutning for Cav. Correct me if Im wrong Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya? Er det ikke en helvetes bakke rett før mål imorgen? Ikke akkurat ønskeavslutning for Cav. Correct me if Im wrong Det er Mount Ventoux imorgen, den hardeste etappen i årets ritt! Så blir ingen spurt seier imorgen! Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 japp det jeg mente også, så da er det spurtene på champs elysees som avgjør da, og Thor trenger vel bare holde kontakten med Cav og ligge rett bak han så går vel neppe Cav forbi. Men spennende blir det hvertfall! Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er Mount Ventoux imorgen, den hardeste etappen i årets ritt! Så blir ingen spurt seier imorgen! Ehh? Det er på ingen måte den hardeste etappen. Langt ifra. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Men absolutt en av de hardeste avslutningene. Cav vinner ikke i morra. Endret 24. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Trodde Champs Elysse stod for tur i morgen jeg. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Utrolig hyggelig å se disse to krysse mål-linjen. Rørrende Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Thor sykler på tyngre utveksling av to grunner: Han er dårlig til å time spurtene (dog har han blitt noe bedre) og han har generelt lavere frekvens en ryttere som Cavendish og McEwen. Hvis han treffer 100% med timingen, noe som er vanskelig på et møkkalag som Cervelo der spurtopptrekkerne er fullstendig fraværende, slår han Cavendish. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vi heier på Thor, og ikke Cervelo, har jeg fått en følelse av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg liker ikke Cervelo. Hadde det ikke vært for Thor, hadde ingen visst at de deltok i Touren en gang (ok, og Haussler da, den ene etappen). Lenke til kommentar
Atald Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Vi heier på Thor, og ikke Cervelo, har jeg fått en følelse av? Og hvorfor skulle vi ikke gjøre det? Jeg liker Sastre og Hushovd av rytterne på laget, og bryr meg svært lite om det ellers. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Jeg håper Sastre vinner i morgen. Han er en skikkelig rytter, en sliter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Ser alltid ut som Sastre smiler når han sliter Tipper Contador vinner, men håper på Andy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Apropos doping, Bolt og Jamaica: http://msn.tv2sporten.no/ovrig/article2828249.ece Vi er et skritt foran alle her på forumet Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Lance er en luring med erfaring. Han klarte å "karre" seg med sprinterne som gikk i mål, og pga dette tjente han 4 sek på alle sammenlagtfavorittene. Det ble en liten luke på slutten, pga høy hastighet. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Tror Andy tar den i morra, men Contador og Sastre kan bli farlige. Sastre er jo ute av sammendraget, så han for lov av Astana å kjøre inn tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå