Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typiske små kuperte etapper der det er stor sannsynlighet for at et brudd går inn denne uke, lite vil nok skje blant sammenlagt favorittene.

Søndag blir det nok litt mere action.

Gleder meg til nest siste etappen, der må det jo bare bli vill støting fra de som er etter i kampen om gultrøya.

Endret av agail
Lenke til kommentar

Brudd, gjør jo "flate" etapper enda bedre. Er jo få ting som er så moro å se spurtlagene jage utbruddet og se hvem som klarer å rulle over mål først, når de faktisk klarer å dra de inn den siste km så er det ingenting som er mer moro :)

Lenke til kommentar

Jeg er slett ikke så sikker på at Cavendish er veldig sliten enda, men håper selvfølgelig på det.

Tror dagens etappe kan bli veldig spennende. Blir interessant å se om for eksempel cerveló sender noen i brudd, som for eksempel Haussler, da vil jo ikke de være interessert i å sette seg fram å kjøre. Noe som kan være en fordel for da må nok columbia kjøre ganske mye om eventuelle brudd skal hentes inn.

Hva tror folket? Får Hushovds hjelpere litt frihet til å gå i brudd i dag ettersom han leder poengkonkurransen, eller må "alle" kjøre for Hushovd å satse på massespurt?

Endret av OlaTK
Lenke til kommentar

Tror ikke de trenger, for i dag kommer Columbia til å ligge i front å kjøre inn brudd.

Tviler sterkt på at Cavendish er kjørt enda og tipper nok han er i front igjen i dagene som kommer nå.

Kan nok godt være noen fra Cervelo får gå om de har sjansen i dag, men satser på samlet spurt tilslutt jeg.

Lenke til kommentar

Jeg setter ett tips på Freire i dag, men at Thor og Cavendish vil "krige" på mellomspurtene. Og at columbia vil kjøre tror jeg også er veldig realistisk

Hvem tror Cavendish vil fullføre i år? Spesielt hvis Thor greier å holde på trøya, vil motivasjonen til "Cav" sprekke?

Lenke til kommentar

Motivasjonen til Cavendish er å fullføre, helst med den grønne trøya. Og hvis han ikke skulle ta den grønne trøya, så er det fortsatt igjen champ elysees igjen og det er en veldig stor etappe å vinne. Og med ett lag som Coloumbia, så kan Cavendish absolutt vinne den

Lenke til kommentar

Likte ikke det der, men mannen er en tøffing for å si det pent. Har fremdeles vondt i kroppen etter å ha sett han gå i bakken i sitt første år i touren, får bare satse på at det ikke er kragebeinet som er knekt.

Når mann snakker om Kurt, jævlig bra bilde :D

1247571422761139.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...