mau5trap Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hmm.. har ikke fått med meg hvorfor Simon Spilak har fått -25 poeng. Noen som føler for å opplyse meg om hvorfor? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Syned med Voigt i dag. Virkelig. Bildet av han var jo helt forferdelig. Vi roste han jo opp i skyene for noen dager siden, og snakket om hvilket gentleman han er. EDIT: Jens slapp visstnok billig unna, men bare et brudd i kinnbenet. Det var godt å høre. God Bedring! Endret 21. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Kjapt spørsmål; Kor tid er Tour De France slutt? Eller har det allerede sluttet? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Er ikke slutt enda nei Fortsatt noen etapper igjen. Gå inn på www.letour.fr Der kan du se hvilke etapper som er igjen. Endret 21. juli 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
agail Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Har vært på jobb i dag så har ikke fått sett hele etappe, men takk gud for pvr dekoder med opptak, får sett det viktigste. Skjedde ikke akkurat mye i sammendraget, utenom Evans som sprakk helt. Tror nok Contador vinner dette hvis han ikke får en Brink eller har en ulykke. Er det noen som skal ta Contador så må det være Wiggins eller Armstrong (gamle takter i dag), de må ta litt på Contaor i fjellen for så å knuse han på siste tempoen. Med Lance i gammel tempoform vel å merke. Ser det er en del her inne som hadde litt trua på Mentsjov i år, hadde jeg å. Han har skuffet stort, men det er jo naturlig etter den prestasjonene i Giro'en. En annen jeg synes har skuffet er Sastre, men han bruker å ha et skikkelig stunt på en av de siste fjelletappen så jeg tror han kommer til å klatre litt på resultatlistene. http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2824231.ece Snakker vi ny Us Postal dominans? God bedring Voigt! Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er det noen som skal ta Contador så må det være Wiggins eller Armstrong (gamle takter i dag), de må ta litt på Contaor i fjellen for så å knuse han på siste tempoen. Med Lance i gammel tempoform vel å merke. Hva...? Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Jeg tror at hvis Contador skal tape dette, så må det bli i regi av Saxo-Bank. De er dessverre veldig svekket med taper av Arvesen og Voigt, men de har allikevel ett sterkt lag som kanskje kan sette en liten støkk i Astana. Men det ser nok ut som Contador kommer til å ta dette her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Slik som ståa er nå, er vel også Contador den største favoritten av favorittene på tempo, sett bort i fra Wiggins, hvis han kan regnes som en favoritt. Han ligger bra an til seier, men touren er uforutsigbar. Jeg gleder meg hemningsløst til senere i dag og ikke minst til fredagen (så lenge det fortsatt er spenning i rittet). Det at Contador gikk på en smell i Paris-Nice gjør at han nok er veldig obs på sine egne grenser, noe som er til hans fordel. Likevel, det er godt å se at toppryttere også sprekker. Endret 22. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2811797.ece Hvem er det som blir dyttet ned fra seierspallen på slutten der? :!: Lenke til kommentar
hean Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sykt sterkt av Thor i stigningen der, håper bare han klarer seg fint utfor på den våte føret. Lenke til kommentar
Dealdott Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Thor vise at han tør - nå gjenstår d å se om han kan! YES WE CAN Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Nå håper eg han holder. Hadde vært konge om han avgjorde den grønne trøya i dag. Da tror eg det blir flere etappeseire og (hvis det er noen flere aktuelle enn Champs etappen). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Får han nok p i dag, trenger han ikke spurte som faen på Champs og være redd for det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Sykt imponerende. Og Cav påstår Thor ikke fortjener den grønne trøya? Gå og legg deg idiot! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette er jo sykt, sa de ikke at dette var en vanskelig klatreetappe? Har akkurat skrudd på, så ikke skyt meg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Dette er en tung etappe ja. Håper bare de ikke kjører for hardt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå