Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Jens er kanskje den rytteren jeg respekterer mest i feltet. En skikkelig gentleman.

Jeg har sett noen klipp med han fra filmen Overcoming, og nå skal jeg prøve å få tak i den filmen. Har hørt at det er en veldig bra film.

Skal prøve å få tak i A Sunday in Hell og Hell on wheels også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det må jo være lov og være litt egoistisk. Når alt kommer til alt, så er det en kunkurranse. Litt knuffing og uenigheter må man forvente.

Selvsagt, det var bare en smule komisk å se han sitte der å være så omtenksom plutselig, og beskylde andre for å være høye på seg selv.

Tror vel de fleste toppidrettsutøvere har en sterkere egoist i seg enn de fleste "normale", og de trenger det vel kanskje også.

Lenke til kommentar

Greit å være litt egoistisk, men Cavendish overdriver altfor mye. Han er en knallsterk spurter, men det er vel det eneste han greier. Han er ikke takknemmelig, griner hvis han ikke vinner, og bruker skitne triks underveis i løpet. Hadde ikke vært noe bedre enn om Thor hadde tatt både etappeseier og poengtrøya om en uke. :)

Lenke til kommentar
Jens er kanskje den rytteren jeg respekterer mest i feltet. En skikkelig gentleman.

Jeg har sett noen klipp med han fra filmen Overcoming, og nå skal jeg prøve å få tak i den filmen. Har hørt at det er en veldig bra film.

Skal prøve å få tak i A Sunday in Hell og Hell on wheels også.

Er med på den.

Det står litt stille akkurat nå, så jeg husker ikke hvilket ritt det er snakk om akkurat nå. Men jeg husker en etappe/ritt hvor han og en til var med i finalen, det hadde gått opp og ned hele dagen og de skulle avslutte på en halvtung bakketopp.

På slutten så var det ikke så mye futt igjen i Voigt (for en gangs skyld) og den andre rytteren hadde gjort 95% av jobben på slutten av dagen. Så når de nærmet seg mål, ca en kilometer igjen så sykler Voigt opp på siden av den andre karen klapper han på ryggen og sier seieren er din, jeg skal ikke spurte om den, så trillet han inn til en 2. plass.

Stor idrettsmann!

Lenke til kommentar

Begynner å bli nokså lei Forhærligelsene fra Kaggestad til Saxo Bank - Det dreide seg mer om Andy Schleck enn Contador, selv om sistnevnte lekte seg oppover fjellet ;)

Ang Lance så kommer han til å hevde seg bra i sammendraget, men en vinner er han ikke, på langt nær egentlig.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Lance har ikke sjangs mot Contador, ikke bare er Contador knallgod i fjellene, han er godt brukbar i tempo også. Som archongamer, tror jeg også at det skal mye til for at ikke Contador skal stå i gult i Paris.

Jeg følger TdF via Dansk TV2. Snakker ikke noe annet om Andy og Frank!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...