Stonemeister Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Endelig ble idioten Di Luca tatt. Han får nok mer enn 3 måneder denne gangen. Ser heldigvis ingen sammenheng mellom idioten Di Luca og TdF 2009. Hushovd var on fire i dag, og jeg vil gjerne se hva Cavendish har å si i et eventuelt intervju Astana ser ut til å ha mulighet til å tapetsere pallen med Conta, Kongen og Kløden, med det avhenger av en forrykende tempo fra de to sist nevnte og en dårlig tempo fra Schleck-brødrene. Pallen ser ut til å bli noe sånt som: 1. Contador 2. A. Schelck 3. Armstrong Så kan Kløden, Nibali, Wiggins og storebror Schleck kjempe om fjerdeplassen. Tror det blir Frank, men tempoegenskapene hans kan fort bli for dårlige mot en hest som Wiggins eller Kløden, som begge var enorme i Monaco. Må også få si at det går frysninger nedover ryggraden hver gang Armstrong angriper. Deilig å ha han tilbake, og deilig å se at han fortsatt er så enormt god i etapperitt. Husk at han kjørte seg inn til 12. plass i en Giro som ser ut til å ha tatt knekken på både Menchov og Sastre. Aner ikke hva som har skjedd med Evans, han kjører rett og slett tragisk. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Thor med rødt nummer i morgen Hva vil det si? OG, noen som har sammenlagtlisten på klatretrøyen? Interessert i å se hvor Thor er sammenlagt. Lenke til kommentar
faldmo Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 At Thor ble kåret til dagens mest aggresive rytter Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 OG, noen som har sammenlagtlisten på klatretrøyen? Interessert i å se hvor Thor er sammenlagt. Du finner den her, han ligger på 28. plass. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg tror det vi så av Thor i dag var en blanding av «besittelse av grønn trøye gir meg selvtillit»-effekten og overskudd. Han spiser Cavendish i feltet. Derimot tror jeg gammern Lance pønsker på noe hva gjelder gul trøye. Astana er lite organisert og Contador gjør tydeligvis som han vil. Håper inderlig Lance tar et par sekunder på Contador i morgen slik at vi får litt spenning mot slutten. Foruten dette; flere som har lagt merke til at Lance har økt bittelitt i muskelmasse? For de av dere som har følgt med på Livestrong.org/Livestrong-kanalen på Youtube så blir dette nevnt der. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kjedelig å måtte dra på jobb kl 4 denne dagen. Hva skal man si? Helt rått av Hushovd, viser seg i sin beste form noensinne. Han har kreftene til å utføre noe slikt, og det klarte han idag med glans. Han er helt rå i utforkjøringene. Cavendish who? Deilig å se gliset på den britistiske drittungen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Godt at jeg ikke er alene om oppfattelsen av Cavendish som person. Hushovd er sterk nok til å ta rotta på Cavendish i Paris - bare Cervelo får igang toget sitt til fordel for Hushovd! Endret 22. juli 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Cavendish har virkelig vist seg fra sin sanne side i årets tour. Drittsekk er passende beskrivelse av hans person slik den fremstår i media i forbindelse med touren. Lenke til kommentar
stwa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Hushovd er sterk nok til å ta rotta på Cavendish i Paris - bare Cervelo får igang toget sitt til fordel for Hushovd! Det er jeg meget skeptisk til. cavendish er rett og slett en mye bedere spurter en thor, mens husovd er en mye bedere allrounder noe han viste idag.. Hadde det ikke vært for at husovd er så sterk og klarer å gjøre ting som i dag og vinne innlagte spurter tror jeg ikke han hadde hatt sjangs på den grønne trøya.. Men selvfølgelig er det ikke det samme å spurte nå som de har syklett i tre uker og det er jo fordel thor! Må bare også si at jeg er sterkt imponert av schleck brødrene sin kjøring i dag, stort bedere kan det ikke gjøres! Måtte vært om de hadde fått noen sekunder på contador også.. Endret 22. juli 2009 av stwa Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er det mulig å få se et film-sammendrag av dagens ritt? Jeg vil se følgende: - Thors "nestenkræsj" hvor han "drifter" for å unngå kræsj - Da Thor snakket til kamera om at "denne er min" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/sykkel/ Der finner du mye av det, ikke sikker på sammendraget. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Her er Thor's nesten-tryn. Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Fint sammendrag på Le Tour.fr Endret 22. juli 2009 av DuTTZi Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noken som tør tippe topp fem på morgendagens tempo? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Cancellara, Contador, Wiggins, Klöden og Millar? Veldig usikker i grunnen. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Det er jeg meget skeptisk til. cavendish er rett og slett en mye bedere spurter en thor Avslutningen på Champs Elysees passer Thor som hånd i hanske. Han blir å finne helt i teten når mållinjen skal krysses for siste gang i år. Jeg tror han vinner, i og med at han er i så god form. Ventoux vil antakeligvis rive mer i kroppen til Cav enn den vil med Thor. Det at Ventoux fortsatt står for tur gjør også at Cavendish har en mye mindre sjanse til å fullføre i Paris enn Thor, grunnet klatreferdighetene (eller mangelen på dem...), men jeg tror nok at begge blir å finne i spurten i Paris likevel. Topp fem i morgen? Cancellara vinner. Gruste alle i Monaco og tok det særdeles rolig i dag. Ingen kan matche han på tempo. Andre som fort kan vise seg frem er Wiggins, Kløden, Armstrong, Zabriskie, Millar, Vande Velde, Grabsch, Martin, Kreuziger, Contador og Larsson. Evans tok det rolig i dag, kanskje han gir alt og prøver på etappeseier i morgen? Han virker helt oppbrukt, men det kan skje noe der. 1. Kanskjellara? 2. Kløden 3. Wiggins 4. Contador 5. En av de nevnt i drøftingen. Er mange kandidater i morgen. Blir en forrykende etappe å se på, mye på grunn av at Cancellara kommer til å gruse alle sammen så det lukter svidd av TVen. Endret 22. juli 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Noken som tør tippe topp fem på morgendagens tempo? Cancellara, Contador, Wiggins, Klöden og Millar? Veldig usikker i grunnen. Ikke Lance? Contador tror jeg og. Schleck og, mest trolig. Det er mange av de samme som går igjen. Cavendish kanskje. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Schleck og Cavendish kan vi bare glemme. Evans, Menchov og Tony Martin er vanligvis gode temposyklister, men alle har vist svakhetstegn. Cancellara, Contador, Wiggins, Klöden og Millar er nok de sikreste kortene, men håper vi får se Lance der oppe også. Ellers har vi jo outsidere som Nibali, Zabriskie, Larsson, Karpets og Vande Velde. Veldig vanskelig å spå, men det blir nok neppe noen overraskelser. Endret 22. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
stwa Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Avslutningen på Champs Elysees passer Thor som hånd i hanske. Han blir å finne helt i teten når mållinjen skal krysses for siste gang i år. Jeg tror han vinner, i og med at han er i så god form. Ventoux vil antakeligvis rive mer i kroppen til Cav enn den vil med Thor. Det at Ventoux fortsatt står for tur gjør også at Cavendish har en mye mindre sjanse til å fullføre i Paris enn Thor, grunnet klatreferdighetene (eller mangelen på dem...), men jeg tror nok at begge blir å finne i spurten i Paris likevel. Mulig den passer thor bra, men det er jo noe vi nesten hører daglig og fremdelels blir han knust gang på gang av Cavendish.. Så sant Cavendish er med i en spurt vil han altid være større favoritt en husovd til å vinne! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hvor lang er morgendagens etappe? Jeg kan sjekke selv, men jeg spørr her siden sikkert noen sitter inne med det i huet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå