Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra for Thor. Noen formening om det var riktig av juryen? Knuffing og albuer tross alt en del av gamet. Må nesten se det i reprise før jeg gjør opp noen mening.

Den var vel meget klar ja... tenket juryen slapp å se situasjonen om igjen mer enn en gang, derfor den meget raske avgjørelsen.

Lenke til kommentar
Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt kan se hvorfor Cav ble disket. Jeg har sett verre ting for å si det sånn.

Oppløpet kan ses her.

Du ser tydlig at Columbia-laget bevist prøver å stenge Hushovd inne, de ser mer bakover enn fremover, og Cav vingler mer enn noen av dem og hindrer Hushovd enkelt og greit. Helt grei avgjørelse, det forkastelig er at Columbia laget prøver å fremstå som uskyldige i denne saken ;)

Lenke til kommentar
jo han stod nederst på alt i dag;) da er han disket fra etappen
På de offisielle sidene er han på 154. plass, som sistemann i hovedfeltet, men det er ti ryttere under ham. Juryformannen sa også i intervjuet med tv2 at Cavendish var diskvalifisert fra spurten.
Lenke til kommentar
jo han stod nederst på alt i dag;) da er han disket fra etappen

Nei fra spurten... de som blir disket fra en etappe får ikke fortsette.

Edit: At han er nederst betyr at han har fått ett resultat fra etappen, hadde han blitt disket fra etappen hadde han ikke stått der i det hele tatt.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Så litt verre ut enn det var siden gjerdet hadde en merkelig "bule" innover der det skjedde, men det var litt vinglete ja.

Skjønner ikke hvorfor de prøver slik organisert sabotering, Cavendish burde jo være kjapp nok til å ta Hushovd mano-o-mano på en slik spurt.

Mer bekymringsverdig er at Hushovd virker veldig stresset. Sint i går og sint i dag. Må bruke erfaringen nå og beholde roen, slik at han gjør det taktisk perfekt fremover. Ikke la seg distrahere for mye. :)

Lenke til kommentar

Tre Spørrsmål.

Cavendish er disket, betyr dette at han ikke skal sykkle hele touren eller kun gårsdagens ettappe?

Finnes det noe klipp på nett av denne spurten? Jeg er i Frankrike og TV2Sporten har ikke rettighetene i utlandet.

Er det også noen som har klippet når Voigt ble forbanna på camera mannen? Altid gøy å se :)

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Tre Spørrsmål.

Cavendish er disket, betyr dette at han ikke skal sykkle hele touren eller kun gårsdagens ettappe?

Finnes det noe klipp på nett av denne spurten? Jeg er i Frankrike og TV2Sporten har ikke rettighetene i utlandet.

Er det også noen som har klippet når Voigt ble forbanna på camera mannen? Altid gøy å se :)

Takk på forhånd

kun gårsdagens etappe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...