Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nesten, men 5 sekunder manglet for Hincapie:/

Moro at det er så jevnt men personlig liker jeg ikke at hele feltet får samme tid.

Man skal selvsagt ikke ta tiden til hver eneste rytter men burde delt opp i puljer med 5-10 s mellomrom.

Lenke til kommentar

Jeg er vel for 3 km reglen, da det skjer mye rart på slutten som kan straffe noe hardt.

Kan bli litt kjedelig at feltet får samme tid, det kan jeg være enig i.

I morgen er uansett den resultatlisten totalt forandret og vi får endelig se hvem som er aktuelle favoritter på den gule :)

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Da tror jeg det ville oppstått kaos.

Tror ikke jeg men tror at feltet ville blitt litt tettere og det hadde blitt litt vanskeligere å tenke taktisk uten å bruke krefter.

Litt urettferdig er det å at en som manøvrerer seg frem i feltet og kommer helt i tet får samme tid som en som looser helt bak.

Vinneren burde få 5 sek. bedre tid enn feltet, 2. plass 3 sek bedre tid mens 3 plass burde få 1. sek bedre tid. Akkurat det har ingenting å si egentlig men er mer symbolsk.

Feltet burde blitt delt opp i fremre og bakre del med 10 sek mellomrom.

Lenke til kommentar
Det var jo tidsbonuser tidligere, men disse er nå borte da det ble kaos.

Var vanskelig å holde oversikten i løpet av etapper og i mål osv, og ble vel ikke veldig seervennlig.

Det fungerte en del annerledes enn å dele feltet i to, det kan jo ikke sammenlignes en gang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...