hean Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor har det blitt av Cavendish på lista? Han sto foran Thor i sta, nå er han borte Spennende, får håpe han ikke er disket men har fått en form for straff. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hørte det nå, er helt greit når han skal finne på det tullet der. Viser bare hvilken dårlig sportsånd Cavendish har! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Her er det gått fort i svingene mens man var ute å luftet dyret. Bra å se at Mark får en straff for en åpenbar hindring. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Er såpass åpenbart hva han prøver på også, så at han blir disket helt greit. Men det er vel som de sier at Colombia kommer til å legge inn en mot protest, men den tviler jeg på at det skjer noe med. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Helt enig Manx, jeg har mine tvil om juryen alt har gjort en avgjørelse. Og det kan nesten ikke nektes for at Mark der gjorde dette fullstendig bevisst. Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Hvor har det blitt av Cavendish på lista? Han sto foran Thor i sta, nå er han borte Spennende, får håpe han ikke er disket men har fått en form for straff. Han er 18 poeng bak thor se her Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg regner med at de har tatt avgjørelsen når det kommer til protesten i fra Cervelo siden de har gjort om på på listene alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jøsses! Er det en eneste sår sjel i verden som finner Tour of Norway interessant? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Kun de som har unger som er med der tenker jeg, jeg bytter kanal hver gang det begynner. Edit: Der kom bekreftelsen på at Cavendish er disket og de ikke gjør om på avgjørelsen Så i stedet for å tjene et poeng så tapte han 13. Endret 18. juli 2009 av Manx Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Poenget her er jo at du mener Hushovd er raskere enn Cav, noe som er en absurd ting å mene. Cavendish har slått Hushovd i alle spurtene hvor de to har kjempet mot hverandre. Til og med etapper som passer Thor utmerket. Thor har ligget på hjulet til Cav, Cav har ligget på hjulet til Thor, hver gang har Cavendish vunnet. Liten tvil om hvem som er raskest. Thor er raskere i slak oppover bakke. Se på st brieuc i fjor og barcelona i år. Det var litt mot bake. alle kan trille men thor har kraft i trokkene sine d har ikke cav, iallefall ikke så mye som Thor Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jøsses! Er det en eneste sår sjel i verden som finner Tour of Norway interessant? Ikke interessant, men et godt tiltak for ungene er det jo.. Og sjefen sjøl sa at nå var avgjørelsen endelig, og Mark er disket fra dagens spurt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Dra til h*lvette blokerende, arrogante, britiske svin! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg gleder meg allerede til å se grininga til Cavendish, han har liksom tatt over Thor sin rolle på det området i år Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jøsses! Er det en eneste sår sjel i verden som finner Tour of Norway interessant? Ikke interessant, men et godt tiltak for ungene er det jo.. Og sjefen sjøl sa at nå var avgjørelsen endelig, og Mark er disket fra dagens spurt Hvem vant dagens etappe fikk ikke det med meg. -.- Lenke til kommentar
Manken Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Har mista all respekt for cavendish etter denne TdF. Mpt hvordan han oppfører seg. Tour hushovd ledet med 5 poeng før denne etappen. Og etter Cav ble disket fra denne etappen og Thor fikk 13 idag. Betyr at Thor leder med 18 poeng? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 (endret) Hvem vant dagens etappe fikk ikke det med meg. -.- Sergej Ivanov Daggis0: Ja, Thor leder med 18 poeng på den grønne nå. Endret 18. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cavendish disket fra etappen! Lenke til kommentar
Arebuen Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Jeg gleder meg allerede til å se grininga til Cavendish, han har liksom tatt over Thor sin rolle på det området i år Ja er litt glad for det. Er hushovd fan. men Cav viser jo at han er usympatisk. den første etappen voeckler vant var jeg på, og cav stod og brølte til en caisse rytter Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Ser mange irriterer seg over Thor på db.no. Virker som om dem ikke skjønner at spillet i stor grad har vært Thor mot Colombia. Thor har noen vannbærere med seg som forsvinner i det feltet går mot spurt, mens Cav får opptrekkene han har bestilt hver gang. Husker Boonen var på samme måte ene året da Hushovd hadde et langt bedre opptrekk hos C.A. Da imponerte Boonen stort og vant et par etapper med Hushovd sitt opptrekk.. (Klart C.A. hadde aldri like bra opptrekk som Cav og Colombia har kjørt dette året. Husker en etappe hvor Renshaw nesten kunne vunnet selv om han ikke hadde trådd til siden 50 meter før mål..) Lenke til kommentar
hean Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Cavendish disket fra etappen! Fra spurten heldigvis, ikke fra etappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå