Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hvem faen er Chris Anker Sørensen? Aldri hørt om han, så dropp han! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Chris Anker Sørensen er en råtass i fjellene og blir viktig for Schlecks når bakkene blir bratte. Han kommer før Matti Breschel, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han var vel ikke med i fjor? Jeg husker han i hvert fall ikke. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han var vel ikke med i fjor? Jeg husker han i hvert fall ikke. Nei, ifølge Wikipedia var han ikke med. Han syklet derimot Giroen. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Chris Anker Sørensen er en meget solid rytter. Han blir definitiv tatt ut - kan ikke skjønne annet. Broder Sørensen (Nicki) kjørte fjorårets tour. I år tar Chris Anker Sørensen over Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bruttotroppene til TdF kan ses her. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Team Katusha: Alexandre Botcharov, Antonio Colom, Joan Horrach, Serguei Ivanov, Vladimir Karpets, Robbie McEwen, Evgeni Petrov, Filippo Pozzato, Gert Steegmans, Nikolai Trussov og Stijn Vandenbergh . Shit, de hadde en bedre tropp enn jeg trodde! Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kan vel stryke McEwen fra den troppen på en stund... Men likevel et bra lag.. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Colom har jo vist styrke tidligere i år, så blir spennende å se hva Katusha får til, og evt. Hva de kommer til å satse på. De har vel ingen seriøse sammenlagtryttere? Kanskje noen bra plasseringer med Karpets eller Colom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Colom har jo vist styrke tidligere i år, så blir spennende å se hva Katusha får til, og evt. Hva de kommer til å satse på. De har vel ingen seriøse sammenlagtryttere? Kanskje noen bra plasseringer med Karpets eller Colom. Pozzato er vel det de har nærmest sammenlagt rytter? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Colom har jo vist styrke tidligere i år, så blir spennende å se hva Katusha får til, og evt. Hva de kommer til å satse på. De har vel ingen seriøse sammenlagtryttere? Kanskje noen bra plasseringer med Karpets eller Colom. Pozzato er vel det de har nærmest sammenlagt rytter? Vil påstå at både Colom og Karpets er bedre enn Pozzato. Kanskje til og med Botcharov Men Pozzato er vel den sterkeste kandidaten til en etappeseier på fjelletappene med flate partier før mål. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Tippe topp 5 folkens ? 1) Alberto Contador 2) Frank Schleck 3) Carlos Sastre 4) Lance Armstrong 5) Denis Menchov Edit: 2) Cadel Evans* Endret 5. juni 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 1.Contador 2.Sastre 3.Menchov 4.F.Schleck 5.Armstrong Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sammenlagt: 1. Contador 2. F. Schleck 3. Menchov 4. Evans 5. Sastre Ungdomstrøya: 1. A. Schleck 2. Kreutziger 3. Hagen (men tror ikke han deltar ) Klatrertrøya: 1. Soler Poengtrøya: 1. Hushovd 2. Petacchi 3. Bennati 4. Freire 5. Steegmans Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sammenlagt: 1. Contador 2. F.Schleck 3. Menchov 4. Sastre 5. Evans Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Helsike, jeg glemte Evans! Min blir sånn: 1.Contador 2.Sastre 3.Evans 4.Menchov 5.F.Schleck Lenke til kommentar
sonsim Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Sammenlagt: 1.Contador 2.A.Schleck 3.Evans 4.F.Schleck 5.Menchov Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg vil ikke tippe topp 5, i hvert fall ikke enda, men jeg både tror og håper at Evans vinner hele sulamitten. Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) 1. Alberto Contador 2. Carlos Sastre 3. A. Schleck 4. Levi Leipheimer 5. Robert Gesink Så spørs det å se hvordan Lance klarer seg... Gleder meg! Edit: Enig med wh1te om at det kanskje er litt dristig å tippe enda, men jeg tror Gesink vil gjøre det bra. Denne topp 5'ern er jeg meget usikker på. Tviler på at den blir stående Tror jeg vil få min beste Tour opplevelse noensinne i år Endret 5. juni 2009 av Kalle_92 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Sammenlagt: 1. Contador 2. Evans 3. Sastre 4. Armstrong 5. A. Schleck Ungdomstrøya: 1. A. Schleck 2. Gesink 3. Kreuziger Klatrertrøya: 1. Gerdemann kanskje? Spørs om han er ordentlig med i sammendraget eller ikke. Poengtrøya: 1. Cavendish 2. Freire 3. Hushovd 4. Kirchen 5. Bennati Vil helst se fullstendige startlister, så det er en work in progress. Endret 5. juni 2009 av Stonemeister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå