Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke tenke meg at Contador skal rote bort dette, tror Lance bare sitt eneste "håp" er å satse på at han er uren.

WTF?

Tviler sterkt på at Sastre får pallplass i år, er så mange forran ham som er gode i fjellene OG på tempo.

Håper Nibali fortsetter å henge godt med i fjellene, så får vi en real kamp i mellom A.Schleck og Nibali!

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Mitt tips:

1. Contador

2. F. Schleck

3. Sastre

Sastre er for langt bak, med kun en toppfinish igjen og en tempo hvor han ikke er alt for bra så tror jeg ikke han klarer å karre seg opp på pallen i år.

Etter det jeg så av Wiggins i går så tror jeg han kan komme seg inn på pallen, han kom seg greit opp fjellet i går og han er bedre enn mange av de andre på tempo.

Så min topp tre vil se sånn ut tenker jeg:

1. Contador

2. A. Schleck

3. Wiggins (kanskje Armstrong/Kløden)

Lenke til kommentar

Han hang godt med i går, men Mont Ventoux er verre enn opp til Verbier.

Så det er først da vi ser hva han kan oppover og om han klarer å komme seg på pallen, men med en god tempo og at han ikke mister for mye tid opp Mont Ventoux så er mye gjort.

En rytter som Sastre kommer til å kunne klatre opp der som en av de to tre første og kunne ta en del tid hvis han har beina til det, men han kommer til å være 5-7 minutter bak etter tempoen hvis jeg tar i litt og jeg tror det kan bli litt i meste laget for å karre seg opp på pallen, men det kommer jo også ann på hvor mye de andre sammenlagsfavorittene gjør det på tempoen også (som Cancellara tar lett :) )

Lenke til kommentar

"Er noe annet enn vinneren interresant?"

JA!

Sastre KAN være blandt de 2-3 første, men det kan Kreuziger også kanskje være... Er ganske åpent egentlig, hvem som tar hvilke plasser.

Om contador har sastre 1-2 min bak, så skal ikke det være noe som helst problem å holde ham bak.

Han Skal nok komme til å slite med å holde armstrong og klöden bak seg, om han har greid å komme seg forbi dem på mount ventoux(hvis marginene ikke er så store)

Tror evans ikke er veldig fornøyd me gårsdagens etappe hvor han tapte enda mer. Han påstår at dette var den værste dagen på mange års deltagelse i tdf;

"I need to see the doctor now, I don't know what the problem is," said Evans as he walked away.

Endret av Nilsi_tl
Lenke til kommentar
Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest.

Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen.

Veldig bra at de følger med på det ja.

Bra det da, men jeg og flere som ser på har ikke særlig peiling på sykkelsport eller reglene der.

Hvordan vet vi at juryen disket Cavendish på eget initiativ før Hushovd /laget hans leverte protest? Det er et poeng i enkelte fora har jeg sett. Og hva heter juryformannen egentlig, Bruun, Brun, Bruin eller Bruns - Han er visstnok dutch, dvs. nederlender, belgiser eller Luxemburg, men høyt på strå i UCI

Lenke til kommentar
Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest.

Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen.

Veldig bra at de følger med på det ja.

Bra det da, men jeg og flere som ser på har ikke særlig peiling på sykkelsport eller reglene der.

Hvordan vet vi at juryen disket Cavendish på eget initiativ før Hushovd /laget hans leverte protest? Det er et poeng i enkelte fora har jeg sett. Og hva heter juryformannen egentlig, Bruun, Brun, Bruin eller Bruns - Han er visstnok dutch, dvs. nederlender, belgiser eller Luxemburg, men høyt på strå i UCI

wtf?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...