InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hille: Altibox/Lyse har ikke så mange HD-kanaler å tilby enda, men når de kommer blir de svindyre! Vet, men trodde TV2 HD var noe gratisgreier under touren. Men gjelder kanskje ikke Altibox da. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Den ville Edvald kjørt med. Tenk om han hadde kjørt idag Lyse er kjipe uansett, så vi hadde nok ikke fått det gratis. Er det noen andre som har Tv2 HD gratis? Eller betaler alle? Endret 4. juli 2009 av Pirja Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ingen tvil om at de geniale kommentatorene har mye å si. prøvde å se litt på giroen (på NRK?) en gang, og gav opp halveis i første etappe.. (det hjelper jo selvfølgelig ikke at giroen er mindre spennende i utgangspunktet da, men) Jeg hadde bare antatt at Edvald var med jeg. Slo meg aldri at han kunne være vraket! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Han er vel ikke vraket heller. Det er vel i hans beste interesse at han spares. Han syklet Giroen, og så ung som han er så er det vel ikke direkte lurt å hive han ut i Touren rett etter. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Og Cancellara moser hele feltet med flerfoldige sekunder. Var faen ikke konkurranse engang... Mannen er enorm, det skal jo ikke være mulig å være 20 sekunder foran hele verdenseliten på en 15,5 km. lang tempo. Han var jo ikke engang best på første passering. Sliter med å godta hvor sterk han er, det er utrolig, rett og slett. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Synd tempoetapper er litt kjedelige. Gleder meg mer til i morgen. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Mannen er en maskin ikke noe annet å si Moro når han og Voigt starter å kjøre på flatene, skiller stort sett klinten fra hveten da Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, han knuste jo Menchov med flere sekunder på bare noen meter. Respekt! Sterk tempo av Arvesen også. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 At han tok igjen Menchov, er jo nesten helt vilt. Menchov er jo ikke så dårlig på tempo at det gjør noe heller Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Husker Team CSC i fjor, når Voigt,Grady &co herja med alle. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Contador kjører bra nå. *mine innlegg* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Er moro når de sette igang ja, så håper de får lov til å gjøre det noen ganger i år også (skal vel sies de spør vel ikke om lov ) . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Cancellara vant og jeg fikk mange poeng på DR sportens Tour manager Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Cancellara har ikke vunnet enda, men det er svært sannsynlig. Der vant han gitt. Endret 4. juli 2009 av Atald Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Synd jeg ikke har Cancellara. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Cancellara vant og jeg fikk mange poeng på DR sportens Tour manager Jeg også, men idiot som jeg var klarte jeg å glemme å gi han kapteinsbindet Jaja, bling bling Contador, Martin og Leipheimer. Zabriskie gjorde det vel heller ikke fullstedig elendig i dag. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hvem vil dere si at er den beste klatreren av Dessel, Astarloza og Fothen? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Astarloza er vel den beste av de tre. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Og av de 3 som har best sjanse til å komme på pallen for klatretrøya? Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Var det ikke en som het Kohl som vant klatretrøya i fjor? For gerolsteiner? Kjører han i år, eller er det bare jeg som roter? Var bortreist under så godt som hele touren i fjor. Mye det samme i år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå