Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg tror Andy Schleck kan ta klatretrøyen, men sannsynligvis blir det en mer ukjent rytter som ikke har en sammenlagtkandidat å sykle for. Vil Gesink kjøre for Menchov tror du? Høres optimistisk ut å satse på Menchov etter at han har vært i toppslag i Giroen. Er det egentlig mulig å være i toppform i 2 grand tourer i så kort mellomrom? Jeg tror Menchov blir satset på. Han viste styrke, både fysisk og mentalt, i fjor. Vi får se hva han kan gjøre med en tung Giro i kroppen. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jaja, folkens - Da var en ny rytter tatt. Nok en gang fra Katusha - Det russiske laget... Katusha, som betyr "Jeg slår deg"(oversatt fra `I Beat You`), får et ironisk varemerke nå? EPO igjen. EPO positiv Antonio Colom Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvordan tror dere sjansene til Arvesen er til å få kjøre? I følge Kaggestads blogg http://johankaggestad.tv2blogg.no/article878801.ece står det mellom Kurt, Breschel og Kolobnev om den siste plassen. Kaggestad sier at bøde Breschel og Kolobnev er gode på flaten, men svake oppover. De kan altså begge vinne i eventuelle brudd og hjelpe til med å kjøre på flate etapper, men trenger Saxo Bank slike egenskaper? De kjører jo utelukkende for sammenlagtplasseringer, og man skulle tro at Cancellara, Voigt, Sørensen, O'Grady, Larsson (hvis han får være med) og eventuelt Kurt burde være mer enn nok til å kjøre på flaten også. I tillegg er vel Arvesen bedre på tempo enn både Breschel og Kolobnev, noe som er relevant mtp lagtempoen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror Arvesen får kjøre. Han har hatt en sesong under pari, men han er en mann for store etapperitt. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg tror Arvesen får kjøre. Han har hatt en sesong under pari, men han er en mann for store etapperitt. Jeg synes Breschel ser umåtelig sterk ut. Det blir en kamp under Sveits rundt, det er ihvertfall sikkert. Heia Arvesen! Lenke til kommentar
agail Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Hva synes dere om at det skal bli radionekt under to etapper av årets Tour? http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2780059.ece Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Helt kanon. Det kommer til å bli anarki i feltet forhåpentligvis. Jeg liker Christian Prudhomme. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Synes det er bra. Taktikk må settes opp og diskuteres før etappen. Ikke underveis. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Synes det er bra. Taktikk må settes opp og diskuteres før etappen. Ikke underveis. Enig, men mye kan skje underveis(en kan tryne) og da trenger man ny taktikk Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 Frank Schlek sliter med skade i Sveits rundt. Han har slitt siden April, det hørtes ikke lovende ut? Blir Andy kaptein og kanskje uten storebror Frank? Det er i så fall veldig synd Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Kurt Asle får sykle TdF. Den sportslige ledelse på det danske hold har udvalgt de ni ryttere, der skal repræsentere Team Saxo Bank i dette års Tour de France, der skydes i gang den 4. juli i Monaco: Andy Schleck, Frank Schleck, Fabian Cancellara, Stuart O'Grady, Jens Voigt, Nicki Sørensen, Chris Anker Sørensen, Gustav Larsson og Kurt-Asle Arvesen. Matti Breschel ser ikke ut til å være med, på tross av en imponerende vårsessong. Endret 22. juni 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Og det er bra. Det at an har hatt en imponerende vårsesong har ikke så mye å si. Bedre med mye rutine i et slikt ritt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Fornuftig løsning. Matti Breschel har hatt en fantastisk sesong så langt, men Kurt Asle er viktigere på veien med tanke på rutine og erfaring. Breschel har heller ikke fått vist seg ordentlig i GT-ritt. Arvesen har vist at han er god gjennom hele Touren og står på i alle de tre ukene som rittet varer. Det tror jeg ikke de ville fått om de hadde valgt Breschel istedenfor. Også er jeg kanskje litt partisk pga. at Arvesen er nordmann Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Konge at Kurt Asle får sykle i TDF, da blir det enda mer spennende å følge med Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Gode tider! En veldig undervurdert syklist, men viser jo enkelte ganger hvilken Endret 22. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Gode tider! En veldig undervurdert syklist, men viser jo enkelte ganger hvilken Må være et av mine største sykkeløyeblikk det der! Fantastisk! Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Gode tider! En veldig undervurdert syklist, men viser jo enkelte ganger hvilken Var sjef å se Arvesen vinne den etappen, men på den videoen ble jeg litt distrahert av en slik kommentar: lifeofcycling: from the guy to the left is doing a powerwank, haha LOL!!!! Endret 23. juni 2009 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
martinkviteberg Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 (endret) Er spent på om Gabba får delta i årets tour.... Endret 24. juni 2009 av martinkviteberg Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 24. juni 2009 Del Skrevet 24. juni 2009 Det får han dessverre ikke... Kilde: http://msn.tv2sporten.no/sykkel/article2787391.ece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå