bruno99 Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bra for Thor. Noen formening om det var riktig av juryen? Knuffing og albuer tross alt en del av gamet. Må nesten se det i reprise før jeg gjør opp noen mening. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Bra for Thor. Noen formening om det var riktig av juryen? Knuffing og albuer tross alt en del av gamet. Må nesten se det i reprise før jeg gjør opp noen mening. Den var vel meget klar ja... tenket juryen slapp å se situasjonen om igjen mer enn en gang, derfor den meget raske avgjørelsen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Den var klar nok ja. Veldig bra at de tok affære. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Den var klar nok ja. Veldig bra at de tok affære. Seriøst, sa Hushovd "reklamasjon" på dagsrevyen nå.... :!: Etid: At han la inn en "reklamasjon" Endret 18. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Haha, la merke til det samme selv. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt kan se hvorfor Cav ble disket. Jeg har sett verre ting for å si det sånn. Oppløpet kan ses her. Endret 18. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke helt kan se hvorfor Cav ble disket. Jeg har sett verre ting for å si det sånn. Oppløpet kan ses her. Du ser tydlig at Columbia-laget bevist prøver å stenge Hushovd inne, de ser mer bakover enn fremover, og Cav vingler mer enn noen av dem og hindrer Hushovd enkelt og greit. Helt grei avgjørelse, det forkastelig er at Columbia laget prøver å fremstå som uskyldige i denne saken Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest. Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cavendish får som fortjent. Håper Thor knuser han den neste uken, for jeg har virkelig ikke sansen for den arrogante briten. Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cavendish disket fra etappen! Fra spurten heldigvis, ikke fra etappen. jo han stod nederst på alt i dag;) da er han disket fra etappen Lenke til kommentar
Grankongla Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 jo han stod nederst på alt i dag;) da er han disket fra etappenPå de offisielle sidene er han på 154. plass, som sistemann i hovedfeltet, men det er ti ryttere under ham. Juryformannen sa også i intervjuet med tv2 at Cavendish var diskvalifisert fra spurten. Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) jo han stod nederst på alt i dag;) da er han disket fra etappen Nei fra spurten... de som blir disket fra en etappe får ikke fortsette. Edit: At han er nederst betyr at han har fått ett resultat fra etappen, hadde han blitt disket fra etappen hadde han ikke stått der i det hele tatt. Endret 18. juli 2009 av Nasciboy Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Juryformannen sier at de disket Cavendish før Cervélo fikk lagt inn protest. Da er det jo greit nok, da har de jo fulgt med i timen. Veldig bra at de følger med på det ja. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Så litt verre ut enn det var siden gjerdet hadde en merkelig "bule" innover der det skjedde, men det var litt vinglete ja. Skjønner ikke hvorfor de prøver slik organisert sabotering, Cavendish burde jo være kjapp nok til å ta Hushovd mano-o-mano på en slik spurt. Mer bekymringsverdig er at Hushovd virker veldig stresset. Sint i går og sint i dag. Må bruke erfaringen nå og beholde roen, slik at han gjør det taktisk perfekt fremover. Ikke la seg distrahere for mye. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tre Spørrsmål. Cavendish er disket, betyr dette at han ikke skal sykkle hele touren eller kun gårsdagens ettappe? Finnes det noe klipp på nett av denne spurten? Jeg er i Frankrike og TV2Sporten har ikke rettighetene i utlandet. Er det også noen som har klippet når Voigt ble forbanna på camera mannen? Altid gøy å se Takk på forhånd Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Tre Spørrsmål. Cavendish er disket, betyr dette at han ikke skal sykkle hele touren eller kun gårsdagens ettappe? Finnes det noe klipp på nett av denne spurten? Jeg er i Frankrike og TV2Sporten har ikke rettighetene i utlandet. Er det også noen som har klippet når Voigt ble forbanna på camera mannen? Altid gøy å se Takk på forhånd kun gårsdagens etappe Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Her er de siste kilometerne, BaltusBrun. Se filmen hos Youtube Fant også et litt morsomt intervju med Jens Voigt som jeg må dele med dere. Jeg har veldig sansen for han. Se filmen hos Youtube Endret 18. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Vi får jo ikke sett spurten hvor Thor blir presset ut. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Oh, my bad. Jeg så ikke hele klippet før jeg postet. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hahaa, Voigt, for en jævlig kul kar. Herlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå