martinkviteberg Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Interessant å se at Silence-Lotto i det hele tatt tar med noen ryttere for å hjelpe Avermaet! Di burde da satse alt på stakkars Evans, tenk om han skulle ende opp med en ny andreplass... Avermaet vil være sjanseløs mot Cavendish uansett, akkurat som resten av feltet! (med unntak av Boassson da, men han får jo ikke spurte ) Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nei for Boasson er jo ikke med... Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Nei for Boasson er jo ikke med... Ble litt feil:P men anyway ^^ Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Er TV 2 sin tour manager oppe? Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Er TV 2 sin tour manager oppe? Nei, ikke enda! Antar at den kommer om et par dager... Endret 29. juni 2009 av martinkviteberg Lenke til kommentar
GBD Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Tourmanager er oppe nå. Får prøve å få i gang en liga for diskusjon.no da Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fikk mekket isammen et lag tidligere idag. Blir spennende! Første gang jeg er med på Tour Manager. Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Fikk mekket isammen et lag tidligere idag. Blir spennende! Første gang jeg er med på Tour Manager. Diskusjon.no liga ! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Hva er opplegget med en liga? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 (endret) Mitt lag Før dere slakter/bemerker, ha i bakhodet at jeg kan liste rytterene jeg vet om på 2 hender. Har fulgt fjorårets statistikker. Endret 30. juni 2009 av Hille Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Prøver å lete frem hvordan reglene er for Tourmanager2009 på tv2 sine sider uten å finne noe. Noen som kan reglene, evt har en link? Hva får man poeng for? Kan man bytte alle rytterne fra etappe til etappe f.eks.? Lenke til kommentar
GBD Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Det er problemer med å melde seg inn i venneligaer, men jeg har i det minste opprettet diskusjon.no som en liga, så når problemet fikses er det bare å hive seg på. Man har 20 bytter tilgjengelig underveis i Touren, men kan bytte så mye man vil fram til start. Det kan også blir behov for dette ettersom det fortsatt mangler ryttere/TV2 kommer til å endre hvilken kategori rytterne tilhører. Poengberegningen skal ifølge TV2s egne sider være som følger: Poengberegning Se gjennomgang av poeng for ryttere under menyen ”Etapper og poeng”. Legg merke til at kapteiner og sprintere får doblet poengene sine (for eksempel for en etappeseier: 2*100 poeng = 200 poeng), klatrere får poengene ganget med tre (for eksempel for etappeseier: 3*100 p = 300 p) og ungdomsryttere og vannbærere for poengene ganget med fire. For sportssjefen gjelder følgende poengberegning: Etappeseier til laget: 160 poeng Deretter tildeles 100, 60, 40 og 20 poeng for de fire neste plassene. Hvis en sportssjef har flere ryttere blant de fem beste, får han kun poeng for den best plasserte, mens de andre poengene går videre til den neste på listen. Ved hver hviledag samt etter siste etappe tildeles sportssjefen poeng i forhold til hvor mange ryttere han fortsatt har med i Touren: Ingen ryttere mistet siden forrige hviledag: 100 poeng Per mistet rytter siden forrige hviledag: Minus 30 poeng Lenke til kommentar
GLN Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Lovkvist stiller ikke, men er med i oppsettet på Tour Manager. Vær ops på det, gikk iden fella jeg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Da er laget mitt oppe også. Er ikke akkurat noen ekspert så kjenner kun igjen en håndfull eller to av syklister. Endret 1. juli 2009 av ahpadt Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Bra jeg hadde han på laget mitt. >_< Lenke til kommentar
GLN Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Kan man bare være med i 1 liga..? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 (endret) Var veldig fornøyd i fjor med at jeg ble blant de 10 beste på en ettappe. Var ettappen som Ricco og Pieopli kjørte sterkt (Ricco vant vel), men i etterkant ble jo begge tatt for doping var veldig skuffet når jeg hørte det Edit: da er Team Capone oppe, har meldt meg inn i diskusjon sin liga. Skal bli spennende å se om det var lurt å velge Contador kontra Armstrong. Endret 2. juli 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Må få denne i mine innlegg. Digger at Cavendish digger seg selv. http://www.dagbladet.no/2009/07/02/sport/s...ushovd/7013401/ Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. juli 2009 Del Skrevet 2. juli 2009 Er det laget noe Tour manager innlegg på diskusjon.no? Har satt sammen et lag nå, men kan ikke se hvilke ryttere det består av. Er bare blanke ruter der jeg verken kan fjerne eller legge til ryttere. Noen tips? PS. har nyeste firefox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå