untouch4ble Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg syntes Lance imonerte jeg. Han tapte 9 sek til f.eks Evans. 30 sek til F.Schleck, Wiggins og Sastre. Vi får se videre i touren, en spennende etappe om Tirsdagen. Kjedelig med hviledag i morgen, men da får jeg tatt meg en langtur på sykkel selv hvertfall. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Kan ikke tenke meg at Contador skal rote bort dette, tror Lance bare sitt eneste "håp" er å satse på at han er uren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mitt tips: 1. Contador 2. F. Schleck 3. Sastre Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg tror ikke Frank Schleck slår Andy. Jeg har heller troa på: 1. Contador 2. A. Schleck 3. Sastre (Er ikke sikker på denne plassen) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Kan ikke tenke meg at Contador skal rote bort dette, tror Lance bare sitt eneste "håp" er å satse på at han er uren. WTF? Tviler sterkt på at Sastre får pallplass i år, er så mange forran ham som er gode i fjellene OG på tempo. Håper Nibali fortsetter å henge godt med i fjellene, så får vi en real kamp i mellom A.Schleck og Nibali! Endret 20. juli 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Som sagt så er jeg tvilende på Sastre, men han har en helt unik evne til å kare seg gjennom når det går dårlig, og er helt fantastisk når det først klaffer. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Mitt tips: 1. Contador 2. F. Schleck 3. Sastre Sastre er for langt bak, med kun en toppfinish igjen og en tempo hvor han ikke er alt for bra så tror jeg ikke han klarer å karre seg opp på pallen i år. Etter det jeg så av Wiggins i går så tror jeg han kan komme seg inn på pallen, han kom seg greit opp fjellet i går og han er bedre enn mange av de andre på tempo. Så min topp tre vil se sånn ut tenker jeg: 1. Contador 2. A. Schleck 3. Wiggins (kanskje Armstrong/Kløden) Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg visste det var en jeg hadde glemt, Wiggins vil jeg også sette på tredje plass. Han er veldig god på tempo og virker veldig sterk i fjellene, så det er absolutt en topprytter. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Er noe annet enn vinneren interresant? Jeg er 98% sikker på Contador, muligens Sastre om han klarer komme avgårde i et brudd. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Han hang godt med i går, men Mont Ventoux er verre enn opp til Verbier. Så det er først da vi ser hva han kan oppover og om han klarer å komme seg på pallen, men med en god tempo og at han ikke mister for mye tid opp Mont Ventoux så er mye gjort. En rytter som Sastre kommer til å kunne klatre opp der som en av de to tre første og kunne ta en del tid hvis han har beina til det, men han kommer til å være 5-7 minutter bak etter tempoen hvis jeg tar i litt og jeg tror det kan bli litt i meste laget for å karre seg opp på pallen, men det kommer jo også ann på hvor mye de andre sammenlagsfavorittene gjør det på tempoen også (som Cancellara tar lett ) Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) "Er noe annet enn vinneren interresant?" JA! Sastre KAN være blandt de 2-3 første, men det kan Kreuziger også kanskje være... Er ganske åpent egentlig, hvem som tar hvilke plasser. Om contador har sastre 1-2 min bak, så skal ikke det være noe som helst problem å holde ham bak. Han Skal nok komme til å slite med å holde armstrong og klöden bak seg, om han har greid å komme seg forbi dem på mount ventoux(hvis marginene ikke er så store) Tror evans ikke er veldig fornøyd me gårsdagens etappe hvor han tapte enda mer. Han påstår at dette var den værste dagen på mange års deltagelse i tdf; "I need to see the doctor now, I don't know what the problem is," said Evans as he walked away. Endret 20. juli 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Men hva har skjedd med Menchov? Er han fortsatt med? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er han (men ikke i sammendraget), han kom vel inn i overkant av 6 minutter etter Contador i går. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Sleit seg vel ut paa Giroen Lenke til kommentar
Manx Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg vil kalle det et godt tegn, jeg er mer nervøse for de som sykkler som guder i begge rittene. Ta f. eks Ricardo Ricco i fjor... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det er vel noe sånn som at de som vinner giroen har som vane å skuffe i touren. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det skal vel strengt tatt ikke være mulig å prestere i to så store ritt som er så nærme hverandre. Giroen er ekstremt tøft, og vil derfor trenge tid på å kunne komme seg igjen etter noe sånt. Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Det har vært snakk om at han skulle starte sitt eget lag, men om han selv skal sykle i det vet jeg faktisk ikke. Han har startet sitt eget lag med noen amerikanske ungdomer og en polak faktisk Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest. Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen. Veldig bra at de følger med på det ja. Bra det da, men jeg og flere som ser på har ikke særlig peiling på sykkelsport eller reglene der. Hvordan vet vi at juryen disket Cavendish på eget initiativ før Hushovd /laget hans leverte protest? Det er et poeng i enkelte fora har jeg sett. Og hva heter juryformannen egentlig, Bruun, Brun, Bruin eller Bruns - Han er visstnok dutch, dvs. nederlender, belgiser eller Luxemburg, men høyt på strå i UCI Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest. Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen. Veldig bra at de følger med på det ja. Bra det da, men jeg og flere som ser på har ikke særlig peiling på sykkelsport eller reglene der. Hvordan vet vi at juryen disket Cavendish på eget initiativ før Hushovd /laget hans leverte protest? Det er et poeng i enkelte fora har jeg sett. Og hva heter juryformannen egentlig, Bruun, Brun, Bruin eller Bruns - Han er visstnok dutch, dvs. nederlender, belgiser eller Luxemburg, men høyt på strå i UCI wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå