Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Thor kjører vel på et noe tyngre gir. Man så Cavendish fikk halvannen meter da han støtet fra Tony Martin.

Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya?

Tviler Cavendish vinner på Mount Ventoux ;)

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Thor leder med 25 poeng nå (?) Correct me if im wrong. Hvis Cavendish vinner i morgen, noe jeg ser som meget sansynlig. Hva er den dårligste plasseringen Thor kan få og allikevel vinne den grønne trøya?

Er det ikke en helvetes bakke rett før mål imorgen? Ikke akkurat ønskeavslutning for Cav.

Correct me if Im wrong

Lenke til kommentar

Er det ikke en helvetes bakke rett før mål imorgen? Ikke akkurat ønskeavslutning for Cav.

Correct me if Im wrong

Det er Mount Ventoux imorgen, den hardeste etappen i årets ritt! Så blir ingen spurt seier imorgen!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Thor sykler på tyngre utveksling av to grunner: Han er dårlig til å time spurtene (dog har han blitt noe bedre) og han har generelt lavere frekvens en ryttere som Cavendish og McEwen.

Hvis han treffer 100% med timingen, noe som er vanskelig på et møkkalag som Cervelo der spurtopptrekkerne er fullstendig fraværende, slår han Cavendish.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg liker ikke Cervelo. Hadde det ikke vært for Thor, hadde ingen visst at de deltok i Touren en gang (ok, og Haussler da, den ene etappen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...