oldboy Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hehe... Nasjonalfølelsen vil alltid være på plass Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 KJørte Cav i dag eller ble han disket? Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Han ble ikke disket, bare deklasert. Kjørte i dag. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lance viste svakhetstegn i dag. Han er ikke like god i fjellene som før, men man kunne ikke vente seg noe annet. Klöden tok han på slutten i dag også. Det som gjør at han kan få en god plassering er TT og TTT. Ellers så var Contador konge i dag. Viser ingen svakhetstegn. Jeg kunne satt ganske mye på at han står som vinner etter Champs-Élysées. Det som blir spennende nå er hvem som kommer på pallen. Andy var god i dag, og jeg tror han vil være der oppe til slutt. Tredjemann synes jeg er vanskelig, men det kommer til å stå mellom Sastre, Wiggins, Evans og kanskje Frank Schleck eller Lance. Hvor sterkt lag de har rundt seg kommer til å spille en stor rolle, og jeg tviler på at Sastre har et sterkt nok. Wiggins har vært en overraskelse for meg, at han kan klatre så godt (Vande Velde datt jo av, og Wiggins må vel være den de kjører for nå?). Evans vet man aldri med. Selv om Frank Schleck og Lance var blandt de 10 beste i dag, så tror jeg ikke et lag klarer å få flere på pallen (sett at Contador og Andy allerede står der). Saxo Bank og Astana kommer til å kjøre for Andy og Contador, og da tror jeg både Lance og Frank må gjøre sin jobb når vi kommer til Alpene. Vi fikk jo bevist i dag at de begge er dårligere enn sine lagkammerater. Lenke til kommentar
hean Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Lance viste svakhetstegn i dag. Han er ikke like god i fjellene som før, men man kunne ikke vente seg noe annet. Klöden tok han på slutten i dag også. Det er godt mulig men klarer likevel ikke å ikke tenke på blikket til Armstrong. Hver gang jeg ser han i kamera ser han "sulten" ut. Han ser liksom ikke ut som en slagen mann men mer enn som pønsker på noe, kanskje en iskald beregning på å spare krefter. Lykkes han ikke så taper han ikke noe på det fordi ingen forventer han skal vinne men hvis det derimot går mot seier blir han genierklært. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Spare krefter før en hviledag? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Syntes Lance så ut som en slagen mann da han trillet i mål desverre.. Noen som vet om han planlegger en sesong etter denne eller om dette er det definitive punktum? Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hvis jeg ikke roter helt har vel Lance uttalt at dette mest sannsynlig ikke er hans siste Tour de France. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Det har vært snakk om at han skulle starte sitt eget lag, men om han selv skal sykle i det vet jeg faktisk ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Tipper Lance og Johan Bruyneel startet et "Livestrong-Etellerannet" og lar Lance få kjøre et siste Tour de France som kaptein. Det hadde vært kjempe! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Hva i helvete har skjedd med Wiggins i Touren? I Giroen var han ikke forferdelig god i fjellene, men han hamler opp med de aller beste bare noen uker senere. Kunne ikke tro det når jeg så han oppe blant de beste på dagens etappe. Meget suspekt dessverre. Jeg sa det om Ricco og Kohl i fjor og jeg sier det om Wiggins i år. Jeg kan bare ikke begripe hvordan han kan gå fra å være middels i fjellene i mai til å være en av de beste i juli. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Han er vel en av de som blir testet hyppig nå om dagen vil jeg tro, så får håpe fyren er ren. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Herlig at Tour de France begynte idag. Brødrene Schleck overrasket positivt, ikke minst Frank, som har hatt det på seg at han er dårligere i fjellene enn Andy. Idag så han veldig sterk ut når han støtet fra gruppen til Lance. Det virker som om det er Schleck-gutta vi må stole på for å få spenning hele veien opp Mount Ventoux, men akkurat nå ser det avgjort ut må jeg si. Contador er vanvittig sterk og kommer til å legge minst et halvminutt i sekken på Andy på tempoen og. Endret 19. juli 2009 av Hegland Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ja, idag fikk vi endelig testet litt hvordan folk lå ann. Contador var ikke overraskende en klar favoritt. Wiggins overrasket virkelig (ja, vi får håpe han er ren). Lance skuffet, men egentlig ikke veldig overraskende. Det blir interessant å se både Andy og Lance på tempoen. Wiggins også egentlig. Ellers synes jeg det er litt synd at vi mangler Leipheimer. Kanskje greit for konkurransen at Astana ble litt svekket, men jeg hadde i alle fall stor tro på Leipheimer. Han hadde nok klatret mye bedre enn både Lance og klöden idag, og gjort en forrykende tempo på torsdag. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Ellers synes jeg det er litt synd at vi mangler Leipheimer. Kanskje greit for konkurransen at Astana ble litt svekket, men jeg hadde i alle fall stor tro på Leipheimer. Han hadde nok klatret mye bedre enn både Lance og klöden idag, og gjort en forrykende tempo på torsdag. Jeg tror ikke Klöden syklet for fullt idag, men at han fikk beskjed for å taue på Lance. Han så sprek ut, og jeg tror han kunne fulgt gruppa til Sastre hvis han hadde fått kjørt egne sjanser. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er jeg sent ute når jeg sier at Tom Boonen har gitt seg? Old news? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) Er jeg sent ute når jeg sier at Tom Boonen har gitt seg? Old news? Han ga seg jo før gårsdagens etappe, så tror nok de ivrigste i hvertfall har fått det med seg. Ingen bombe at han til slutt valgte å trå av sykkelen. Endret 19. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Var Tom Boonen i det hele tatt med i massespurtene i årets TdF? Synes ikke jeg har sett han i det hele tatt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Var Tom Boonen i det hele tatt med i massespurtene i årets TdF? Synes ikke jeg har sett han i det hele tatt. Nei han var både mentalt og fysisk i kjelleren virket det som av alt oppstyret for å i det hele tatt få lov til å være med i touren. Tror egentlig han fant fort ut det hadde vært like greit å blitt hjemme og sluppet alt stresset i forkant. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er jeg sent ute når jeg sier at Tom Boonen har gitt seg? Old news? Han ga seg jo før gårsdagens etappe, så tror nok de ivrigste i hvertfall har fått det med seg. Ingen bombe at han til slutt valgte å trå av sykkelen. Det var det jeg trodde. Jeg leste at han hadde vært dårlig natt til søndag, så regnet med at han ikke var med i dag (i går), men jeg har ikke sett at det har blitt nevnt her inne. Uansett, som du sier så var det ingen overraskelse. Han var uheldig å veltet på en etappe, pluss at han ikke har vært i form. Er vel en blanding av psykisk sliten (med tanke på alt styret rundt om hans deltagelse) og dårlig oppkjøring pga det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå