Gå til innhold

Tour de France 2009

kterjesen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt utrolig hvor mye jeg lærer bare ved å se en etappe av TdF på TV2, og sånn er det alltid. Kudos Kaggestad.

Tja, det er mye unødvendig også, spesielt det med fargen på urinen hans. Er vel en del av sjarmen med Paasche og Kaggis, vet i hvert fall ikke om noen andre kommentatorer som kommenterer på deres måte.

Er han et levende leksikon, eller har han skriverier?

Han har manus som han har forberedt siden etappene ble presentert i oktober.

Lenke til kommentar

Skal vi vel være veldig glade for tror jeg,

Paasche sliter jeg noe veldig med for å si det pent. Var mye bedre når det var Eggen/Kaggestad, men det klart beste kommentatorparet som har kommentert sykkel er Kjell Erik Kristiansen og Stig Kristiansen for Eurosport, synd at de ikke jobber der mer.

Hadde TV2 vært litt lure så hadde de skaffet K.E. Kristiansen når han sluttet i Eurosport.

Lenke til kommentar

Stoltenberg og van Oudenhove på Eurosport er veldig flinke, hvis man tolererer aksenten til van Oudenhove. Synd at vi ikke får inn bra bilde på Eurosport. Gleder meg fortsatt til Sean Kelly på engelsk Eurosport mens jeg er på ferie. Fyren er tørrere enn Knut Nærum i Atacama-ørkenen. Har sett på han hvert år siden 2004, tror jeg.

Lenke til kommentar

Syntes han er flink og underholdene jeg. De utfyller hverandre godt. Paasche som den litt "utenforstående" og Kaggestad som den mer vitende om alt som har skjedd i sykkelverdenen, resultater osv..

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Jeg liker bare ikke stilen han i det hele tatt, men det er jo en smakssak.

Men det har blitt bedre, nå ser jeg litt på TV2 også. De to første årene han holdt på så var det vel 90% eurosport, nå er jeg vel nede på 50/50 tenker jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...