DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Skjer ikke at dagens brudd går inn. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Nei, har liten tro på det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Syns jeg hører Bye og Rønning parodierer Thor.. :!: Det har de jo allerede gjort. name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, har sett de Formulerte meg bare litt feil når jeg skrev det. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Ja, jeg prøvde å tyde det så godt jeg kunne og kom fram til at du ikke kunne ha sett de. Den gang ei. EDIT: DJ_Dark hadde hvertfall ikke sett de. Da er det hvertfall en som forhåpentligvis fikk seg en latter. Er det noen som velger å se på Eurosport egentlig? Endret 15. juli 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Ja, jeg prøvde å tyde det så godt jeg kunne og kom fram til at du ikke kunne ha sett de. Den gang ei. EDIT: DJ_Dark hadde hvertfall ikke sett de. Da er det hvertfall en som forhåpentligvis fikk seg en latter. Er det noen som velger å se på Eurosport egentlig? Hehe, den er grei Nei, syns egentlig det er bedre å få det med seg på TV2 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 TV2 ftw. Alltid morsomt å høre på historiene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Er det noen som velger å se på Eurosport egentlig? Så på Eurosport tidligere, da Tv2 lidde under den tragiske Morten Langli. Men nå fremstår Eurosport kommentatorene regelrett kjedelige ut, et par tørre vitser dem imellom og en historie om en eller annen rytter (...som de har fortalt 100 ganger før). ...Takker seg til Paasche (....og Kaggestad) Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Jeg liker faktisk Eurosport-kommentatorene ganske godt, men jeg ser på TV2 allikevel. Må jo få med meg bl.a. landbrukshalvtimen Ellers har jeg pleid å switche over på Eurosport HD når det er reklame på TV2, men i dag har de hatt reklame samtidig. Det har ikke skjedd på tidligere etapper. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hmm..bruddet har holdt seg bra egentlig, på rundt 3 minutter hele tia. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Alltid gøy med landbrukshalvtimen. Den har vel ikke vært i dag heller? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Woho, Intervjuet kommer igjen - Like deilig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Woho, Intervjuet kommer igjen - Like deilig! Ønskereprise!!! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Får håpe Thor oppfyller det han har sagt idag da Han virka jo veldig sikker. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 THOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR! Dessuten eier Bye og Rønning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Intervjuvet kan sees her også Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Thor "stiven" Hushovd. Sjanseløse Hushovd dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå