Kalle_92 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg tipper at gamlefar Lance er i gult etter morgendagen Er mitt tips også, strålende kjørt av den taktisk geniale mannen. Derimot tror jeg fortsatt at Lance kommer til å slite i fjellene, når Contador og Sastre drar til. Kan bli spennende. Tror Contador, Sastre og Schleck blir de hardeste i fjellene. Synes Thor gjorde en bra jobb idag, selv om han ikke klarte å vinne over Cavendish. Han var ihvertfall nærmere enn han har vært Mark på lenge. Man må jo huske at Cavendish har en seiersprosent i spurter på omkring 82% (~Johan Kaggestad). Thors mulighet på den grønne trøya er innenfor rekkevidde. Freire og Boonen har vel ikke fått et eneste spurtpoeng enda? Altså snakk om ganske mange poeng tapt. Men er enda lenge igjen før Touren er slutt. Ellers håper jeg at Arvesen får litt betalt. Han gjorde en solid jobb idag (som alltid!). Tror ikke Riis angrer på valget han tok. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) De har ikke tatt poeng nei. Thor har 54. Har vanskelig for å se at de tar inn det med det første når vi vet at vinneren av den grønne trøye pleier å i overkant av 200 poeng (?) Edit: Noe mer muligens.... Endret 6. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 250-300 ligger det på. Har også vært over 300 i Zabels storhetstid. Men når Thor vant den i 2005 hadde han bare 194p tror jeg, men det var jo uten en eneste etappe seier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror Contador, Sastre og Schleck blir de hardeste i fjellene. Du mener Andy, sant? Frank må være en av de mest oppskrytte klatrerne som finnes. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Du mener at schleck(frank) ikke kommer til å gjøre det bra i fjellene? Hvem mener du har størst sjanse til å vinne klatretrøya= Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Jeg synes Frank er overvurdert. Han hadde et veldig bra år i 2006. Året før var han linket til Fuentes. Han er en god allrounder, men i mine øyne hakket under de beste. Jeg fikk aldri med meg den overgangen der han gikk fra å være god til å være sammenlagtfavoritt. Klatretrøyen vinnes nok av en som ikke er farlig i sammendraget. En som får gå i brudd på fjelletapper uten å bli jaktet på av de store lagene. Jeg føler tendensen er at den enten vinnes av en slik rytter eller en dopet rytter. Det er kanskje den vanskeligste trøyen å spå. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Er enig med white, Frank har tapt seg litt i det siste, og ikke vist samme entusiasme. Han kan vinne enkelt etapper, men noe trøye tror jeg ikke han klarer. Fjelletappene i år blir de mest spennende på flere år! Du har: Armstrong, Menchov, Evans, Sastre, Contador, Kløden og kanskje da A. Schleck som vil gjøre det bra i fjellene. Men den prikkete trøya kan godt havne hos en utbruddsvillig rytter som kjører i brudd på 2-3 etapper, og sanker poeng. Endret 7. juli 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Tror Contador, Sastre og Schleck blir de hardeste i fjellene. Du mener Andy, sant? Frank må være en av de mest oppskrytte klatrerne som finnes. Så klart. Regnte ikke med at noen trodde jeg mente Frank, da Andy virker mye sterkere ut. Men vi får se. Frank er absolutt en habil klatrer. Han vil nok kunne hjelpe Andy til det kanskje er en 10-15 mann igjen. Jeg må si meg enig med Kaggestad's konklusjon om at Sastre burde gå for polkadotten. Kanskje han selv også innser det idag, etter lagtempoen? Tror Cervélo taper noen sekunder i forhold til SaxoBank/Astana og evt. også noen av de andre lagene. Tror dere at Christian Vande Velde vil klare seg bra i fjellene i år, med tanke på hans skadefravær tidligere osv. ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Problemet for Sastre om han ønsker å gå for klatretrøyen er at han vil få følge opp samtlige stigninger ettersom han er farlig i sammendraget. Det er klart, hvis han har en dårlig etappe og dermed kan utelukkes som sammenlagtkandidat, vil polkadotten sannsynligvis være et mål for ham. Lagtempoen i dag vil spille en viktig rolle for sammenlagtkandidatene tror jeg. Gleder meg til å se hvor Evans & co ender. Han har vært min favoritt i en del år nå og jeg håper han vinner, om ikke Armstrong bestemmer seg for å dra til med en ny seier. Det hadde vært fantastisk om Lance, som garantert er den rytteren som er mest doptestet i feltet i år, hadde vunnet hele greia. Endret 7. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
agail Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Fjelletappene i år blir de mest spennende på flere år!Du har: Armstrong, Menchov, Evans, Sastre, Contador, Kløden og kanskje da A. Schleck som vil gjøre det bra i fjellene. Men den prikkete trøya kan godt havne hos en utbruddsvillig rytter som kjører i brudd på 2-3 etapper, og sanker poeng. Ikke glem Liquigas gutta Nibali og Kreuziger, har litt tro på dem i år. De har startet bra og kan overraske. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Folk faller jo som fluer på denne tempoen Halve telecome-laget var jo av nede :!: Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Pinlig mye, ikke er det glatt heller. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Lagtempoen i dag vil spille en viktig rolle for sammenlagtkandidatene tror jeg. Gleder meg til å se hvor Evans & co ender. Ja, det ser dårlig ut for den Evans, men dette lover jo godt til fjellene(underholdning), da han må angripe med alt han har av krefter. Jeg er spent på tiden til Cervelo. Sterk tempo av Katusha virker det som. Endret 7. juli 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Ja. Det er kjedelig at denne lagtempoen har såpass mye og si for sammendraget, og det allerede etter fjerde etappe. Cadel Evans er allerede ute av kampen, og det er synd for han. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Pfft, Evans er da ikke ute av løpet enda, mye kan enda skje. Når er forventet målgang i dag? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Tror ikke han kan ta innpå 2-3 minutter på Contador i fjellene. Cervelo kjører bra. Veldig viktig mtp Sastre. Endret 7. juli 2009 av NightKeeper Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Hele touren kan jo dreie seg om den interne kampen i Astana etter denne etappen. Tror ikke Evans kan kjøre inn flere minutter når vi vet hvilket lag Astana kan forsvare den gule trøya med. Forhåpentligvis presterer Saxo Bank såpass bra at Andy fremdeles kan være med. Liquigas imponerer forøvrig, men jeg tror ikke vi kan forvente at Kreuziger skal hamle opp med Astanagutta når det begynner å gå oppover. Tony Martin kjenner jeg ikke så godt, hvordan er han til å klatre kontra Andy Schleck? Endret 7. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 (endret) Problemet til Evans er at han ikke evner å rykke. Han har ikke sjanse til å gå alene. Han er en klegg, ikke en leder. Fucker han seg så mye som det ser ut til i dag, er han så og si ute. Endret 7. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Atald Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Digger Skoda-reklamen på tv2 nå. Hvorfor kjøre Skoda når du kan gå da? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. juli 2009 Del Skrevet 7. juli 2009 Oh, nå ser det stygt ut for Evans. Opp mot 3minutter bak. Da ryker nok han fra mitt tourmanager lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå