archongamer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) haha, konge Thor Da leder man med 11 poeng på den grønne. Endret 11. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jadda, nye poeng! Dette ble jo en kjempemorsom etappe. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Hooh, Thor er rå, Hincapie gidde fort opp ;-p Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Som Kaggestad sa nettopp, mon tro hva som går i gjennom hodet til Cavendish nå. haha Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Man kan vel også med trygghet si at Thor er bedre i 'variert' terreng enn Mark? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Jævlig flaut for råner fyren, imo. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Man kan vel også med trygghet si at Thor er bedre i 'variert' terreng enn Mark? Absolutt, og Thor er jo blitt bedre til årets tour enn han har vært tidligere også. Mark har ekstremfart over kort distanse, men veldig lite annet å banke i bordet med. Og jeg er såååå enig i at klysa fortjente å sutte på denne karamellen bak i hovedfeltet Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 "Vi tar en kort pause så er vi snart tilbake." Dette er jeg meget lei av. Så hvem tror folket går først over målstreken i dag? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Óscar Pereiro Sio, vinner av TDF i 2006 har akkurat brutt på dagens etappe. Hvem som vinner velger jeg å vente litt med å spå, da det er mange som nesten er nødt til å forsøke et eller annet. Endret 11. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Astaloza som ligger i bruddet er vel en habil klatrer. Men tror nok hovedfeltet begynner å kjøre før de opparbeider seg en for stor ledelse. har nesten lyst til å tippe at gode gamle Lance vinner i dag jeg Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Tror ikke ett brudd går inn i dag, men hvis bruddet som ligger i front klarer det håper jeg Sanchez tar det. Edit: leif Endret 11. juli 2009 av OlaTK Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Husker Ricardo Ricco i fjor, det var jævlig artig! Helt til han ble dopingtatt.. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Husker Ricardo Ricco i fjor, det var jævlig artig! Helt til han ble dopingtatt.. Ricco var jo umenskelig i fjor, så var liten tvil om at han var dopet. Bra at de blir tatt. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) En god grunn til det, var kanskje vinden. Det var sterk vind, og derfor var det såpass samlet. Det var ikke Astanas plan at Contador skulle rykke, men han gjorde det allikevel (sansynligvis fordi han følte seg uovervinnelig...).Kilde: Cyclingnews Vinden skal ikke ha noe å si på klatring, hvertfall ikke når veien går i sikk sakk. Nå var det et lite parti på toppen som var litt utsatt for vind. Uansett, noen kunne fått 30 sekunder om ikke mere hvis de hadde kjørt det de kunne i fra bunnen, det hadde vært til stor hjelp for de senere i Touren. Nå i dag kommer de sannsynligvis samlet inn til mål. Og i morgen gjør de også det ganske sikkert, da siste toppen er 70km fra mål. Så er det masse flate etapper igjen til de kommer til alpene. De må ta utrolige mange minutter i alpene for å klare å ta Astana rytterne, som er utrolig sterke på tempo. Dette lover jo godt for offensiv kjøring i alpene? Endret 11. juli 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Holder bruddet inn eller blir det spurt? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Se der, Sanchez tok det! Som jeg hadde håpet om bruddet gikk inn. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 Begynner å bli litt kjedelig med Astana som ikke tørr gjøre noen ting. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 De trenger jo ikke gjøre noe. Personlig mener jeg at de andre lagene må være mer offensive, men de har for stor respekt og om noen av kanonene rykker, så kjører jo bare Astana de inn igjen... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. juli 2009 Del Skrevet 11. juli 2009 (endret) Som sagt, de trenger ikke gjøre en verdens ting. De har stålkontroll på dette. Men så håper jeg at de lar dem gjøre opp innbyrdes i laget på siste etappene i alpene evt. I morgen håper jeg vi får se et helhjertet forsøk fra Andy Schleck, han feiga litt ut i dag syntes jeg. Men jeg tror nok at det vilkomme angrep i morgen foran hviledagen. Endret 11. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå