untouch4ble Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 grunnen til att jeg besøkte denne siden var etter 1 times leting etter tour de france trøyer og fortsatt ikke finner noen.. regner med att med såpass mange interesserte i denne tråden, vet kanskje av en feks nettbutikk som selger slike.. takker så meget for svar http://boutique.letour.fr/index.php?langua...;partner=1WSTDF Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ellers synes jeg det er litt synd at vi mangler Leipheimer. Kanskje greit for konkurransen at Astana ble litt svekket, men jeg hadde i alle fall stor tro på Leipheimer. Han hadde nok klatret mye bedre enn både Lance og klöden idag, og gjort en forrykende tempo på torsdag. Jeg tror ikke Klöden syklet for fullt idag, men at han fikk beskjed for å taue på Lance. Han så sprek ut, og jeg tror han kunne fulgt gruppa til Sastre hvis han hadde fått kjørt egne sjanser. Tror nok han fikk beskjed om det jeg også, men er usikker hvor mye sprekere han var. Kanskje vi får et bedre svar på det de kommende dagene. Tror uansett Leipheimer hadde gjort det bedre, men det blir selvsagt bare spekulasjoner. Er bare litt irritert over at vi aldri fikk sjansen til å se hvor god han var i år Kanskje litt off-topic, men hva synes folk om de relativt nye ryktene rundt Astana? At Vinokourov skal komme tilbake, Armstrong og Bruyneel skal ut, og laget skal igjen bygges opp rundt Vino og Contador. Altså mer slik det var før (på Liberty Seguros-tiden) -- med kazakhstanske og spanske ryttere. Da blir sikkert Kashechkin med også, og laget blir like tvilsomt som det var tidligere. Vinokourov planlegger visstnok å delta i vueltaen for Astana. Det positive med det hele er vel at det åpner for at Armstrong og Bruyneel starter sitt eget lag, noe som absolutt hadde vært morsomt. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 På tide at jeg fant denne tråden! Synd at ikke Edvald Boasson Hagen kom med i årets tour. Satser på at han kommer med til neste år. Ellers er det kjipt at Robert Hunter og resten av Barloworld ikke ble invitert til årets tur. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Ellers er det kjipt at Robert Hunter og resten av Barloworld ikke ble invitert til årets tur. I Second That Synd at Moises Duenas ødela dette Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mauricio Solèr var også litt av en fargeklatt i Touren. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er mulig dette har blitt slengt ut før i tråden, men jeg har vært borte i en uke: Noen andre enn meg som synes Haussler er ubrukelig? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Hjertelig, det hodet skal jeg se etter! Men hvor var det han sa selv at juryen kom Cervelos' klage i forkjøpet? Link please. http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2820781.ece Videoen nederst der er intervjuet til TV2 med Martin Bruun. Han sier ikke noe om at de gjorde det på eget initiativ (det står allikevel skrevet øverst i artikelen), men jeg har sett et utvidet intervju med han som de sendte dagen etter hvor han sier det. Case closed. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det er mulig dette har blitt slengt ut før i tråden, men jeg har vært borte i en uke: Noen andre enn meg som synes Haussler er ubrukelig? Jeg vet ikke hvor god han er i fjellene, hvis han er en brukbar klatrer kan han sikkert gjøre en god jobb for Sastre. Det synes jeg dog er ganske usannsynlig, ettersom han var en av de som skulle hjelpe Hushovd, og jeg kan virkelig ikke se hvilken nytte han gjorde for seg der. Han vant jo en etappe i suveren stil da, men man har gjerne litt krefter på lager hvis man bare sitter rolig i feltet hele tiden. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Haussler er en glimrende spurter. Det virker som mange klager litt for mye på laget til Thor, han har ved flere anledninger bare sagt at han vil ha hjulet til Cavendish, så derfor blir det litt feil å klage på Haussler og de andre. Men når de har prøvd, så har det jo heller ikke akkurat gått supert, det skal sies. Etappen i dag blir veldig spennende, skal bli gøy og se hva Saxo-Bank skal finne på for å ta Contador. Dessverre så tror jeg at Contador er for sterk og vil slå sammenlagfavorittene denne gangen og. Men vi vet aldri hva Schleck brødrene kan finne på, da med Andy som tilslutt skal ta Astana og co. Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 still...WTF? Duverden, 2 poster og du utvider ordforrådet fra "wtf" med "still... WTF?" Vi blir imponert - tipper du kan sykle mange mil i ett strekk også... finn ei heklenål og prøv deg på 110m hekleløp i stedet. Ja, greier det:) Mange skriver at Hushovd la inn protest, før cavendish ble disket, men ser ikke dette som noe problem, cavendish syklet på en måte rett frem, men han har da tydeligvis ignorert den svingen! Det blir feil når han ser hushovd kommer ut på siden. Tour de France er syklingens største begivenhet, nekter å tro at ola nordmann tar avgjørelser...tror derfor at de ikke tar en slik protest til følge uten at situasjonen ikke er fair. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Slettet noen innlegg med "fjas" 1. Ikke kom med usakligheter, les våre retningslinjer. 2. Kommer man over noe regelstridig på forumet, ikke kommenter det. Gir oss bare merarbeid. Men vi er veldig takknemlig for om man rapporterer det Reaksjoner på moderering kan som alltids før gjøres på pm, men ikke la oss diskutere slik i en tråd med et helt annet tema. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ouch! I dag blir det en tung etappe. Selv for oss som ser på. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Skal bli sykt gøy å følge denne etappen, her kan de tape MANGE minutter når det først går dårlig. Skal Contador sprekke noen gang, så er det på denne etappen. Jeg sier bare "heia, Andy Schleck". Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Hadde vært fett om brødrene Schleck hadde virkelig gått til angrep. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 De kommer nok til å prøve på noe i dag, Chris Anker Sørensen vil bli brukt hardt i dag tenker jeg. De vil nok også sette en rytter i brudd, som kan hjelpe sent ut på etappen. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 ANDY Skal faen meg vinne i dag. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Det kommer vel til å bli action i den siste bakken, både opp og ned. Det kommer til å bli vill kjøring på vei ned til mål, så det kommer til å bli den som er best nedover som vinner denne etappen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 30 km. utforbakke etter siste stigningen i dag. Er redd lukene mellom de beste vil tettes der... Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg har hoert Hushovd er rask i nedoverbakke Endret 21. juli 2009 av kloffsk Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Tyngde har ikke stort å si, det hjelper men man må være god teknisk på sykkelen og der er Hushovd helt i toppen. Men kongen nedover er og blir Paolo "Il Falco" Savoldelli, er ingen som holdt følge med han nedover!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå