NightKeeper Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Faens idioter som har satt opp denne etappeprofilen. 30 km med utforkjøring etter siste fjell. Brenn. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Wow, det var som å se gode gamle Lance der. Evans virker hektet av i sammendraget, selv om han kanskje klarer å kjøre seg inn nedover i dag. Blir han hektet av i morgen evt. Mont Ventoux. Han er ikke i toppform. Cavendish var 15minutter bak i bunn av bakken, da er jeg spent på hvor langt bak han er i mål. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Voigt er fucked. Han tok praktisk talt en Beloki. Endret 21. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fallet til Voigt var ikke veldig pent, det der gjorde vondt helt hit... Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Au, Vogt! Den så ikke god ut Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fallet til Voigt så forferdelig ut. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Stakkars jævel! Han hadde jobba dritbra, hjalp Frank når datt bakover blant annet Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Jeg fikk frysninger av bildene der Lance reiser seg på sykkelen og henter inn gruppa til Contador. For en legende den mannen er. Ellers, ganske trist etappe. Er ikke målgang på fjelltopp imorgen heller, på selve kongeetappen i årets Tour. Er så forbanna feigt og patetisk. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Au det der så ikke deilig ut, skli langs asfalten så lenge. edit: fallet til Voigt Endret 21. juli 2009 av Sink Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 128. HUSHOVD Thor 6 CERVELO TEST TEAM 4h 38' 35" + 24' 15" 150. CAVENDISH Mark 71 TEAM COLUMBIA - HTC 4h 41' 56" + 27' 36" Begge 2 kom seg innenfor. Men det blir tøffere i morgen. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Der trillet min favorittrytter Denis Menchov imål, over 16 minutter bak teten. Skjønner ikke hvorfor han ikke bare bryter rittet og begynner opptreningen som han tydeligvis ikke fikk tilstrekkelig av etter Giroen. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er flere Menchov fans som er skuffa også her ja. Kjedelig for oss. Ser ut som han har tappa seg helt på Giro'en. Nå har jeg gått over til å holde med alle andre enn Astana. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skjønner ikke helt hva folk klager på idag. Selvfølgelig vil nedoverbakken hindre angrepslysten blant favorittene litt. Ingen av de har lyst til å drive med villmannskjøring nedover fjellene. Men jeg er enig i at vi gjerne skulle sett en bakkefinish til. Særlig siden de som har vært til nå ikke skilte spesielt mye. Men saxo-bank prøvde virkelig idag, og det er tydelig at det er først og fremst de som har bra nok lag til å gjøre noen skikkelige forsøk. Dessverre gikk det litt for raskt tomt for hjelperyttere. Noe som gjør at Voigts fall blir enda tristere. Ikke bare fordi det er synd når noen faller og skader seg så stygt, men fordi han er en av de mer viktige hjelperytterne i saxo-bank. Ellers imponerte Lance på dagens etappe. Skjønner ikke helt hva han drev med, men flott rykk opppver fjellsiden i alle fall. Når det gjelder Mentsjov er det mulig at han fullfører touren kun for treningens skyld, og fordi det er mye ære å fullføre alle 3 etapperittene den samme sesongen også (regner med han skal være med å kjempe om seieren i vueltaen også). Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Fallet til Voigt ser ikke noe bedre ut etter å ha sett dette bildet. Ser ikke bra ut i det hele tatt Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 God damnit... Voigt virker virkelig som en herlig kar, synd og miste han. Saxo får det enda tøffere nå.. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hørte på nyhetene at han har vært bevisstløs noen ganger Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Artig liten kommentar i fra Colombias Rolf Aldag på TV2 nå, de sto og kranglet med juryformannen som disket Cavendish. Aldag sto der og argumenterte med at hvordan skulle Cavendish vite hvordan avsluttningen på etappen så ut. Nei si det, er ikke Colombia laget som har Eric Zabel som sykkler igjennom slutten på hver etappe for at laget skal vite eksakt hvordan slutten er når de skal dra opp spurten Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Da ble det slik: http://www.dagbladet.no/2009/07/21/sport/s...ntador/7297967/ Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) @Manx Sett fra deres ståsted så vil de jo så klart gjøre alt de kan for og gjøre om på juryavgjørelsen, og de bruker vel alle virkemidlene, greit nok... Over til noe mer positivt, Jurgen Van Den Broeck imponerer meg virkelig. Han er offensiv og underholdene, og jeg tror han blir en god sammenlagtrytter om noen år Endret 21. juli 2009 av oldboy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Aldag sto der og argumenterte med at hvordan skulle Cavendish vite hvordan avsluttningen på etappen så ut. Nei si det, er ikke Colombia laget som har Eric Zabel som sykkler igjennom slutten på hver etappe for at laget skal vite eksakt hvordan slutten er når de skal dra opp spurten Jeg tenkte på det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå