InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Hm, føler jeg blir sløv av å høre på kommentatoren på Eurosport. Haaan praater joo så seeeint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Sjølv om eg ikkje er noko "sykkel-entusiast" blir det vel Tour De France på TV i år også. Er ikkje sommer uten Tour De France på TV2 Hehe, samme her. Like moro hvert [r. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Nå begynner det på TV2. I HD Er heller ingen stor entusiast, men følger alltid litt med. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 DA er vi i gang!!!!! Det kribler allerede i magen! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Det blir flott å høre Kaggestad sin overlegne kunnskap om alt mellom himmel og jord igjen. Han er definisjonen av ekspertkommentator Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Fantastisk herlig den interne "mobbingen" mellom Dag Otto og tv2 kommentatorene :] Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Ja, definitivt. Jeg elsker alle tre og kjemien de har i mellom seg er glimrende, og det gjør programmet (og touren totalt sett) så uendelig mye bedre for min del i hvertfall. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Jeg fikk gåsehud når jeg så introen ved tretiden. Dette_blir_bra Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 De andre årene har jeg sett litt og litt, og egentligt ikke brydd meg mer en at jeg har sett noen timer her og der. Men i år sitter jeg med sommerfugler i magen. Er helt i hundre her nå. Går gjennom tour manageren for å konstantere at jeg er fornøyd med laget. Leser på statistikker og kikker på videoer fra i fjor. Dette skal bli en super sommer!! Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hva skjer med HD? Vanlig PAL-SD her hos meg hvertfall? Kanksje det bare er bilde fra produsenten som er i HD? Noen som vet? Endret 4. juli 2009 av Jorchi Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gjelder HD tilbudet for Altibox kunder også, eller er dette noe RiksTV driver med? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Tror på Armstrong, Contador eller Cancellara i dag. Også en mulighet for Evans men tror ikke han er på det samme nivået som de andre. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Gjelder HD tilbudet for Altibox kunder også, eller er dette noe RiksTV driver med? Er Altibox det der opplegget til NTE? og btw, hvorfor bruker ikke Arvesen trøya med norsk flagg? Endret 4. juli 2009 av Attityd Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Da har Kurt og Lance startet, tror Kurt's forsprang blir spist opp. Men Kurt kjører jo ikke for å vinne denne. Uansett spent på hvordan Contador, Sastre, Leipheimer og Evans i forhold til Armstrong. Cancellara? Han er god på tempo, men det er ganske my stigning her. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gjelder HD tilbudet for Altibox kunder også, eller er dette noe RiksTV driver med? Er Altibox det der opplegget til NTE? Stemmer det. Evt Lyse i Rogaland. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 (endret) Hille: Altibox/Lyse har ikke så mange HD-kanaler å tilby enda, men når de kommer blir de svindyre! Endret 4. juli 2009 av Pirja Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 Gjelder HD tilbudet for Altibox kunder også, eller er dette noe RiksTV driver med? Er Altibox det der opplegget til NTE? og btw, hvorfor bruker ikke Arvesen trøya med norsk flagg? Han er ikke Norsk tempomester. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 4. juli 2009 Del Skrevet 4. juli 2009 og btw, hvorfor bruker ikke Arvesen trøya med norsk flagg? Fordi det var Boasson Hagen som vant NM på tempo. Han vil sykle med mesterskapstrøya på etappen i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå