Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Cavendish kommer seg aldri over fjellene. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Sammenlagt: 1. Contador 2. F. Schleck 3. Menchov 4. Evans 5. Kirchen Ungdomstrøya: 1. A. Schleck 2. Kreutziger 3. Lövkvist Klatrertrøya: 1. ? Poengtrøya: 1. Hushovd 2. Petacchi 3. Freire 4. Cavendish 5. Steegmans Endret 5. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Soler skal ikke sykler Touren Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Soler skal ikke sykler Touren Det stemmer...Barrloworld får ikke sykle i år de... Alle de gode klatererne de siste årene er jo ikke med Endret 5. juni 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Cavendish kommer seg aldri over fjellene. :!: Det er en sjanse jeg er villig til å ta. Kommer han over fjellene er han så godt som bankers på poengtrøya. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og skal Petacchi sykle Touren? Han kommer jo aldri over fjellene uansett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Soler skal ikke sykler Touren Haha, hvem skal ta klatretrøya da? :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og skal Petacchi sykle Touren? Han kommer jo aldri over fjellene uansett. Det er som vanlig planen at han skal det, men kommer vel en skade eller dopingbeskyldning som vanlig Synd at Zabel har laggt opp Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Og skal Petacchi sykle Touren? Han kommer jo aldri over fjellene uansett. Hakke peiling. Men det er en sjanse jeg er villig til å ta. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Klarte visst å glemme Evans av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 LPR er ikke invitert, tror jeg. Isåfall er Petacchi ute. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lagene som er med: GERMANY Team Milram (MRM) BELGIUM Quickstep (QST) Silence - Lotto (SIL) DENMARK Team Saxo Bank (SAX) SPAIN Caisse d’Epargne (GCE) Euskaltel - Euskadi (EUS) UNITED STATES Garmin - Slipstream (GRM) Team Columbia - High Road (THR) FRANCE AG2R - La Mondiale (ALM) Agritubel (AGR) BBox Bouygues Telecom (BTL) Cofidis, Le Crédit en Ligne (COF) Française des Jeux (FDJ) ITALY Lampre - N.G.C. (LAM) Liquigas (LIQ) KAZAKHSTAN Astana (AST) NETHERLANDS Rabobank (RAB) Skil-Shimano (SKS) RUSSIA Team Katusha (KAT) SWITZERLAND Cervélo Test Team (CTT) Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Soler skal ikke sykler Touren Haha, hvem skal ta klatretrøya da? :!: Hva med Gesink? Han er jo god til å klatre Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror Andy Schleck kan ta klatretrøyen, men sannsynligvis blir det en mer ukjent rytter som ikke har en sammenlagtkandidat å sykle for. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 haha, ingen har Valverde som topp 5 kandidat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Det er fordi han suger når han er ren. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg tror Andy Schleck kan ta klatretrøyen, men sannsynligvis blir det en mer ukjent rytter som ikke har en sammenlagtkandidat å sykle for. Vil Gesink kjøre for Menchov tror du? Høres optimistisk ut å satse på Menchov etter at han har vært i toppslag i Giroen. Er det egentlig mulig å være i toppform i 2 grand tourer i så kort mellomrom? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tror Vande Velde kommer blant de ti beste, men greier nok ikke en topp fem plassering. Vande Velde tapte vel mye tid på en av etappene i fjor som gjorde at han ikke endte opp høyere? Endret 5. juni 2009 av Latias Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg bare må ha denne tråden i "mine innlegg" Forresten, er lagtempo med i år eller blir et bare individuell som ifjor? Husker jo tilbake at det var spesielt på disse tappene L.armstong avgjorde mye på sammenlagt tiden i sine sammenlagtseire.. Han hadde alltid godt lag på lagtempo, samtidig som han var blant de beste på den individuelle lagtempoen..Lurer derfor på om han har hatt noen frm for tempo etapper etter comebacket og hvilken form han viste der? Er sikkert mye snakk om L.armstrong og hans sjangser, men for min del er det bare show at han er med... Spriter liksom opp arrangementet.. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg bare må ha denne tråden i "mine innlegg" Forresten, er lagtempo med i år eller blir et bare individuell som ifjor? Husker jo tilbake at det var spesielt på disse tappene L.armstong avgjorde mye på sammenlagt tiden i sine sammenlagtseire.. Han hadde alltid godt lag på lagtempo, samtidig som han var blant de beste på den individuelle lagtempoen..Lurer derfor på om han har hatt noen frm for tempo etapper etter comebacket og hvilken form han viste der? Er sikkert mye snakk om L.armstrong og hans sjangser, men for min del er det bare show at han er med... Spriter liksom opp arrangementet.. Lagtempo er med på programmet, samt 2 individuelle tempoetapper. Anbefaler deg å sjekke ut ruten her Du kan sjekke ut noen resultater i Tour of Gila (Hans første løp etter kravebensbruddet) - HER Det ville kanskje være i overkant ambisiøst å si at han er en seriøs "Tour-contender", men når det er snakk om Lance Armstrong, er ingenting umulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå