Juleniss1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Man kjenner sånne rykk på et sånt punkt i løpet, likevel klarte ikke Schleck-brødrene å hekte han av. De har ikke en sjanse mot Contador opp Ventoux hvis ikke Contadør føkker det opp selv (ved å glemme å spise eller noe), eller ved at begge Schleck-gutta kjører en forrykende tempo (skjer ikke) og støter i stykker Contador opp Ventoux (ved å bytte på å støte). Hva Contador tenkte på når han hektet av klöden er vanskelig å si. Kanskje han misforsto og trodde det motsatte ville skje, at Klöden hang med og Schleck-gutta seilte bakover. Mulig han bare er idiot. Bra kjørt av Lance da han endelig klarte å kvitte seg med Wiggins i alle fall. Og når vi snakker om Rasmussen. Han skal visstnok gjøre comeback i sommer. Men det er vel lite trolig at han noen gang kommer tilbake til protouren. En som også kan gjøre det bra på dagens etappe er forresten Marzio Bruseghin. Aner ikke hvilken form han er i da. Visste ikke at han var med i touren før i går. Når det gjelder Di Luca, er det sant at det ikke har så mye med touren å gjøre (med ryttere som Di Luca og Spezialetti på laget vil nok LPR aldri bli invitert med på touren), men det ble nevnt av Kaggestad i sendingen, så det passet godt nok inn her. Uansett godt å se at de tar noen under giroen også. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Contador fikk lov av klöden å rykke, men så så contador at klöden ikke fulgte dem, og da roet han seg ned og så ingen poeng i å fortsette rykket. Marzio Bruseghin? hm, tror dere han er i form? han deltok jo i giroen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Contador var ikke "fullstendig utslitt" i går. Det er typisk Kaggestad å si noe sånt for å opprettholde spenningen og brorparten av publikum sluker det selvsagt rått. Hva er poenget med at han skal stikke, når han bare kan henge på brødrene og spare krefter før han blåser dem på tempoen i dag? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Bradley Wiggins på Twitter: "Thor Husovd, what can I say, after a certain persons comments today, Thor sticks two fingers up in a way that only Thor can. A true Gent." Fikk ikke med meg hva som ble sagt i går. Hvem sa hva? Fra midt ståsted er det vanskelig å vite om Wiggins er ironisk eller ei. Endret 23. juli 2009 av 2bb1 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Han var ikke ironisk. Han var mektig imponert. Det var også Pellizotti og Lance. Couldn't help wondering today if there are actually any people left in Norway, or are they all at the tour de France? -Wegelius Storartet av Thor! Det kan bli vanskelig for Lance tror jeg, å komme på pallen, hvis han faller av Schleckbrødrene tidlig opp Mount Ventoux. Selv om han kanskje tar halvannet minutt på Andy og 2 min på Frank, så vil han fortsatt ha problemer med å komme på pallen. Han virket jo sterk ut igår, når han rykket fra Wiggins og Nibali, men det er da for langt opp til Schleckbrødrene (og Contador/Klöden) i klatreferdigheter? Blir spennende å se hvor mye tid "The Boss" klarer å ta idag.... Tror forøvrig at Kløden vinner idag. Hadde vært fortjent! Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Bradley Wiggins på Twitter: "Thor Husovd, what can I say, after a certain persons comments today, Thor sticks two fingers up in a way that only Thor can. A true Gent." Var det Cavendish som sa noe? Isåfall hva? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Eg er en av de personene som ikke ønsker at Contador skal vinne Touren. Ønsker det så lite at eg faktisk heller vil at han skal falle e.l som gjør at han taper hele sjiten. Vet ikke hva det er, men er noe med hans person og litt laget han kjører for. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Cavendish sa til BBC og til Thor personlig at om Thor vant den grønne trøya var det en sort flekk på den. Dette med tanke på at han mener juryen da ga han seieren. Regner med den pipa fikk en annen lyd i løpet av etappen i går Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men sa Cavendish det i går? Slik som twitringen(?) til han duden over her tilsier?? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Men sa Cavendish det i går? Slik som twitringen(?) til han duden over her tilsier?? Han fortsatte vel å si det til de som spurte regner jeg med. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Ikke usannsynlig det nei. Cavendish liker eg enda mindre. Men han er jo bare en klassisk oppblåst drittsekk. Greit at han er god, men det er jo lov å innse at andre også er gode. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Nå synes jeg vel flertallet av proffesjonelle syklister virker som ganske oppblåste, men Mark er verst i klassen ja. Kan uansett ikke tenke meg noe annet enn denne flekken som kan være det folk reagerer på, og selv teamsjefen i Columbia prøvde jo å si at de ikke mente dette i går, og at Thor var en fortjent vinner av den grønne. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Eg er en av de personene som ikke ønsker at Contador skal vinne Touren. Ønsker det så lite at eg faktisk heller vil at han skal falle e.l som gjør at han taper hele sjiten. Vet ikke hva det er, men er noe med hans person og litt laget han kjører for. Føler faktisk akkurat det samme som deg, er noe med Contador jeg ikke liker. Selv om jeg ikke helt kan sette ord på akkurat hva det er. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Eg er en av de personene som ikke ønsker at Contador skal vinne Touren. Ønsker det så lite at eg faktisk heller vil at han skal falle e.l som gjør at han taper hele sjiten. Vet ikke hva det er, men er noe med hans person og litt laget han kjører for. Føler faktisk akkurat det samme som deg, er noe med Contador jeg ikke liker. Selv om jeg ikke helt kan sette ord på akkurat hva det er. Samme her Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Tror ikke det er mange igjen innad i Astana som liker den fyren veldig godt heller. Han kan jo ikke sies å eie moral ovenfor laget slik han sykler, men i hans hodet er det vel bare han. Skulle likt å vært flue på veggen i bussen dems i går kveld, for der var det tvilsomt god stemning etter hans gjennomtenkte rykk i går. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Selv om jeg ikke helt kan sette ord på akkurat hva det er. Selvsagt kan du det. Fyren er en av de mest tvilsomme i feltet. Og som ca alle som er best i sitt felt i idretten er han ganske selvsentrert. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 (endret) Wow, det var en ny Mark Cavendish som ble intervjuet på tv nå. Han imponerte meg litt nå faktisk, og han sa jo selv han var imponert over at Thor ga han en nesestyver i går. Må være første gang jeg ser han vise litt selvironi.. Endret 23. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Og når vi snakker om Rasmussen. Han skal visstnok gjøre comeback i sommer. Men det er vel lite trolig at han noen gang kommer tilbake til protouren. Leste i nederlandsk presse at han må ut med ~700000 EUR (visstnok tilsvarende årslønnen hans som syklist) for å få tilbake UCI-lisensen sin som gjør at han kan bli med i protour-rittene. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 De snakket veldig mye om Rasmussen i Danmark, og jeg tror han skulle gjøre comeback i dansk ritt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juli 2009 Del Skrevet 23. juli 2009 Han skal gjøre comeback i et amatør-ritt om 4 dager. Husker ikke hva det heter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå