Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på jobb i dag så har ikke fått sett hele etappe, men takk gud for pvr dekoder med opptak, får sett det viktigste.

Skjedde ikke akkurat mye i sammendraget, utenom Evans som sprakk helt. Tror nok Contador vinner dette hvis han ikke får en Brink eller har en ulykke.

Er det noen som skal ta Contador så må det være Wiggins eller Armstrong (gamle takter i dag), de må ta litt på Contaor i fjellen for så å knuse han på siste tempoen. Med Lance i gammel tempoform vel å merke.

Ser det er en del her inne som hadde litt trua på Mentsjov i år, hadde jeg å. Han har skuffet stort, men det er jo naturlig etter den prestasjonene i Giro'en.

En annen jeg synes har skuffet er Sastre, men han bruker å ha et skikkelig stunt på en av de siste fjelletappen så jeg tror han kommer til å klatre litt på resultatlistene.

http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2824231.ece Snakker vi ny Us Postal dominans?

God bedring Voigt!

Lenke til kommentar

Jeg tror at hvis Contador skal tape dette, så må det bli i regi av Saxo-Bank. De er dessverre veldig svekket med taper av Arvesen og Voigt, men de har allikevel ett sterkt lag som kanskje kan sette en liten støkk i Astana. Men det ser nok ut som Contador kommer til å ta dette her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Slik som ståa er nå, er vel også Contador den største favoritten av favorittene på tempo, sett bort i fra Wiggins, hvis han kan regnes som en favoritt. Han ligger bra an til seier, men touren er uforutsigbar. Jeg gleder meg hemningsløst til senere i dag og ikke minst til fredagen (så lenge det fortsatt er spenning i rittet). Det at Contador gikk på en smell i Paris-Nice gjør at han nok er veldig obs på sine egne grenser, noe som er til hans fordel. Likevel, det er godt å se at toppryttere også sprekker.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...