Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kun de som har unger som er med der tenker jeg, jeg bytter kanal hver gang det begynner.

Edit:

Der kom bekreftelsen på at Cavendish er disket og de ikke gjør om på avgjørelsen :)

Så i stedet for å tjene et poeng så tapte han 13.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Poenget her er jo at du mener Hushovd er raskere enn Cav, noe som er en absurd ting å mene. Cavendish har slått Hushovd i alle spurtene hvor de to har kjempet mot hverandre. Til og med etapper som passer Thor utmerket. Thor har ligget på hjulet til Cav, Cav har ligget på hjulet til Thor, hver gang har Cavendish vunnet. Liten tvil om hvem som er raskest.

Thor er raskere i slak oppover bakke. Se på st brieuc i fjor og barcelona i år. Det var litt mot bake. alle kan trille men thor har kraft i trokkene sine d har ikke cav, iallefall ikke så mye som Thor

Lenke til kommentar
Jøsses! Er det en eneste sår sjel i verden som finner Tour of Norway interessant?

Ikke interessant, men et godt tiltak for ungene er det jo..

Og sjefen sjøl sa at nå var avgjørelsen endelig, og Mark er disket fra dagens spurt :)

Hvem vant dagens etappe fikk ikke det med meg. :thumbdown: -.-

Lenke til kommentar

Har mista all respekt for cavendish etter denne TdF. Mpt hvordan han oppfører seg.

Tour hushovd ledet med 5 poeng før denne etappen. Og etter Cav ble disket fra denne etappen og Thor fikk 13 idag. Betyr at Thor leder med 18 poeng?

Lenke til kommentar
Jeg gleder meg allerede til å se grininga til Cavendish, han har liksom tatt over Thor sin rolle på det området i år :)

Ja er litt glad for det. Er hushovd fan. men Cav viser jo at han er usympatisk. den første etappen voeckler vant var jeg på, og cav stod og brølte til en caisse rytter

Lenke til kommentar

Ser mange irriterer seg over Thor på db.no. Virker som om dem ikke skjønner at spillet i stor grad har vært Thor mot Colombia. Thor har noen vannbærere med seg som forsvinner i det feltet går mot spurt, mens Cav får opptrekkene han har bestilt hver gang.

Husker Boonen var på samme måte ene året da Hushovd hadde et langt bedre opptrekk hos C.A. Da imponerte Boonen stort og vant et par etapper med Hushovd sitt opptrekk.. (Klart C.A. hadde aldri like bra opptrekk som Cav og Colombia har kjørt dette året. Husker en etappe hvor Renshaw nesten kunne vunnet selv om han ikke hadde trådd til siden 50 meter før mål..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...