Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, Thor er bare helt rå da. Og så erfarent å ta løsne foten i fra pedalen slik at han klarte svingen med å legge bakhjulet ut. Hadde det ikke vært for det hadde han flydd inn rekkverket. Og i bruddet bak gikk noen på tygga i samme sving.

For en etappe, Thor angriper i starten og på slutten kommer sammenlagtfavorittene til å kjøre som bare det :grin:

Endret av untouch4ble
Lenke til kommentar
Haha, Thor er bare helt rå da. Og så erfarent å ta løsne foten i fra pedalen slik at han klarte svingen med å legge bakhjulet ut. Hadde det ikke vært for det hadde han flydd inn rekkverket. Og i bruddet bak gikk noen på tygga i samme sving.

Hehe ja, også tryna det folk der rett etterpå. ^^ Glatt i dag!

Lenke til kommentar

Nei, Thor har ikke sjanse på å holde ut de siste to første kategoriene, og når det begynner å støtes bakfra spises de evt. minuttene han leder med opp på et blunk.

Han kan ta 6 poeng til på neste innlagte spurt, men så er morroa over for i dag.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Nei, Thor har ikke sjanse på å holde ut de siste to første kategoriene, og når det begynenr å støtes bakfra spises de evt. minuttene han leder med opp på et blunk.

Han kan ta 6 poeng til på neste innlagt, men så er morroa over for i dag.

Ok, trodde det egentlig kun var 1 stigning og 1 utforkjøring igjen.... da hadde det jo vært mulig å kapre noen små poeng.

Lenke til kommentar
Løypeprofil, mer enn enn stigning igjen, ja. Hushovd er på vei opp andrekategorien nå.

Sykt... stakkars løpere....

Føler meg ikke 100% sikker på at Hushovd ikke kan ta poeng likevel, sier IKKE at jeg tror det men tror ikke han er sjanseløs heller hvis han faktisk går helhjertet for det.

I morgen er det jo "hviledag" for Hushovd, kun noen mil med lett tempo....

Lenke til kommentar
Løypeprofil, mer enn enn stigning igjen, ja. Hushovd er på vei opp andrekategorien nå.

Sykt... stakkars løpere....

Føler meg ikke 100% sikker på at Hushovd ikke kan ta poeng likevel, sier IKKE at jeg tror det men tror ikke han er sjanseløs heller hvis han faktisk går helhjertet for det.

I morgen er det jo "hviledag" for Hushovd, kun noen mil med lett tempo....

Mitt tips er at Thor kommer inn 10-15 minutter etter vinneren, og man må ikke glemme at de to siste bakkene er de bratteste og verste i hele touren, så ett sted må man bare innse at Thor ikke har sjanse.

Hviledag eller ei ;)

Lenke til kommentar
Ja, obligatorisk 30 minutters lunsj på rytterne.

Jeg fikk ihvertfall i meg det beste kyllingsalaten jeg har smakt, nesten kun marinert kylling, fetaost og mais :)

LOL, 10 klatrepoeng til Hushovd :!:

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...