KeYhOle Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 drømmen er at thor knuser cav i paris å tar den grønne trøya:P men neppe sannsynelig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Det hadde vært så digg det. Sett trynet på mr overlegen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg må si eg har vondt for å se Cervelo slite ut Columbia før den avgjørende runden i paris, og da vinner Mark spurten. Håpet til Thor nå er å hente poeng på innlagte spurter på fjelletappene som kommer, og leder han ikke med endel før siste etappen ryker den grønne trøya er jeg redd. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror egentlig Thor bare leker med Cavendish. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Jeg tror egentlig Cav bare leker med Thor. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Ikke ødelegg drømmen min på den måten da. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Et skudd i baugen for Lance og Astana dette: Levi Leipheimer bryter touren etter fall på gårsdagens etappe. http://www.dagbladet.no/2009/07/17/sport/s...france/7240089/ Endret 17. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 (endret) Så ikke at han falt jeg. Han og Evans gikk i bakken med rundt 1 km igjen til mål. For Evans var det ingen fare, men altså litt verre for Levi. For de andre lagene betyr det jo i hvertfall at 3 plassen er innenfor rekkevidde i total sammendraget Endret 17. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå er det ikke sikkert at Cavendish i det hele tatt orker fjellene som kommer, og kanskje han er helt utslitt hvis han skulle klare å komme seg over. Så den grønne trøya er ikke kjørt for Thor på noen som helst måte. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Nå er det ikke sikkert at Cavendish i det hele tatt orker fjellene som kommer, og kanskje han er helt utslitt hvis han skulle klare å komme seg over. Så den grønne trøya er ikke kjørt for Thor på noen som helst måte. Han kommer over i år, det er nok bare skade/velt som kan hindre han nå. Han har så mange lagkamerater til å hjelpe han over, så det klarer han greit. Håpet er at han ikke kan jobbe for de innlagte spurtene for å spare laget for krefter, og det er her jeg mener håpet til Thor ligger nå. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Jeg tror han kommer over, men man kan ikke si hvor bra han er etter fjellene. Han har jo aldri vært med så langt, så vi kan aldri helt si hvordan han er etter fjellene. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Etter 20 km syklet av dagens etappe er det gått et brudd med 7 utøver, og ikke hvem som helst. De syv er Haussler, Voigt, Garate, Perez Moreno, Urban, Chavanel og Moreau. Nok av kjøresterke ryttere der, så lover godt for å bli spennende når tv bildene kommer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Thor er tilbake i den grønne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Haha! Imponerende av Thor nok en gang! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 haha, Joker-Thor Fantastiske bilder av Haussler når han kommer i mål. Frysninger på ryggen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Wohoho! Thor! Men skulle Thor stå med Grønt i Paris - så burde det være med en stor Bismak, for han har ikke vært den beste Spurtern (..i de ordentlig avslutningene). ...Må si jeg også liker denne Hausler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå