NilsiT Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 kan umulig tenke meg at laget med contador, armstrong, leipheimer faller sammen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 kan umulig tenke meg at laget med contador, armstrong, leipheimer faller sammen. De mente vel mer at det var tull rundt Astana (sponsoren) og ikke laget Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Det faller jo på en måte sammen om de mister pro tour lisensen da, noe som de helt sikkert greier å ordne Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå gjorde Armstrong en god jobb i går, så kanskje han kan gå høyt likevel? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Nå gjorde Armstrong en god jobb i går, så kanskje han kan gå høyt likevel? Definitivt på bedringens vei i formen ja. Blir spennende å se. Det virker ikke ut som han klarer fartsøkningene så godt. Men det vil kanskje endres etter litt mer trening. Han har ikke det samme taktomslaget enda, ihvertfall. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Nå gjorde Armstrong en god jobb i går, så kanskje han kan gå høyt likevel? Definitivt på bedringens vei i formen ja. Blir spennende å se. Det virker ikke ut som han klarer fartsøkningene så godt. Men det vil kanskje endres etter litt mer trening. Han har ikke det samme taktomslaget enda, ihvertfall. Igjen kjører han sterkt Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Når han når toppform i Juli holder ingen føge (kanskje contador, men han taper på tempo) Lenke til kommentar
sonsim Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sastre tar det i år også Tviler, han har ikke i nærheten av den sammen hjelpen i fjellene som det han hadde i fjor. Han kommer helt sikkert til å gjøre det bra, men det blir rett og slett ikke bra nok tror jeg. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Sastre tar det i år også Litt optimistisk spør du meg. Svakere lag har han også Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Når han når toppform i Juli holder ingen føge (kanskje contador, men han taper på tempo) Du har virkelig troa på han du? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Tror Andy Schleck holder lenger enn Sastre i fjellene, men holder ikke på tempo. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Thor med større sjanser til å vinne etapper i år: http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2751013.ece Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Thor med større sjanser til å vinne etapper i år:http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2751013.ece Hadde det vært snakk om Cavendish, så hadde jeg skjønt det. Men tror ikke sjansene øker så veldig mye ved at McEven er skadet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 McEwen er en gammel mann nå Tror selv Cavendish blir for sterk. Ikke at det gjør meg noe, liker han like godt som usympatiske, "jeg er alltid best"-Thor. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 McEwen er en gammel mann nå Tror selv Cavendish blir for sterk. Ikke at det gjør meg noe, liker han like godt som usympatiske, "jeg er alltid best i slak oppoverbakke"-Thor. Fixed Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Thor med større sjanser til å vinne etapper i år:http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2751013.ece Hadde det vært snakk om Cavendish, så hadde jeg skjønt det. Men tror ikke sjansene øker så veldig mye ved at McEven er skadet. Nei, men det er en god motstander som er ute, og det er bra for Thor. McEwen har vunnet mange etapper før han Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han sier jo alltid noe tull. "Beina var ikke helt gode i dag", "opptrekket var ikke bra nok", "jeg var tung i beina etter i går", "timingen sitter ikke". er så forbanna lei Thors bortforklaringer :!: Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han går alltid veldig offensivt ut dagen før en etappe, men så leverer han aldri. Som du sier, alltid en dårlig bortforklaring når han ikke vinner. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Må si at jeg er uenig med at det er bra at McEwen er ute. Syns det er synd. Han er inne i sitt (kanskje) siste år i sykkelsporten, og så skal det ende med at han ikke kan kjøre Touren. Har sympati med mannen. Men HEIA THOR! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå