Geggse Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gleder meg til TdF, bare så synd at den ikke er i ferien min i år. Pleier å få til ferien min samtidig med TdF, men ikke i år. Men likevel blir det å følge med når jeg kan. Tipper Armstrong blir topp 3 sammenlagt, mulig vinner, samt at Thor tar den grønne. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fy f### for en bakke! Går rett opp jo! Ventoux? Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fy f### for en bakke! Går rett opp jo! Ventoux? Ja. Den så helt jævlig ut! Nesten verre enn Alpe d'Huez jo Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 har sykla den, en herlig bakke Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Har sykla Alpe d'Huez. Den svir i beina etterhvert. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Tipper Contador eller Sastre vinner den etappen. Uten at jeg helt ser vitsen i å tippe Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Krysser fingrene for Lance, men det blir nok Contador. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Arvesen usikker på TdF-start Fy faen, er galskap om han ikke får starte. Vi så jo hvor rå han var i fjellene i fjor, og han vant til og med en etappe. Han MÅ starte! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han kommer til å starte. Riis er ikke så tilbakestående. Arvesen er en av de desidert beste hjelperytterne det går an å ha. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Enig med Wh1te her. Arvesen gjorde en enorm jobb og kjørte i fjellene, og i tillegg hentet han alltid vann til hele laget. Etappeseieren var ekstremt gøy og velfortjent. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 vg presenterer saken på feil måte for å skape en sak av noe som egentlig ikke er en sak. Ja det er 10 ryttere på 9 plasser, men Arvesen er sannsynligvis temmelig sikker. Når eneste person som er intervjuet er Arvesen selv, er han selvfølgelig så beskjeden at han ikke sier at han er selvskreven på laget... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som har oversikt over hvem disse 10 er? Lenke til kommentar
Kalle_92 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Men starten hans er jo seriøst i fare, med tanke på Breschels prestasjoner (Det står sanynligvis mellom Breschel og Arvesen). Men har troen på at Riis gjør det eneste riktige. Dessuten er det ingen (kanskje utenom Voigt og Vansevenant?) som jobber så hardt som Arvesen. Makan til bedre hjelperytter skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Ble det ikke klart tidlig i vinter(fjor?) at Arvesen var et klart valg i TdF? Syns jeg husker det ble sagt på et intervju eller noe slikt. Endret 4. juni 2009 av untouch4ble Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Man kan jo endre laget sitt helt frem til touren starter, så er vel ikke noe som er offiselt enda. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Om det står mellom han og Matti Breschel, er jeg litt skeptisk. Breschel er en knallgod rytter han også... Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 joa, er jo klar over det. Tipper det blir Arvesen, det må jo ha et hav av hjelpe ryttere hvis de skal kjøre for sammenlagtledeslen med Frank/Andy. Bør hvertfall ha det, og Arvesen passer ypperlig til det. Lenke til kommentar
KeYhOle Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som har oversikt over hvem disse 10 er? De ti er Andy Schleck, Fränk Schleck, Fabian Cancellera, Nicki Sørensen, Chris Anker Sørensen, Stuart O'Grady, Jens Voigt, Gustav Larsson, Matti Breschel og Kurt Asle Arvesen. Kilde Lenke til kommentar
Formula13 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hei. Ser det er mye kunnskap i denne tråden. Drister meg til å spørre om hjelp. Tar med meg guttungen å drar i bobil til Frankrike i år. Rekker ned til Colmar hvor det er 2 etapper. Ser de å vurderer å dra etter inn i sveits. Har aldri vært å sett tdf live før så trenger masse informasjon. Noen som vet om ett norsk nettsted hvor dette er samlet f.eks? Per O Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Takk KeYhOle Det er faktisk vanskelig valg for Riis. Men Chris Anker Sørensen, har han gjort noe særlig denne sesongen? Aldri sett på han som noe veldig stort, skulle jeg valgt hadde det nok blitt han som måtte ut av de ti der... Formula, aner ikke hvor mye jeg misunner deg. Jeg og tre kompiser har avtalt at en sommer, når alle har jobbet inn en del penger og ikke brukt alt i studietida, skal vi hive oss i en bobil og følge hele Touren live. Det kommer til å bli tidenes sommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå