archongamer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Og Thor var for dårlig uten noe å skylde på, ingen bombe.. Fortjent at Columbia dro hjem seieren i dag! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Uff, nesten. Uansett så er det gode poeng å hente. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det nokon som kan gi meg ein kort leksjon i sykkesporten? Taktisk sett... Følger med på TV, men det vanskelig når du ikkje har oversikten http://pcmnorge.no/rittpresentasjoner.php http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/ Her finner du mye nyttig info. Litt vanskelig å vite hvor vi skal begynne å forklare. Så du får lese deg til litt kunnskap. Takk Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish kolapser vel i fjellene i år også Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Uff:S Thor burde tatt en Petachi! Startet spurten og overumplet Cav! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish kolapser vel i fjellene i år også Men det gjør vel Hushovd også Han blir vell alltid syk i fjelletappen. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 For en spennende slutt på en lang og flat etappe Cavendish virker veldig sterk, og Team Columbia jobbet veldig hardt for det. Uansett så er de andre "spurtkanonene" parkert i forhold til den grønne trøya. Det er positivt for Thor sin del. Men mye kan endre seg. Jeg syns det blir enda vanskeligere for Sastre, Cervelo kommer til å tape tid til både Astana og Saxo bank i morgen, det er jeg sikkert på. I tillegg er det en individuell tempo igjen. Så da skal Sastre ha en utrolig god fjelletappe for å ta igjen det tapte? Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish kolapser vel i fjellene i år også Men det gjør vel Hushovd også Han blir vell alltid syk i fjelletappen. Thor startet IKKE spurten ! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish kolapser vel i fjellene i år også Men det gjør vel Hushovd også Han blir vell alltid syk i fjelletappen. Thor har da aldri brutt Touren, det gjorde Cavendish ifjor etter han ble treg som en snegle i fjellene...er ikke fjell på Isle of a Man vet du Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Sier som jeg har sagt tidligere. Skjønner ikke hvorfor ikke bare Thor gjør som i dag, sitter på bakhjulet til Cavendish. Det er hans eneste mulighet om Cavendish går for tidlig. Cervelo er ikke gode nok til at de skal klare å fikse noe tog hver eneste etappe. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish kolapser vel i fjellene i år også Men det gjør vel Hushovd også Han blir vell alltid syk i fjelletappen. Thor har da aldri brutt Touren, det gjorde Cavendish ifjor etter han ble treg som en snegle i fjellene...er ikke fjell på Isle of a Man vet du Ah, han brøt ja. Nå tenkte jeg på kollaps som å kjøre drittdårlig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish valgte å stå av før fjellene fordi han skulle forberede seg til VM. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Sier som jeg har sagt tidligere. Skjønner ikke hvorfor ikke bare Thor gjør som i dag, sitter på bakhjulet til Cavendish. Det er hans eneste mulighet om Cavendish går for tidlig. Cervelo er ikke gode nok til at de skal klare å fikse noe tog hver eneste etappe. Helt enig. Thor gjorde det samme i dag som McEwen har gjort i flere år. Han fant seg den antatt kjappeste ryggen og prøvde seg. Det funker langt bedre enn "toget" til Cervelo. Håper de skjønner dette. Det leie er at Hushovd ikke har sjanse i havet på for eksempel et brudd. Columbia et av de mest organiserte lagene og de vil gjøre alt for å forsvare poengtrøyen, så lenge Cavendish kommer seg gjennom fjellene selvsagt. Vi får se hvordan Cavendish ligger an etter etappe 9. Endret 6. juli 2009 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Cavendish valgte å stå av før fjellene fordi han skulle forberede seg til VM. OL* Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Neeeeesten for Thor i dag... Tror jeg kan vedde lillefingern min på at Astana vinner i morgen med Saxo på en nær andreplass. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Skal ikke undervurdere Garmin. Garmin har flust med tempohester. Jeg nevner i fleng, Wiggins, Vande Velde, Zabriskie og Millar. I tillegg er vel Hesjedal (og Maaskant?) ganske brukbar. Endret 6. juli 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
agail Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Bedre taktisk av Thor i dag å bare ligge på hjul til Cav, men han hadde rett og slett ikke sjangs. Fortsetter Thor å ta poeng i kampen om den grønne trøya kan det jo kanskje bli spennende å se om Cav kommer seg gjennom fjellene. Artig å se Armstrong i dag, er rutinert å ligger lang fremme når det sprekker opp. Han knappet inn 30 sek på sammenlagt favoritene og ligger som nr 3 i sammendraget. Tror de skal kjøre hardt i fjellene for å bli av med Armstrong, hvis han da ikke må være hjelperytter for Contador. Endret 6. juli 2009 av agail Lenke til kommentar
JUL Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Lagtempo: Montpellier > Montpellier - 39 kmLagtempo er med for første gang siden 2005. Distansen er kortere enn det som har vært vanlig og vil dermed ikke gi de av sammenlagtfavorittene som er på svake lag for ”mye i sekken”. Det er begrenset hvor mye tid som kan tapes på 42-43 minutters intens kjøring. Hva tror dere om morgendagens etappe? Jeg har stor tro på Astana de har mange gode temporyttere og hadde 4(!) blandt de 10 første på den første tempoetappen (Contador, Klôden, Leipheimer og Armstrong) Kan de greie å ta 40 sekunder på saxo bank slik at vi får se Armstrong i gult ? Lenke til kommentar
fredrune Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Det hele blir ulidelig spennende i morgen! Digger TDF Stolt av å være Norsk etter atter en bragd fra Mr. Arvesen. Norsk flagg i milevis idag igjen i front av hovedfeltet Thor for en strålende innsats i spurten idag! Tror han tar Cavendish på sikt... Bare denne øyboeren får en fjellovergang i beina så er han tom Det som er frustrerende er rett og slett TV2 sin tourmanager.. den SUGER BIG TIME !!!! oppdateringsfrekvens som ei folkevogn uten motor.. makan! Kan jo knappt kalle det et spill, når det er så tregt. Vil jo ha resultatene i laget mitt Øker spenningen i TDF med et manager spill online. Gleder meg til i morgen Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Jeg tipper at gamlefar Lance er i gult etter morgendagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå