NightKeeper Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Cancellara i gult! Det blir ikke jevnere enn det der. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 haha, Go Ben Stiller. Your my hero! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Det der var den beste lagtempoen jeg har sett. Egentlig mest på grunn av Lance - som fortsatt er helt. Ben Stiller er alltid kul. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hva er det med Ben Stiller? Fikk ikke med meg den siste halvannen timen av programmet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Han har besøkt Armstrong under etappen. Fikk sitte på i bil i gårsdagens etappe. Og i dag delte han ut den gule trøya til Cancellara Endret 7. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tøft. Okei, får se det i reprise i sporten senere da Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Det der var den beste lagtempoen jeg har sett. Egentlig mest på grunn av Lance - som fortsatt er helt. Ben Stiller er alltid kul. Pluss alle de gøye fallene det var noe av det jeg syntest var morsomste i dag, ekstra dramatikk. Litt synd på Menchov men han var vel allerede avskrevet/ikke regnet med, til tross for at han nettopp har vunnet giroen. telecomx4 utforkjøringen Var det noen alvorlige skader i dag som følge av fallene? Så ut som de fleste greide seg bra. Hvordan går det ann å falle her? det er jo helt rett. Endret 7. juli 2009 av JUL Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Nei. Var nok bare en del skruddsår ute å går. Hele Telecom fallet var jo bare morsomt, plutselig så man halve laget i grøfta, før man så hva som skjedde. Fallet til Silence-Lotto rytteren så vondt ut, sklir på asfalten i 45 km/t. Flaks for han og mannen bak at han kom seg løs fra pedalene, vis ikke kunne det endt stygt. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Var det noen alvorlige skader i dag som følge av fallene? Så ut som de fleste greide seg bra. Rooijakkers brakk armen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan går det ann å falle her? det er jo helt rett. Ser ut som om han kommer borti hjulet til mannen foran og da går det rett i bakken Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Hvordan går det ann å falle her? det er jo helt rett. Ser ut som om han kommer borti hjulet til mannen foran og da går det rett i bakken Han kopierte bare artikkelnavnet i linken. Vis du leser artikkelen, så står det akkuratt det samme som du sier Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Hvor står det han han kopiert hen? Jeg finner det ikke eneste overskrift som sier det, men nå er jo ikke det så fryktelig viktig heller er det det? Jeg gidder jo ikke å sitte å lese en artikkel når de viser hva som skjedde i en liten snutt på toppen heller Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Lance har trua på Thor i dag, og det samme har jeg None the less, I predict a full on field sprint. Thor H lived in Perpignan for a long time and wants it bad. Cav will b hard to beat tho. Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Uten og ha sett løypeprofil eller hvordan oppløpet er, så vil jeg si at sjansene til Thor er dårlige nå. Jeg tror heller at sjansene blir bedre jo lenge ut i touren vi kommer. Men hvis det er slakk oppoverbakke på oppløpet, så kan han klare det Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 (endret) Håpet til Thor er vel at Cavendish ikke kommer seg over fjellene eller er så utslitt av å komme over at han ikke er 100% i spurten. Frem til vi kommer dit er jeg redd at han blir for sterk i spurter om ingen av de har uhell, selv i slak motbakke. Endret 8. juli 2009 av archongamer Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Er redd for det samme selv, men jeg tror absolutt at Cavendish kommer over fjellene. Han vil få masse hjelp får å klare det. Men det kan hende at Thor er sterkere enn han på slutten av touren, men da må jo selvfølgelig samarbeidet funke, og det er det ikke sikkert at det gjør. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At Thor vil ha en fordel i spurtene kontra Cavendish på slutten av touren fordi han er sliten tviler jeg på. Tipper Cavendish tar sin 3 seier i dag, men det er vel ikke mye å vinne på det tipset. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At Thor vil ha en fordel i spurtene kontra Cavendish på slutten av touren fordi han er sliten tviler jeg på. Tipper Cavendish tar sin 3 seier i dag, men det er vel ikke mye å vinne på det tipset. Jeg tviler vel jeg også, men Cavendish har enda å bevise at han klarer slitet. Jeg synes vel at Cavendish fortjener den grønne trøya i år, så får vi håpe Thor får en etappeseier. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Jeg tror Cavendish klarer seg over fjellene. Med mindre han blir syk, så skal det nok gå greit. Håper at Thor tar den grønne trøya. Tror også at Cavendish tar etappen idag også. Han virker rett og slett uslåelig. Når han vil vinne, så vinner han, kan det virke ut som. Men en etappe som den Thor vant ifjor, ville nok Thor også slått Cavendish. Er ikke mange som kan matche Thor da. Rooijakkers er ute fra 2 til 3 måneder. Operasjonen gikk heldigvis bra. Sprøtt å se Bbox Bouygues Telecom i den ene svingen. Halve laget lå i grøfta. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 At Thor vil ha en fordel i spurtene kontra Cavendish på slutten av touren fordi han er sliten tviler jeg på. Tipper Cavendish tar sin 3 seier i dag, men det er vel ikke mye å vinne på det tipset. Hvorfor tviler du på det? Har skjedd før med Thor vs McEwen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå