untouch4ble Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvem er opptrekkeren til Thor? Landcaster? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvem er opptrekkeren til Thor? Landcaster? Haussler, antakeligvis. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvem er opptrekkeren til Thor? Landcaster? Lancaster, Roulston og Haussler. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Helt utrolig hvor mye jeg lærer bare ved å se en etappe av TdF på TV2, og sånn er det alltid. Kudos Kaggestad. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Er han et levende leksikon, eller har han skriverier? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Helt utrolig hvor mye jeg lærer bare ved å se en etappe av TdF på TV2, og sånn er det alltid. Kudos Kaggestad. Tja, det er mye unødvendig også, spesielt det med fargen på urinen hans. Er vel en del av sjarmen med Paasche og Kaggis, vet i hvert fall ikke om noen andre kommentatorer som kommenterer på deres måte. Er han et levende leksikon, eller har han skriverier? Han har manus som han har forberedt siden etappene ble presentert i oktober. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Skal vi vel være veldig glade for tror jeg, Paasche sliter jeg noe veldig med for å si det pent. Var mye bedre når det var Eggen/Kaggestad, men det klart beste kommentatorparet som har kommentert sykkel er Kjell Erik Kristiansen og Stig Kristiansen for Eurosport, synd at de ikke jobber der mer. Hadde TV2 vært litt lure så hadde de skaffet K.E. Kristiansen når han sluttet i Eurosport. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Paasche sliter jeg noe veldig med for å si det pent. Jaha? Kan du si hvorfor? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Stoltenberg og van Oudenhove på Eurosport er veldig flinke, hvis man tolererer aksenten til van Oudenhove. Synd at vi ikke får inn bra bilde på Eurosport. Gleder meg fortsatt til Sean Kelly på engelsk Eurosport mens jeg er på ferie. Fyren er tørrere enn Knut Nærum i Atacama-ørkenen. Har sett på han hvert år siden 2004, tror jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Paasche sliter jeg noe veldig med for å si det pent. Jaha? Kan du si hvorfor? Egentlig ikke, jeg klarer bare fyren, forferdelig kommentator. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Syntes han er flink og underholdene jeg. De utfyller hverandre godt. Paasche som den litt "utenforstående" og Kaggestad som den mer vitende om alt som har skjedd i sykkelverdenen, resultater osv.. Endret 5. juli 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Haha, nå sa Paasche at "rett utenfor boksen vår, så står det nå en dame med det korteste miniskjørtet jeg noensinne har sett..... så der har du det" Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Jeg liker bare ikke stilen han i det hele tatt, men det er jo en smakssak. Men det har blitt bedre, nå ser jeg litt på TV2 også. De to første årene han holdt på så var det vel 90% eurosport, nå er jeg vel nede på 50/50 tenker jeg. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Slike kommentarer er en av grunnene til at jeg ser på Tv2 forann andre kanaler. Edit: Den var ikke ment mot deg Manx, men til MartinF's innlegg Endret 5. juli 2009 av Hille Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Digger Paasche og Kaggestad jeg. Tror Touren hadde vært langt kjedeligere uten de. Man må ha litt kødd og humor når man sitter å ser på sykkel hele dagen. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor mange km igjen? Edit: "Mine Innlegg" Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Dette er ikke morsomt engang. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Heheh, særs lite overraskende. Hvem krasja i svingen? Kunne vel hatt en innvirkning på spurten. Trodde Tor var helt tue av det, så plutselig var han der, ikke værst, ikke værst. Endret 5. juli 2009 av Smågal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå