spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Men hvis Cavendish skulle slite litt mer etter fjellene så vil han fortsatt være ekstremt sterk i spurtene, bare se hvor overlegen han og laget er nå Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At Thor vil ha en fordel i spurtene kontra Cavendish på slutten av touren fordi han er sliten tviler jeg på. Tipper Cavendish tar sin 3 seier i dag, men det er vel ikke mye å vinne på det tipset. Hvorfor tviler du på det? Har skjedd før med Thor vs McEwen. Jeg kan bare ikke forestille meg at Cavendish svir så fryketlig mye mer enn Thor når vi vet at de antagelig blir sittende i den samme gruppettoen med et par hjelperyttere rundt seg. Begge er antagelig utslitte etter fjellene, men i en spurt vil de uansett yte sitt beste, og da tror jeg fremdeles Cavendish vil ha et gir Thor ikke vil kunne følge. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Cavendish er mye dårligere i fjell enn det Thor er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Var det ikke for to år siden Thor gikk i brudd på en fjelletappe og syklet solo opp et par fjell som tete de la course? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jo, han gikk i brudd for å ta noen poeng på den grønne. Han syklet over et og et halv fjell solo, tror jeg det var. Husker Dag Otto og TV2 passerte han på vei opp, og fikk et par ord fra han. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det var ikke at av de største fjellene. Han gikk vel i brudd på flatmark ledet over et fjell og ned i en dal hvor han fikk et par spurtpoeng før han slapp seg tilbake. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Slappe jævler. Det bruddet går inn. Edit: Ler godt om sapa går inn som #1, har han på laget mitt. Edit 2: Nei der datt han av gitt.. Endret 8. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Dette blir en rå avslutning. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Tipper de blir tatt igjen rett før mål Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Grattis Voeckler. Holder inn dette. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Voeckler tar dette nå. Kommer franskmennene til å ta av i hvertfall Endret 8. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 MEN I HELVETTE LA OSS SE HOVEDFELTET DA! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Haha så herlig, bare smiler å rister på hodet Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Gratulerer til Voeckler. Han virker absolutt som en kar som fortjener det. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 VM i antiklimaks. Mongolid retardert hovedfelt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fuck fransk TV. Var da ingen spenning bak der, og spurten fikk man se. Hva klager du over?? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk man se spurten? Fikk se 1 sekund. Dette KUN fordi en franskmann lå an til å vinne. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Fikk man se spurten? Fikk se 1 sekund. Dette KUN fordi en franskmann lå an til å vinne. Ble jo aldri noe spurt å snakke om, mer et hovedfelt i allerede stor fart. Så det lille man så var da den spurten som var. Vi er ikke noe bedre i norsk fjernsyn om en kjær utøver er på vei til sin fortjente seier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå