untouch4ble Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Cavendish og Co fikk jo nesten ei luke på slutten der, ikke rart han vant. Thor spurta jo ikke en gang, han satt jo kun på setet. Thor virker sterk! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Herlig at Hushovd kom så høyt oppe. Cavendish er strålende idag! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Imponerende innsats av Thor som triller lekent inn til fjerde plass, men CTT virker litt for uorganisert. Cavendish dominerer, til min fornøyelse (har han på managerlagene mine og digger personligheten til fyren). Columbia har også et organisert tog som holder seg framme i feltet i de 10 siste kilometerne. Får Cervélo ordna til noe sånt kan det fort bli både etappeseier og grønn trøye til Thor. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Cavendish er i egen klasse, tror ikke Thor hadde hatt nubbesjangs om han lå på hjulet hans. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Imponerende innsats av Thor som triller lekent inn til fjerde plass, men CTT virker litt for uorganisert. Var jo en fryktelig rotete spurt for å si det pent, det er så mye folk der som ikke har noe der framme å gjøre. Men det så ut som om Thor kom fort på slutten, så han hadde vel kanskje kunne vært med å kjempe om seieren hvis det ikke hadde blitt tull på slutten der. Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Typisk Thor å ikke være lenger fremme når det skjer en slik velt. Han har forbedrings potensiale når det gjelder plassering i spurt. Ser ofte at Thor blir litt innestengt eller for langt bak. Men i dag må laget ta litt av skylden. Var jo bare en rytter som hjalp Thor fremover. Skulle vært flere som hjalp han opp til Cav tidliggere før velten. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Typisk Thor å ikke være lenger fremme når det skjer en slik velt. Han har forbedrings potensiale når det gjelder plassering i spurt. Ser ofte at Thor blir litt innestengt eller for langt bak.Men i dag må laget ta litt av skylden. Var jo bare en rytter som hjalp Thor fremover. Skulle vært flere som hjalp han opp til Cav tidliggere før velten. Var jo ikke velten som gjorde at Thor var såpass "langt" bak, det var jo laget hans og han selv. Pluss høy fart og svinger gjorde at feltet straks seg skikkelig ut. Men veldig enig med det du sier om laget. Føler det var ofte slik i CA også. Men uansett, Thor holdt følge, og tok en 4.plass uten å reise seg! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Thor har også mye mindre hjelp for å komme seg fram til fronten av feltet, det ligger stort sett 2 kanskje 3 mann foran han og de må vente lenge før de starter, så timingen dems må stort sett være spot on for å være med når det skal avgjøres. Cavendish derimot sitter med 7-8 mann foran seg og kan sitte foran alt i fra 15 km fra mål og styre feltet og trenger egentlig ikke å gjøre så mye før det står igjen et par hundre meter til mål. Hadde Thor hat det toget så hadde han vært der hver gang han også, det kan jeg nesten love dere. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Absolutt, men Cavendish er fremdeles raskere. Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 jeg fatter fremdeles ikke hvorfor thor ikke legger seg på hjulet til cavendish i opptrekk.. glem eget "opptrekk", legg deg på hjulet til han som vinner HVER gang, og ta han i spurten. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Når starter showet i morgen? Må få sett en hel etappe for en gangs skyld Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 12:00 regner jeg med det er for de fleste ettapper fremover. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Bare å sjekke Tv2s Tv-Guide det Det starter 14:00. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 http://www.letour.fr/2009/TDF/COURSE/us/30...e_par_itis.html I følge letour.fr så starter rytterne 12:40 og kommer frem i mål rundt 17:28 Lenke til kommentar
Manken Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Det var rart. Tv2 starter sendingen klokka 14:00 står det :S Skal undersøke litt mer. EDIT: Den danske kanalen DR begynner Etappen 14:30. Så jeg antar at starten går rundt 14:00 deromkring. Endret 5. juli 2009 av Daggis0 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Var det ikke slik i fjor da. Mener å huske at når sendingen startet så informerte dem om at rytterne hadde syklet 1 time eller noe i den duren. Eller roter jeg fælt nå. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Nei, du roter ikke. De tar ikke med starten da det ikke særlig interessant uansett. Derfor viser de alltid tilbakeblikk til når starten gikk. Lenke til kommentar
agail Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 I Tour Managern på tv2 så står det bytter: 20, er det gjennom hele TdF? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 ja! Jeg har bare 11 igjen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Cavendish har jo et supert lag! Ikke rart han vinner når man ser hvor godt organisert, og hvordan han blir dratt opp. Hver eneste spurt jeg har sett denne sesongen, så har columbia hatt et bra tog i slutten, og Cavendish får alt servert på sølvfat. Laget er såpass overlegent at man kan si at seieren er gitt allerede før siste opptrekker gir seg. Var på jobb under spurten idag, men så nå på filmsnuttene på tv2.no at vis det er som Thor sier, så ble han hindret i den høyre svingen(som dog var tragisk! Var jo ikke sperringer eller noe) og allerede da havner langt bak, uten noen hjelperyttere, og med en luke til Columbia toget. Er surt, men håper Thor får orden på opptrekkene sine, eller bare bruke Cavendish sitt hjul, for Thor er sterk i år virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå