archongamer Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Ette neste spurt begynner han å tenke på etappeseier.. Om det skjer skal jeg spise keyboardet mitt på webcam for dere alle Lenke til kommentar
Dealdott Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Både fredag og lørdag har HUshovd sjanse på spurtpoeng! Dersom han tar 12 til poeng på siste spurt i dag, + til saman 4 spurter på fredag og laurdag, er det avgjort!! Mellomspurtar kan avgjera den grøne trøya i TdF! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hushovd on top of the world. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Kanskje han skal roe ned littegrann Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Hushovd synes det var litt for lite spenning i etappen ser jeg. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Lurer på hvor mange i hovedfeltet som må smake på asfalten i den bakken de skal ned nå. Der var det tydeligvis glatt nok! Håper Thor fikk en liten støkk og tar det litt piano ned resten nå, for det var litt for nære på. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Haha, Thor er bare helt rå da. Og så erfarent å ta løsne foten i fra pedalen slik at han klarte svingen med å legge bakhjulet ut. Hadde det ikke vært for det hadde han flydd inn rekkverket. Og i bruddet bak gikk noen på tygga i samme sving. For en etappe, Thor angriper i starten og på slutten kommer sammenlagtfavorittene til å kjøre som bare det Endret 22. juli 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Tro om Thor kan ta poeng i mål også? Ervel en stigning til nå så er det vel en utforkjøring til, ikke sant? Endret 22. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Haha, Thor er bare helt rå da. Og så erfarent å ta løsne foten i fra pedalen slik at han klarte svingen med å legge bakhjulet ut. Hadde det ikke vært for det hadde han flydd inn rekkverket. Og i bruddet bak gikk noen på tygga i samme sving. Hehe ja, også tryna det folk der rett etterpå. ^^ Glatt i dag! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Nei, Thor har ikke sjanse på å holde ut de siste to første kategoriene, og når det begynner å støtes bakfra spises de evt. minuttene han leder med opp på et blunk. Han kan ta 6 poeng til på neste innlagte spurt, men så er morroa over for i dag. Endret 22. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nei, Thor har ikke sjanse på å holde ut de siste to første kategoriene, og når det begynenr å støtes bakfra spises de evt. minuttene han leder med opp på et blunk. Han kan ta 6 poeng til på neste innlagt, men så er morroa over for i dag. Ok, trodde det egentlig kun var 1 stigning og 1 utforkjøring igjen.... da hadde det jo vært mulig å kapre noen små poeng. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Løypeprofil, mer enn enn stigning igjen, ja. Hushovd er på vei opp andrekategorien nå. Endret 22. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Han har nettopp spist en bedre middag da ser eg?? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Han har nettopp spist en bedre middag da ser eg?? På drive in Endret 22. juli 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Løypeprofil, mer enn enn stigning igjen, ja. Hushovd er på vei opp andrekategorien nå. Sykt... stakkars løpere.... Føler meg ikke 100% sikker på at Hushovd ikke kan ta poeng likevel, sier IKKE at jeg tror det men tror ikke han er sjanseløs heller hvis han faktisk går helhjertet for det. I morgen er det jo "hviledag" for Hushovd, kun noen mil med lett tempo.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Han har nettopp spist en bedre middag da ser eg?? Ja, obligatorisk 30 minutters lunsj på rytterne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Løypeprofil, mer enn enn stigning igjen, ja. Hushovd er på vei opp andrekategorien nå. Sykt... stakkars løpere.... Føler meg ikke 100% sikker på at Hushovd ikke kan ta poeng likevel, sier IKKE at jeg tror det men tror ikke han er sjanseløs heller hvis han faktisk går helhjertet for det. I morgen er det jo "hviledag" for Hushovd, kun noen mil med lett tempo.... Mitt tips er at Thor kommer inn 10-15 minutter etter vinneren, og man må ikke glemme at de to siste bakkene er de bratteste og verste i hele touren, så ett sted må man bare innse at Thor ikke har sjanse. Hviledag eller ei Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Ja, obligatorisk 30 minutters lunsj på rytterne. Jeg fikk ihvertfall i meg det beste kyllingsalaten jeg har smakt, nesten kun marinert kylling, fetaost og mais LOL, 10 klatrepoeng til Hushovd :!: Endret 22. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå