MartinF Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Fredagens. Radioforbudet er direkte latterlig. ASO er utrolig idiotiske innimellom. Lenke til kommentar
agail Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Jens Voigt er en artig type, http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/article2814899.ece, men han sier mye sant her. Synd med Arvesen virket som han var i god form, og skulle få kjøre egne sjangser de neste etappene. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Trist nyhet å lese etter å ha kommet hjem fra jobb. Hadde gledet meg til å se Arvesen i brudd en av de nærmeste dagene. Jaja, får håpe vi får se han til nesten år igjen. Da satser vi på å ha med 3 nordmenn? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det gjør vi definitivt. Utrolig synd med Arvesen altså Føler med ham. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det er ganske sikkert med 2 norske ryttere neste år, Thor og Edvald. Arvesen er jeg ikke så sikker på lenger, kontrakten med Saxo-Bank går vel ut etter denne sesongen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Vi får nok sett Arvesen neste år og. Men utrolig synd at han falt. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Tror at Arvesen stiller neste år jeg og, men det er større usikkerhet med han enn det er med de to andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bjarne Riis sier at Kurt trolig blir tilbudt kontrakt innen kort tid. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Bjarne Riis sier at Kurt trolig blir tilbudt kontrakt innen kort tid. Det er vel vært ganske klart at Bjarne og Saxxo har ønsket å ha med Kurt videre. At han får sykle Touren neste år gjenstår å se til neste år og hvordan gutta på laget gjør det. Var nære han ikke kom med i år, og neste år er han andre ett år mer erfaren, og dermed enda nærmere Kurt enn i år. Jeg er ikke sikker på vi ser Kurt i touren neste år, men håper selvsagt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er det jeg hører og ser? En Humoristisk og (Altfor?) Offensiv Thor! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er det jeg hører og ser? En Humoristisk og (Altfor?) Offensiv Thor! Det lover godt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er det jeg hører og ser? En Humoristisk og (Altfor?) Offensiv Thor! Fantastisk! Jeg lo mye da jeg hørte hva han sa. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det lover bra ja Hva heter han som latet som han ringte når han vant den ene etappen? Fikk ikke det med meg serru.. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 (endret) Det lover bra ja Hva heter han som latet som han ringte når han vant den ene etappen? Fikk ikke det med meg serru.. Mark Cavendish gjør dette eller andre teite ting når han vinner. Endret 15. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Det lover bra ja Hva heter han som latet som han ringte når han vant den ene etappen? Fikk ikke det med meg serru.. Mark Cavendish gjør dette eller andre teite ting når han vinner. Cavendish var det ja. Får håpe Thor legger han bak seg i dag.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er det jeg hører og ser? En Humoristisk og (Altfor?) Offensiv Thor! Han spilte til og med på stemplet han har fått som verdens beste spurter i slak oppoverbakke. - Hvorfor passer etappen så godt for deg? - Fordi jeg er så sinnsykt god i slak oppoverbakke! Med ett lite glis om munnen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva er det jeg hører og ser? En Humoristisk og (Altfor?) Offensiv Thor! Han spilte til og med på stemplet han har fått som verdens beste spurter i slak oppoverbakke. - Hvorfor passer etappen så godt for deg? - Fordi jeg er så sinnsykt god i slak oppoverbakke! Med ett lite glis om munnen. Hahaha. Fantastisk! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Syns jeg hører Bye og Rønning parodierer Thor.. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Syns jeg hører Bye og Rønning parodierer Thor.. :!: Hahaha. Tips dem om det! :!: Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Hva trur dere om bruddet idag? Skal vel holde hardt om de greier å komme seg til mål aleina.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå