archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Så lenge jeg tenker med norske øyne blir jeg sint når jeg ser de bildene. Er jeg ikke partisk er det hyggelige bilder av en mann som er glad for en godt utført god jobb. Hvor han er når det skal jobbes for Thor er som sagt et spørsmål som gjør det litt betent han er så fresh at han orker det han gjør i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 haha, Joker-Thor Fantastiske bilder av Haussler når han kommer i mål. Frysninger på ryggen. Ja, nesten så jeg får tårer i øynene selv da jeg så gleden til Haussler da han kom i mål. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Er det bare meg eller slappet Thor veldig av i den spurten? Han kunne da lett tatt 5. plassen! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvem faen har satt opp Tour-etappene i dag? De burde faenmeg vært hengt offentlig. Nok en "fjelletappe" hvor det ikke skjer en jævla dritt. Kjedeligste touren jeg har vært borti noensinne. Og ja; morsomt med Thor i grønt igjen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Så lenge jeg tenker med norske øyne blir jeg sint når jeg ser de bildene. Er jeg ikke partisk er det hyggelige bilder av en mann som er glad for en godt utført god jobb. Hvor han er når det skal jobbes for Thor er som sagt et spørsmål som gjør det litt betent han er så fresh at han orker det han gjør i dag. Latterlig sagt Points: Han trodde ikke han andre skulle komme opp. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Så lenge jeg tenker med norske øyne blir jeg sint når jeg ser de bildene. Er jeg ikke partisk er det hyggelige bilder av en mann som er glad for en godt utført god jobb. Hvor han er når det skal jobbes for Thor er som sagt et spørsmål som gjør det litt betent han er så fresh at han orker det han gjør i dag. Han er vel kanskje bitter på Thor. Ønsket jo å være midtpunktet som kommentatorene nevnte. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvem faen har satt opp Tour-etappene i dag? De burde faenmeg vært hengt offentlig. Nok en "fjelletappe" hvor det ikke skjer en jævla dritt. Kjedeligste touren jeg har vært borti noensinne. Da så du ikke intervjuet i dag morres. De har "lettere" klarteetapper nå så touren ikke skal be avgjort tidlig. Alt skal bli avgjort den siste uka. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja bitter kan han gjerne være, men jobben hans i år er å være hjelperytter for Saestre og Thor, hvilket han har gjort en elendig jobb hittil. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Ja bitter kan han gjerne være, men jobben hans i år er å være hjelperytter for Saestre og Thor, hvilket han har gjort en elendig jobb hittil. Cervelo har ikke godt nok lag til å hjelpe bege to. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvem faen har satt opp Tour-etappene i dag? De burde faenmeg vært hengt offentlig. Nok en "fjelletappe" hvor det ikke skjer en jævla dritt. Kjedeligste touren jeg har vært borti noensinne. Og ja; morsomt med Thor i grønt igjen. Du skulle helst sett de avgjorde touren i pyrineene og hadde transport etappe siste 2 ukene? Nei, slik må det være om det skal være igjen spenning til siste uka, og ingenting er bedre enn at alle har en sjans før man går inn i de virkelige fjelletappene Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Men skulle Thor stå med Grønt i Paris - så burde det være med en stor Bismak, for han har ikke vært den beste Spurtern (..i de ordentlig avslutningene). Jeg er uenig. Konkurransen om den grønne trøya er ikke en seierstrøye det er en poengtrøye. Thor er mer komplett rytter enn Cavendish og derfor muligheten til å henge bedre med i fjellene og hente poeng underveis. Ikke noen tvil om at det hadde vært fortjent med Cavendish seier, men også om Thor skulle vinne. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Hvem faen har satt opp Tour-etappene i dag? De burde faenmeg vært hengt offentlig. Nok en "fjelletappe" hvor det ikke skjer en jævla dritt. Kjedeligste touren jeg har vært borti noensinne. Og ja; morsomt med Thor i grønt igjen. Du skulle helst sett de avgjorde touren i pyrineene og hadde transport etappe siste 2 ukene? Leser du det du vil lese? Det går ann å utjevne det litt. Toppet seg med den ene etappen i pyrineene, med 70 km flatt etter siste stigning. Det blir for dumt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Enig med bruno her. Det er ikke en spurttrøye, men en poengtrøye. Men hvordan skal vi forvente at en som foretrekker serie A fremfor PL skulle skjønne det? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Slutt å dra inn fotball her. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Jeg er uenig. Konkurransen om den grønne trøya er ikke en seierstrøye det er en poengtrøye. Thor er mer komplett rytter enn Cavendish og derfor muligheten til å henge bedre med i fjellene og hente poeng underveis. Ikke noen tvil om at det hadde vært fortjent med Cavendish seier, men også om Thor skulle vinne. Jeg er av en helt annen oppfatning, blir på lik linje som at et fotball lag skulle blitt totalt overkjørt men allikevel vant 1-0 - Ufortjent Kloffsk: Du klarer definitivt å provosere, men heldigvis har jeg vokst såpass at jeg klarer å heve meg over det (Merkelig nok). Men hadde det vært Face-2-Face så hadde vært noe helt annerledes Endret 17. juli 2009 av Giallorossi Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Leser du det du vil lese? Det går ann å utjevne det litt. Toppet seg med den ene etappen i pyrineene, med 70 km flatt etter siste stigning. Det blir for dumt. Var det ikke du som skrek om dårlige etappeprofil for en stund siden også da? Er da åpenlyst hvorfor det er slik, og i mine øyne fullt forståelig. Hadde ikke de etappene du misliker vært hva de var ville løpet sett helt annerledes ut nå, og kanskje alt avgjort. Nå har jo touren maks spenning, så skjønner virkelig ikke hva det er å klage over. Endret 17. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Leser du det du vil lese? Det går ann å utjevne det litt. Toppet seg med den ene etappen i pyrineene, med 70 km flatt etter siste stigning. Det blir for dumt. Var det ikke du som skrek om dårlige etappeprofil for en stund siden også da? Er da åpenlyst hvorfor det er slik, og i mine øyne fullt forståelig, og hadde ikke de etappene du misliker vært hva de var ville løpet sett helt annerledes ut nå, og kanskje alt avgjort. Nå har jo touren maks spenning, så skjønner virkelig ikke hva det er å klage over. Ja, jeg, og flere, har klaget på dårlig etappeprofil her inne. Det går ann å utjevne det litt, pyrineene var en vits. Selv om du ikke vil ha det avgjort allerede, så finnes det en mellomting. Det hadde selvsagt ikke vært avgjort nå om man kunne fått et par harde fjelletapper nå. Sammenlagtlistene har vært den samme i over en uke nå, sier sitt. Joda, blir spenning på slutten, men jeg har lidet meg gjennom to uker med ren møkk nå. Slik bør det ikke være. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg er av en helt annen oppfatning, blir på lik linje som at et fotball lag skulle blitt totalt overkjørt men allikevel vant 1-0 - Ufortjent Det var en litt tullete sammenligning. Hvor var Cavendish i dag? Kampen om den grønne trøya utkjempes ikke bare på de flate etappene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg har storkost meg med masse god sykkel, du har tydeligvis sett på møkk. Er det rart vi ikke skjønner hverandre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå