TheDarkListener Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Thor var jo vanvittig heldig i går, bare å se hva som skjedde med resten av de store favorittene til den grønne trøya. Farrar var smart og holdt seg tett til Cav, men har jo ingen ting å stille opp med på toppfarten, ellers var det jo stort sett C-spurtere som var oppe sammen med Thor om topp 5 plasseringer. Bennati, Freire, Boonen og synderen Napolitano inntok vel sånn ca de siste plassene på resultatlista. Det eneste som for meg kan tolkes som et tegn på Hushovds form i går, var at han slo Ciolek, som hadde et veldig bra tog. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Resten av favorittene? Jeg kan ikke se for meg at Boonen skal klare å ta den grønne, så sånn jeg ser det, så var det vel kun Freire som ble hindret. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Benatti ble også hindret da han måtte kjøre ut til ventre. Cavendish tar dagens... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Resten av favorittene? Jeg kan ikke se for meg at Boonen skal klare å ta den grønne, så sånn jeg ser det, så var det vel kun Freire som ble hindret. Vil si at Freire, Bennati, Napolitano og også Boonen har større sjanse til å ta den grønne, en det gårsdagens toer Farrar har, og de representerer en stor del av det som kan kalles de beste sprinterene i årets Tour. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Flere som hørte Dag Otto da velten gikk i går før mål, "MEN SAVA OGSÅ" :!: Bruddet har visst 13 minutter nå. Nesten så jeg tror det holder helt inn. Endret 6. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Flott å se det norske flagget så langt fremme. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det nokon som kan gi meg ein kort leksjon i sykkesporten? Taktisk sett... Følger med på TV, men det vanskelig når du ikkje har oversikten Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva skjedde egentlig med Credit Agricole? Nedlagt? Konkurs? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Flere som hørte Dag Otto da velten gikk i går før mål, "MEN SAVA OGSÅ" :!: Ja, Hr Lauritzen er tidenes kuleste søring. Deilig å komme hjem fra en tung dag på jobb og bare legge seg i sofaen og slå på TdF Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva skjedde egentlig med Credit Agricole? Nedlagt? Konkurs? De fikk ikke ny sponsor Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Er det nokon som kan gi meg ein kort leksjon i sykkesporten? Taktisk sett... Følger med på TV, men det vanskelig når du ikkje har oversikten http://pcmnorge.no/rittpresentasjoner.php http://msn.tv2sporten.no/sykkel/tdf/ Her finner du mye nyttig info. Litt vanskelig å vite hvor vi skal begynne å forklare. Så du får lese deg til litt kunnskap. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må si meg uening i Dag Ottos påstand om at hushovd er flink til å plassere seg. Føler vi ser gang på gang at han blir innelåst, eller blir liggende for langt ute.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hva i all verden er det som skjer? Krysser fingra for at dette holder inn og at Hushovd viser muskler og tar spurten! Herregud, spennende Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må si meg uening i Dag Ottos påstand om at hushovd er flink til å plassere seg. Føler vi ser gang på gang at han blir innelåst, eller blir liggende for langt ute.. +1 Dette blir jævlig spennende. Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Hoho, Lance er kongen ! Elsket når han veivet med fingeren, gav faen i Contador, og sendte frem dispilene sine til å dra ! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men for F*** da. Der missta jeg tvbildet. Alle kanalene borte!! Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Men for F*** da. Der missta jeg tvbildet. Alle kanalene borte!! HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Djees, hvor langt er det igjen? Edit: Der kom bildet tilbake. :] Endret 6. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Djees, hvor langt er det igjen? 6,6 km nå. Forundrer meg ikke om TV 2 kjører på med en liten reklamepause. Endret 6. juli 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå